MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Blijkbaar gebruikt de Griek waar ik bij gaan eten ben curry in zijn menu's. Heel mijn kaken en lippen opgezwollen, en gortmisselijk.

Blijkbaar gebruikt de Griek waar ik bij gaan eten ben curry in zijn menu's. Heel mijn kaken en lippen opgezwollen, en gortmisselijk.
Doet me denken aan die keer dat ik in een restaurant aangaf voor een aantal soorten noten dodelijk allergisch te zijn, waaronder walnoten. Ober gaf aan het te begrijpen en niets te serveren met deze noten.
Eerste dat geserveerd werd was walnotenbrood. Vrolijk van gegeten natuurlijk. Was een gezellige avond kan ik je vertellen.

:roflol: Denk je dat als de rechtbank en OM zo lopen te zieken dat ik ook maar iets geef om dat rijverbod?

Politie neemt mijn relatief langzame diesel in beslag, heb nu gewoon een tijdelijke auto met voldoende vermogen om weg te komen moeten ze proberen mij staande te houden. Als de politie weigert om mijn aangiftes te behandelen zorg ik zelf wel voor mijn veiligheid door met de auto overal heen te gaan. Als ze vervolgens mijn auto slopen en me weer staande proberen te houden vlucht ik niet voor de politie maar voor een stel neofascistische autoslopers :trollface:

En vriendin pruttelt vrolijk rond in de porsche macan die ik voor een paar maandjes mag lenen. Zie haar niet klagen dat ze het met die moet doen ipv met mijn polo, deze kan ze gewoon altijd mee naar huis nemen.

Pics van vriendin met Macan?

Bij het willen retourneren van een beamer-houder vandaag te horen gekregen dat de Winkhel hem niet meer terug wil !! Nochtans binnen de 7 dagen gereageerd... willen enkel cash-back van 25€ geven... :mad:
Ze zijn toch verplicht dit terug te nemen ? Iemand in NL die dit kan bevestigen ?

• Like
Waarderingen: Vonk
Hier dus ook, de smoes is dat we tóch de "juiste" besteld hebben volgens de specs op de website, en dus willen ze hem niet terug... Ondanks dat hij niet uit de doos geweest is ! We moeten hem maar op Marktplaats ofzo zetten zei hij

Lanceer een oproep voor de DBB-knokploeg?

Hier dus ook, de smoes is dat we tóch de "juiste" besteld hebben volgens de specs op de website, en dus willen ze hem niet terug... Ondanks dat hij niet uit de doos geweest is ! We moeten hem maar op Marktplaats ofzo zetten zei hij

Is het een standaard item of iets wat speciaal besteld is door hun?

Als het een standaard in het assortiment opgenomen is zijn ze gewoon verplicht om dit terug te nemen.

Ik zou gewoon aangetekend dat ding terug sturen. Wachten tot je je geld terug krijgt en na 14 dagen een aanmaning sturen als je niks krijgt.

Is het een standaard item of iets wat speciaal besteld is door hun?

Als het een standaard in het assortiment opgenomen is zijn ze gewoon verplicht om dit terug te nemen.

Ik zou gewoon aangetekend dat ding terug sturen. Wachten tot je je geld terug krijgt en na 14 dagen een aanmaning sturen als je niks krijgt.

Is een standaard item uit hun assortiment...

Tja, als we het ding terug sturen, zijn we toch ook niet zeker van geld terug te krijgen...

Tja, als we het ding terug sturen, zijn we toch ook niet zeker van geld terug te krijgen...

Ik was het persoonlijk gaan terugbrengen als ze zo gaan doen.. Maar zijn de 14 dagen regels in BE wel hetzelfde als in NL?

Ze zijn verplicht dat te doen...

Dus terug sturen (aangetekend voor bewijs)
Na 14 dagen aanmaning sturen (via post en evt via mail)
Na 30 dagen (geloof ik) aangetekende brief sturen met ingebrekestelling

En daarna kun je de zaak aandragen bij de rechtbank (of een incasso bureau dit laten doen)

Haha, grappenmaker van de bingoclub zeker. Ze moeten het gewoon terugnemen en netjes het geld terugstorten.
Ik was het persoonlijk gaan terugbrengen als ze zo gaan doen.. Maar zijn de 14 dagen regels in BE wel hetzelfde als in NL?
Als het om een Nederlandse shop gaat is het Nederlands recht vaak van toepassing.

Whinkel is in Barendrecht :D

En ja, in België gelden evenzeer de regels van het retourneren hoor ! Op hun website zetten ze zelf dat er 14 dagen bedenktijd is...
We nemen terug telefonisch contact

Anders kun je altijd nog eens langsrijden ;)

Terug
Naar boven