Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol: wat schuift het? :haha:

Ik ben zojuist keihard afgewezen vanwege mijn gebrek aan intelligentie. Na mijn weerwoord heeft madame mij direct verwijderd als match :(

33z7ic6.png

Waggelde net knetter stoned naar binnen, plof op de bank zie ik opeens 1 best wel mooi uitziende dame op de andere bank zitten, schrok me kapot :o

Had mijn ma schijnbaar stagiere uitgenodigd voor kopje koffie.

Awkward as f**k :roflol:

Sowieso dat die door had dat ik stoned was, toen ze weg ging nog even met leedvermaak stem 'doei he jasper' zeggen.

Mag haar wel :roflol:

Inb4 niemand die geloofd omdat niet minderjarig en geen politie

• Like
Waarderingen: mat
Inb4 niemand die geloofd omdat niet minderjarig en geen politie
Intelligentie is voor mij heel belangrijk en aangezien je niet weet dat geloofd in deze zin gespeld dient te worden met een t aan het einde, beëindig ik hier het gesprek. Sorry maar het wordt 'm niet. Fijne avond nog Jasper.

Intelligentie is voor mij heel belangrijk en aangezien je niet weet dat geloofd in deze zin gespeld dient te worden met een t aan het einde, beëindig ik hier het gesprek. Sorry maar het wordt 'm niet. Fijne avond nog Jasper.

Wat is dat dan :mad:

Heb gvd dyfslexeiee ja, niet mij pesten met mijn handicap, racist, je moeter!

Vandaag mijn kat in laten slapen 10 dagen nadat ik ontdekte dat hij kanker had. Kom ik thuis wil ik eerst ff op bed liggen zie ik een scheur in de muur. Dus ik wil het eerst negeren, maar er sijpelt water uit. Dak lek :(

Vandaag mijn kat in laten slapen 10 dagen nadat ik ontdekte dat hij kanker had. Kom ik thuis wil ik eerst ff op bed liggen zie ik een scheur in de muur. Dus ik wil het eerst negeren, maar er sijpelt water uit. Dak lek :(

Je wordt snel uit je rouw getrokken door het gewone leven. Ik weet zelfs niet meer voor mezelf of dit beter of slechter is, laat staan voor jou.

Mss een tip, ik hou van elke kat met wie ik een band had een haarstukje bij, in een plastieken containertje.

Laatst bewerkt:
Je wordt snel uit je rouw getrokken door het gewone leven. Ik weet zelfs niet meer voor mezelf of dit beter of slechter is, laat staan voor jou.

Mss een tip, ik hou van elke kat met wie ik een band had een haarstukje bij, in een plastieken containertje.
Hoe gaat het nu met jouw kat?

Terug
Naar boven