- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier in het oosten volgens mij niet.. tijd voor een enkeltje naar een warm land.Serieuze vraag, is er in west nederland deze maand een dag geweest zonder regen, nee toch?

Nergens een bedrijf te vinden die nog tijd heeft om de schoorsteen te vegen dit jaar
Eindelijk een bedrijf gevonden (Dakcontrol, ontzettend af te raden), heeft al 3x afgezegd, en nu heb ik ze zelf maar afgezegd aangezien overal op internet staat dat het vuile oplichters zijn. Op hun website beweren ze dat iemand hun naam misbruikt en mensen oplicht, maar ik kom steeds meer berichten tegen dat het gewoon dat bedrijf zelf is
Maargoed, ik wil dus verdomme met dit koude kutweer m'n open haard aanzetten![]()
6 december wordt die vanzelf schoongeveegd...Nergens een bedrijf te vinden die nog tijd heeft om de schoorsteen te vegen dit jaar
Eindelijk een bedrijf gevonden (Dakcontrol, ontzettend af te raden), heeft al 3x afgezegd, en nu heb ik ze zelf maar afgezegd aangezien overal op internet staat dat het vuile oplichters zijn. Op hun website beweren ze dat iemand hun naam misbruikt en mensen oplicht, maar ik kom steeds meer berichten tegen dat het gewoon dat bedrijf zelf is
Maargoed, ik wil dus verdomme met dit koude kutweer m'n open haard aanzetten![]()
Omgeving Nijmegen..

??Pakjesavond

Omgeving Nijmegen..![]()
Ik zou echt oneindig oneindig dankbaar zijn als ik nog iemand kan vinden..![]()
Gekke NL'ers.

Hey @HillR, ik wil jouw schoorsteen wel eens komen vegen hoor, pm!Nergens een bedrijf te vinden die nog tijd heeft om de schoorsteen te vegen dit jaar
Zijn er mensen hier die een 13mm ipf aproved lever belt van strenghtshop hebben? Lever Belt, 13 mm
Zo ja, is hij ook daadwerkelijk 13mm? Ik meet niet meer dan 10-10,5mm![]()
Heb al gemailed en ze zijn er 100% zeker van dat ik de goeie heb gekregen. Dus vraag me af of hij bij andere ook 1-2mm minder is.Misschien heb je per ongeluk deze gekregen: Lever Belt, 10 mm
Zijn er mensen hier die een 13mm ipf aproved lever belt van strenghtshop hebben? Lever Belt, 13 mm
Zo ja, is hij ook daadwerkelijk 13mm? Ik meet niet meer dan 10-10,5mm![]()