Geen idee wat te moeten doen bij lekkage zoek je gewoon via google en bel je een bedrijf voor lekdetectie. De eerste neemt op, maar monteur is druk, deze zou binnen een uur terug bellen. Heeft nooit meer gebeld. De 2e keuze die 24/7 dienst levert heeft de telefoon uitstaan. De 3e reageert wel. Ik geef aan dat ik vermoed lekkage via dakterras. Ze geeft aan dat ik als er tegels liggen ik deze misschien alvast kan verwijderen, want ze werken met vast tarief en max 2,5 uur. Dat scheelt monteur weer werk. Er komt een dakdekker/expert. Ik met moeite 2 rijen tegels ter hoogte van het lek verwijderd. Volgende dag komt monteur. Deze loopt heen en weer over de strook zonder tegels van dakterras. Zegt niets te zien, wil een tegel optillen, maar lukt niet. Ik bied aan te helpen, maar krijg met geen mogelijkheid de tegel los. Vastgevroren in het water. Er is wel te zien dat onder gehele laag bitumen vocht zit, dat had ik zelf ook al gezien. Hij geeft aan dat ik beter hele dak opnieuw kan laten bedekken. Ik krijg rekening van 425 euro. Ik bel het bedrijf om te melden dat ik niet ga betalen voor een dienst die niet is geleverd, er is geen lek gevonden, ik ben niet geholpen. Beweren ze dat ik de tegels had moeten verwijderen en dat ze dit hadden verteld. Dat het mijn eigen schuld is. Ik vraag coulance, maar die kunnen ze niet geven, het is 1 vast tarief, staat op de website. Ze willen eventueel wel nogmaals langskomen om te zoeken als de tegels wel weg zijn. Mij lijkt dat een dakdekker überhaupt geen hulp nodig heeft, ik neem een dienst af. stelletje oplichters.