Ben je stout geweest dit jaar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is dan ook nog maar 5 december

Nee vlaming

.
mijn lijf wel in ieder geval... Hij wilde snel terug naar de warmte denk ik zo.

Dus dat is het...Mij ook....al jaren....ik heb ook geen schoorsteen....tja![]()
moet ik toch eens aan een schoorsteen gaan dus... 

Maar goed dat je geen gezin hebt te onderhouden en niet afhankelijk bent van je auto..

Ja inderdaad gelukkig voor dat eventuele gezin........je zal maar van hem afhankelijk zijn![]()

Ik vrees toch dat er ooit een 17 jarige de mist in zal gaan![]()
Maar goed dat je geen gezin hebt te onderhouden en niet afhankelijk bent van je auto..
Ja inderdaad gelukkig voor dat eventuele gezin........je zal maar van hem afhankelijk zijn![]()
Denk je dat als de rechtbank en OM zo lopen te zieken dat ik ook maar iets geef om dat rijverbod?
Vandaag de desbetreffende brief gehad en het betrof de hoge ANF in een bloedonderzoek, die lupus dus, ik heb vandaag de nodige (positieve) verslagen daarover op de bus gedaan, nu weer afwachtenZeker en vast, ik hoop voor jou dat het goedkomt met 100-100 (dat is uiteraard het veiligst).

Vandaag de desbetreffende brief gehad en het betrof de hoge ANF in een bloedonderzoek, die lupus dus, ik heb vandaag de nodige (positieve) verslagen daarover op de bus gedaan, nu weer afwachten
Er stond ook in:
1m78, 106kg
Gespierd lichaam, zeer sterk
![]()