- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ECLI:NL:RBAMS:2017:6993, Rechtbank Amsterdam, RK 17/5327
Lol, rijbewijs ingenomen na mijn inname, 58 te hard op een 50 weg binnen de bebouwde kom waar wegwerkzaamheden waren.

ga ik er gewoon vandoor als ze me weer staande proberen te houden, puur ter voorkoming dat wederom mijn auto vernield wordt. #Noodweer

Wat jij niet allemaal mee maakt.ECLI:NL:RBAMS:2017:6993, Rechtbank Amsterdam, RK 17/5327
Lol, rijbewijs ingenomen na mijn inname, 58 te hard op een 50 weg binnen de bebouwde kom waar wegwerkzaamheden waren.
12 augustus ingenomen
11 september teruggegeven
Tevens recidive te hard rijden.
Zou me niet verbazen als de Officier van Justitie Goebbels of Himmler van zijn achternaam heet. Gewoon 1 smerige Nazi die kerel, beetje de inhoudelijke zaak doorsturen naar een andere regio zodat niemand meer weet waar de f**k het klaagschrift nou behandeld dient te worden.
Wat jij niet allemaal mee maakt.
Heb je al ooit overwogen om je gewoon aan de wet te houden?

Overigens is mijn stapel aangiftes groter dan de aangiftes tegen mij![]()

Dat komt omdat jou slachtoffertjes nog niet weten hoe ze aangifte kunnen doen.![]()
1 is geen patroon, 2 is geen patroon pas bij 3 heb je een patroon.Politie leest mee op het forum dus ik ga niet verklappen wat voor auto ik nu rij![]()

Dan reed je dus 115 op de teller binnen de bebouwde kom waar wegwerkzaamheden waren.ECLI:NL:RBAMS:2017:6993, Rechtbank Amsterdam, RK 17/5327
12 augustus ingenomen
Zou me niet verbazen als de Officier van Justitie Goebbels of Himmler van zijn achternaam heet. Gewoon 1 smerige Nazi die kerel, beetje de inhoudelijke zaak doorsturen naar een andere regio zodat niemand meer weet waar de f**k het klaagschrift nou behandeld dient te worden.
ECLI:NL:RBAMS:2017:6993, Rechtbank Amsterdam, RK 17/5327
12 augustus ingenomen
Dan reed je dus 115 op de teller binnen de bebouwde kom waar wegwerkzaamheden waren.
Spring van een brug voor je iemand dood rijdt