Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
180 tot 200 km enkele rit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja stuur dan maar via de post Oh ja ik heb een tankpas dus dat is mij om het even![]()

Belgische bieren ? BBQ ? 
Wat drink of eet je graag ?Belgische bieren ? BBQ ?
![]()
Een lekkere bavette van de BBQ, paar Belgische biertjes erbij.. Voila 
Haha ja beidenEen lekkere bavette van de BBQ, paar Belgische biertjes erbij.. Voila
![]()

Intelligentie is voor mij heel belangrijk en aangezien je niet weet dat geloofd in deze zin gespeld dient te worden met een t aan het einde, beëindig ik hier het gesprek. Sorry maar het wordt 'm niet. Fijne avond nog Jasper.Inb4 niemand die geloofd omdat niet minderjarig en geen politie
Intelligentie is voor mij heel belangrijk en aangezien je niet weet dat geloofd in deze zin gespeld dient te worden met een t aan het einde, beëindig ik hier het gesprek. Sorry maar het wordt 'm niet. Fijne avond nog Jasper.

Ik ben zojuist keihard afgewezen vanwege mijn gebrek aan intelligentie. Na mijn weerwoord heeft madame mij direct verwijderd als match
![]()
Vandaag mijn kat in laten slapen 10 dagen nadat ik ontdekte dat hij kanker had. Kom ik thuis wil ik eerst ff op bed liggen zie ik een scheur in de muur. Dus ik wil het eerst negeren, maar er sijpelt water uit. Dak lek![]()
Hoe gaat het nu met jouw kat?Je wordt snel uit je rouw getrokken door het gewone leven. Ik weet zelfs niet meer voor mezelf of dit beter of slechter is, laat staan voor jou.
Mss een tip, ik hou van elke kat met wie ik een band had een haarstukje bij, in een plastieken containertje.
Kut man :/.Vandaag mijn kat in laten slapen 10 dagen nadat ik ontdekte dat hij kanker had. Kom ik thuis wil ik eerst ff op bed liggen zie ik een scheur in de muur. Dus ik wil het eerst negeren, maar er sijpelt water uit. Dak lek![]()
Beter man, goed om te horen dat ze het goed maakt. Hopen dat ze nog lang gezond blijftGoed, ze heeft het overleefd, sterk beestje voor zo'n vodje te zijn, ze heeft enkel nog grote naad en komt vaak knuffelen.
.