XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Een TDI Polo met 430pk?

Politie leest mee op het forum dus ik ga niet verklappen wat voor auto ik nu rij:roflol:

Had via via al begrepen dat ze uitkeken naar een zwarte porsche macan, ondanks dat die inmiddels gewrapt is toch even snel wat anders geregeld (de touran) en nu dan deze auto :o

Omdat ze vorige keer ook al mijn auto vernield hebben bij het afslepen ga ik er gewoon vandoor als ze me weer staande proberen te houden, puur ter voorkoming dat wederom mijn auto vernield wordt. #Noodweer

Goed idee :haha:

Je bent ook gewoon een mong**l als je binnen de bebouwde kom te hard rijdt.

Ik rij altijd keurig waar mensen zijn, alleen op een lege snelweg rij ik te hard of op de doorgaande wegen hier als er niemand rijdt. Zelfs dan rij ik niet als een mong**l, gewoon te hard.

Heb ook maar 2 boetes gekregen binnen de bebouwde kom, 1x toen we er vandoor gingen voor 2 mong*len die tegen de auto sloegen (en later wouten bleken te zijn) en 1 keer op een lange doorgaande 50 km/h weg waar ik 70 reed..

ECLI:NL:RBAMS:2017:6993, Rechtbank Amsterdam, RK 17/5327

Lol, rijbewijs ingenomen na mijn inname, 58 te hard op een 50 weg binnen de bebouwde kom waar wegwerkzaamheden waren.

12 augustus ingenomen
11 september teruggegeven

Tevens recidive te hard rijden.

Zou me niet verbazen als de Officier van Justitie Goebbels of Himmler van zijn achternaam heet. Gewoon 1 smerige Nazi die kerel, beetje de inhoudelijke zaak doorsturen naar een andere regio zodat niemand meer weet waar de f**k het klaagschrift nou behandeld dient te worden.
Wat jij niet allemaal mee maakt.

Heb je al ooit overwogen om je gewoon aan de wet te houden?

ufLfjie.gif

Wat jij niet allemaal mee maakt.

Heb je al ooit overwogen om je gewoon aan de wet te houden?

De paar keer dat ik de wet overtreden heb was omdat de politie een probleem niet wilde aanpakken en wij dat probleem toen zelf opgelost hebben :o

Verder gedraag ik mij over het algemeen normaal, elke keer als ik vast zit zitten die bewaarders te vragen hoe de f**k iemand als mij vast komt te zitten :roflol:

Daarnaast heb ik in principe geen probleem met als ik een straf krijg voor iets wat ik gedaan heb. Het enige waar ik dan ook oprecht spijt van heb is dat ik die h**r die zei dat ik haar een mes op de strot gezet had niet met een knuppel in het gezicht geslagen heb. Dan hadden zij en haar achterlijke vriendinnetjes het niet in hun hoofd gehaald om met achterlijke aantijgingen te komen.

Niet voor niets dat ik zelf om een enkelband gevraagd heb.

Overigens is mijn stapel aangiftes groter dan de aangiftes tegen mij :trollface:

Ik klaag ook niet over dat mijn rijbewijs ingevorderd is, enkel over het feit dat de OvJ gewoon de eerlijke rechtsgang loopt te frustreren door er een schijtbende van te maken.

Daarnaast als ik aangifte doe gaat mij dat gegarandeerd 500 euro kosten om een artikel 12 procedure op te startten.

Vannacht pas om 5 uur in slaap gevallen. En vandaag de hele dag hoofdpijn gehad. Zal weer een kutnacht worden.

Lol, rijbewijs ingenomen na mijn inname, 58 te hard op een 50 weg binnen de bebouwde kom waar wegwerkzaamheden waren.

12 augustus ingenomen

Zou me niet verbazen als de Officier van Justitie Goebbels of Himmler van zijn achternaam heet. Gewoon 1 smerige Nazi die kerel, beetje de inhoudelijke zaak doorsturen naar een andere regio zodat niemand meer weet waar de f**k het klaagschrift nou behandeld dient te worden.
Dan reed je dus 115 op de teller binnen de bebouwde kom waar wegwerkzaamheden waren.

Spring van een brug voor je iemand dood rijdt

Was het hier weer zo'n dag :duh:

12 augustus ingenomen

Jij bent taxichauffeur in Amsterdam en je hebt je rijbewijs nodig voor je levensonderhoud?

Dan reed je dus 115 op de teller binnen de bebouwde kom waar wegwerkzaamheden waren.

Spring van een brug voor je iemand dood rijdt

Dit dus, als zo’n idioot zijn rijbewijs al terug krijgt moet ik hem na 5 maand ook wel terug krijgen. Ik reed op een lege snelweg te hard :roflol:

Kan beter in Duitsland gaan wonen, zou daar nooit boetes krijgen

Terug
Naar boven