ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excessief is relatief..
Ik rij veel beter op hogere snelheid dan op een slakkengang van tussen de 90-110. Het is gewoon een feit dat je veel alerter bent en veel verder vooruit anticipeert op hogere snelheid. Waar het omslagpunt ligt is afhankelijk van de drukte op de weg, de capaciteit van het brein en de motoriek van de bestuurder, de capaciteiten van het voertuig en alle randdebielen die er verder op de weg rond tuffen enz. enz.. Veel te veel variabelen dus om tot een zinnig antwoord te komen.

Denk dat ik maar eens naar Roemenië op vakantie ga komende maand.

De popo's gunnen je echt niks heValt volgens mij in Roemenië wel mee, die tankstations hebben geen eens overvalbeveiliging.
Woont vriend van me overigens, zou er zelf eerst ook gaan studeren maar daar stak de politie een stokje voor![]()

Amen.Excessief is relatief..
Ik rij veel beter op hogere snelheid dan op een slakkengang van tussen de 90-110. Het is gewoon een feit dat je veel alerter bent en veel verder vooruit anticipeert op hogere snelheid. Waar het omslagpunt ligt is afhankelijk van de drukte op de weg, de capaciteit van het brein en de motoriek van de bestuurder, de capaciteiten van het voertuig en alle randdebielen die er verder op de weg rond tuffen enz. enz.. Veel te veel variabelen dus om tot een zinnig antwoord te komen.

Te hard as usual toch?Ironische is dat vorige keer bijna een 21 jarige gewiept had, was alleen beetje te lam
Ze komt in kerstvakantie misschien hier heen, rij ik wel in haar ipv in de auto.![]()
zolang zij maar niet gaat scheuren 

Item waar je op doelt is dat verhaal over dat mensen zich gaan vervelen als ze maar 100 mogen rijden en daardoor niet meer opletten?
Geloof dat dat niet doelt op excessieve snelheden
Mensen die hun gedachten er niet kunnen bijhouden op "lage snelheden" En enkel geconcentreerd kunnen zijn op hogere snelheden kunnen ze beter uit het verkeer halen. Lijkt me een gevaarlijke mentale aandoening.
Heb ooit eens iets gelezen ergens dat deze stelling onderuithaald btw.

Bedoel je mij daarmee?!!!!!!

En Ebikes.
Vorige week een doos van zeker 80 die met een onverlichte Ebike rustig 25 reed.