Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waar is de tijd gebleven dat ik me kon vermaken in het weekend :(

Ik word er binnen twee maand 40. Uitgaan hoeft al 22 jaar niet meer voor me. Gezellig g rond een tafel met wat vrienden, bij iemand thuis maar niet meer in een discotheek of zo. Teveel kinderen die willen bewijzen dat ze een alfa mannetje zijn.

De dag dat ik veertig word zal ik een nieuw topic moeten aanmaken want het zal niet mijn dag maar mijn leven zijn die verpest is. Ik overdrijf natuurlijk wel en beetje maar f**k, waar is de tijd heen? Alsof ik nog maar net een 5 tal jaar geleden afstudeerde. Creepy.

De dag dat ik veertig word zal ik een nieuw topic moeten aanmaken want het zal niet mijn dag maar mijn leven zijn die verpest is. Ik overdrijf natuurlijk wel en beetje maar f**k, waar is de tijd heen? Alsof ik nog maar net een 5 tal jaar geleden afstudeerde. Creepy.
Don't worry brah life starts at 40, we're all gonna make it brah. It's international chest day tommorow brah. How much do you bench brah?

Gewoon gezellig toch, af en toe biertje drinken in de stad. Blijft er toch wel in bij mij. Niet meer gek doen tot diep in de nacht natuurlijk.

en weet je wat nog erger is ,boven de 40 lijkt een werkweek net 1 dag,niet normaal zo snel alles dan gaat ,crematorium here we come ,gehehe

...vervelende is dat het echt waar is :angstig:...

@Sanca Al mijn post weg is vanaf 23 nov

zijn jullie gecrasched gisteren?

Zal toch wel te herstellen zijn............?

Terug
Naar boven