MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Overwerken bah 07:15 tm 21:00.

Zou 14e zaak hebben mbt teruggave rijbrwijs, hadden verzocht ivm continue vertraging tegelijk auto te behandelen.

Belt rechtbank net op: ja beide zaken zijn samen gevoegd.

Dus ik zeg: Ooh mooi hoe laat moet ik er de 14e zijn

‘Ja nieuwe datum is 4 januari.

Ja fl**ker toch op vieze kut facisten :roflol:

Toch niet te geloven dat een klaagschrift wat normaal binnen 2 weken behandeld wordt nu pas na 5.5 maand behandeld wordt :o

Maar goed dat je geen gezin hebt te onderhouden en niet afhankelijk bent van je auto..

Maar goed dat je geen gezin hebt te onderhouden en niet afhankelijk bent van je auto..

Oh zonder auto kan ik niet naar school of naar werk.

Kan nu ook een smak geld betalen voor mijn advocaat en dan bedenkt de rechtbank dat het leuk is om weer de zaak uit te stellen. Kan net zo goed nog 2.5 week wachtten want dan krijg ik van de OvJ al mijn rijbrwijs terug.

Voor die advocaatskosten kan ik 2.5 week knetter stoned aan de pik roppen en me elke avond lam zuipen.

Ja inderdaad gelukkig voor dat eventuele gezin........je zal maar van hem afhankelijk zijn:eek:

:roflol: Denk je dat als de rechtbank en OM zo lopen te zieken dat ik ook maar iets geef om dat rijverbod?

Politie neemt mijn relatief langzame diesel in beslag, heb nu gewoon een tijdelijke auto met voldoende vermogen om weg te komen moeten ze proberen mij staande te houden. Als de politie weigert om mijn aangiftes te behandelen zorg ik zelf wel voor mijn veiligheid door met de auto overal heen te gaan. Als ze vervolgens mijn auto slopen en me weer staande proberen te houden vlucht ik niet voor de politie maar voor een stel neofascistische autoslopers :trollface:

En vriendin pruttelt vrolijk rond in de porsche macan die ik voor een paar maandjes mag lenen. Zie haar niet klagen dat ze het met die moet doen ipv met mijn polo, deze kan ze gewoon altijd mee naar huis nemen.

Zeker en vast, ik hoop voor jou dat het goedkomt met 100-100 (dat is uiteraard het veiligst).
Vandaag de desbetreffende brief gehad en het betrof de hoge ANF in een bloedonderzoek, die lupus dus, ik heb vandaag de nodige (positieve) verslagen daarover op de bus gedaan, nu weer afwachten :fuu:

Er stond ook in:

1m78, 106kg
Gespierd lichaam, zeer sterk

:roflol:

collecters-item ;)

Over 100 jaar brengt-ie zeker wat op ;)

Vandaag de desbetreffende brief gehad en het betrof de hoge ANF in een bloedonderzoek, die lupus dus, ik heb vandaag de nodige (positieve) verslagen daarover op de bus gedaan, nu weer afwachten :fuu:

Er stond ook in:

1m78, 106kg
Gespierd lichaam, zeer sterk

:roflol:

Sterkte bruh, die onzekerheid is fucking lelijk.. :sad:

Edit:

Sub 180 cm, feelsbadman :trollface:

Terug
Naar boven