Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Klopt, maar again, een beetje baas zet die niet in op evenementen/fuiven.
Ik heb ook leuke verhalen over slechte bazen die het wel probeerden. De security van de Kreuners waar ze een hoop man die niet aan hun uren kwamen inzetten, zonder dranghekken...
Het gebeurd toch nog regelmatig als het zo hoor van kennissen in de bewaking. Nog veel foute bazen dus

je hebt na die keer er toch iets over gezegd?
Was toen schering en inslag. Maten van mij stonden toen altijd alleen op de oude markt.
Vandaar dat ik vaak telefoon kreeg of ik geen zin had om langs te komen.

Handig zo gratis backup

Heb daar toen niks van gezegd neen. Was toen vaak zo.

Heb veel beleefd maar niet daar. Deed de Amerikaanse ambassade. 20j geleden zo iets

Ik deed de short terms/events/bodyguards. Alicia Keys bijna buiten gezet omdat ze joint backstage rookte, met Lady Gaga geflirt omdat ze bos bloemen van kind wou, Stan Van Samang tegen de muur geplakt omdat hij niet van de vrouwen kon blijven, Gunter Levi naar zijn auto gedragen terwijl ik de flikken melde dat hij ging vertrekken, Usain Bolt naar dopingcontrole begeleid...

En mijn hoogtepunt: 2 jaar op rij iemand(2 verschillende personen) zijn ribben gebroken op I Love Techno...

DBB lid daar nog tegengekomen, naam ontsnapt me...

Poes stabiel na mislukte sterilisatie/baarmoederoperatie deze namiddag. Infectie op baarmoeder door cystes op eierstokken.

dlte8o.png

Zit al de rest van mijn dag gedachten te verzetten maar eindelijk goed nieuws. Zeker gezien kitten begin deze week.

Nu proberen te kalmeren...

Nog geen beterschap voor haar, ik kan nog steeds geen oog dichtdoen, Het is hetzelfde als zo lang geleden, alleen met onrust/paniek.

Laatst bewerkt:
Dat is wel echt flink kut man. Ik hoop voor je dat het beestje er gauw weer bovenop komt.

Meisje dat ik ken is boos op me omdat een vriendin van haar arrogant deed en ik haar toen ongenuanceerd vertelde dat ze het uiterlijk van een verrotte peer had met wobbely oogjes had (of hoe die krengen ook heten)

Meisje dat ik ken is boos op me omdat een vriendin van haar arrogant deed en ik haar toen ongenuanceerd vertelde dat ze het uiterlijk van een verrotte peer had met wobbely oogjes had (of hoe die krengen ook heten)
Waarom verpest dit jouw dag J?

Terug
Naar boven