MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vanmiddag blij de Volkswagen garage in gewaggeld om te kijken of met 10-15k bijbetaling een nieuwe 1.6 TDI highline polo kan kopen.

Ja meneer alleen de comfort line kan met de 1.6 TDI automaat geleverd worden, de higline niet.

Nou vervolgens kwamen ze op een totaalprijs van 27.700 euro en dan kunnen ze niet de achterkant van mijn fucking dak en de spiegels gelijk zwart spuiten. Wat een klapjosti’s :roflol:

Ze zouden kijken wat ze konden maken van inruil mijn auto + 15k cash bijbetalen. Zal me benieuwen, anders rij ik wel die van mij op tot ik een 2e hands voor 15k tegen kom :o

Homo’s :mad:

Hoe zit dat eigenlijk met jouw voorliefde voor Polo's? Daarin lijken minderjarig meisjes niet zo klein, relatief gezien???

Beter waggie van 2/3 jaar oud kopen met 50.000km, Nieuw kost zoveel meer.

Hoe zit dat eigenlijk met jouw voorliefde voor Polo's? Daarin lijken minderjarig meisjes niet zo klein, relatief gezien???

Polo is goedkoop, degelijk, praktisch en rijdt lekker.

Zit ook naar een 1 serie cabrio te kijken maar net als een golf verbruiken die meer en zit je aan meer wegenbelasting.

Zat te kijken naar een Audi A1 om die Chrome goud te wrappen maar Kimberly met haar inspiratieloze kut was me al weer voor :roflol:

Doe jij hem toch Goud chrome wrappen?

Beter waggie van 2/3 jaar oud kopen met 50.000km, Nieuw kost zoveel meer.

Heb ik ook 3 jaar geleden gedaan alleen inmiddels heb ik er 200k op de teller bij gereden en begint die wat mankementjes te krijgen. Dus twijfel tussen laten repareren en over 2 jaar nieuwe polo kopen of nu nieuwe kopen als ik goede prijs er voor krijg :p

Heb ik ook 3 jaar geleden gedaan alleen inmiddels heb ik er 200k op de teller bij gereden en begint die wat mankementjes te krijgen. Dus twijfel tussen laten repareren en over 2 jaar nieuwe polo kopen of nu nieuwe kopen als ik goede prijs er voor krijg :p
200k op 3 jaar, woon jij in je auto ofzo?

Doe jij hem toch Goud chrome wrappen?

Is zelfde :roflol:

Chrome heeft in principe niet die zilveren kleur, t gaat er om waarmee je het mengt voor je die zilveren kleur krijgt. Chrome goud is gewoon de naam van de wrap kleur.

Al heeft zij zon Chrome ‘kleur’ met regenboogeffect

Terug
Naar boven