XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jij bent taxichauffeur in Amsterdam en je hebt je rijbewijs nodig voor je levensonderhoud?

Ik mag niet met de bus en moet me melden bij de reclassering :roflol: en moet ook naar school toe, maar dat doe ik gewoon met auto.

Daarnaast ga ik absoluut niet met de fiets of het OV als de politie weigert mijn aangiften in behandeling te nemen. We hebben dit als familie/vrienden geaccepteerd en zelf maatregelen getroffen.

Hoeven ook geen mensen meer bij mij thuis te dreigen want bel niet eens de politie meer :o

Dit dus, als zo’n idioot zijn rijbewijs al terug krijgt moet ik hem na 5 maand ook wel terug krijgen. Ik reed op een lege snelweg te hard :roflol:

Kan beter in Duitsland gaan wonen, zou daar nooit boetes krijgen

Oohhb ik dacht dat dat jouw zaak was :roflol:

waarom mag je niet met de bus?

Ik heb 72 km per uur te hard gereden

source.gif

In Duitsland zijn minder doden op de snelweg dan in Nederland per gereden kilometer.

Zal vast komen omdat je daar geen snelheidslimiet hebt, oh wacht.

Edit: en geloof dat met te hard rijden op een lege snelweg het ergste wat kan gebeuren is dat jij blij wordt, niet? :roflol:

In Duitsland zijn minder doden op de snelweg dan in Nederland per gereden kilometer.

Edit: en geloof dat met te hard rijden op een lege snelweg het ergste wat kan gebeuren is dat jij blij wordt, niet? :roflol:

Binnen bebouwde kom verlies je je rijbewijs nu bij 40kmh te hard al toch?

Er is niets dat 72 kilometer per uur te hard kan rechtvaardigen. Met 72 km per uur te hard mag de politie er zelfs nog wel een jaar extra bijdoen mbt de inname. Ik snap echt niet dat jij niet eens moe van jezelf wordt. Wanneer ben je eens van plan je verantwoordelijkheid te gaan pakken?

Retorische vraag.

Binnen bebouwde kom verlies je je rijbewijs nu bij 40kmh te hard al toch?

Ook 50 en inhoudingstermijn is zelfde als op snelweg.

Er is niets dat 72 kilometer per uur te hard kan rechtvaardigen. Met 72 km per uur te hard mag de politie er zelfs nog wel een jaar extra bijdoen mbt de inname. Ik snap echt niet dat jij niet eens moe van jezelf wordt. Wanneer ben je eens van plan je verantwoordelijkheid te gaan pakken?

Hard rijden is in principe niet gevaarlijk.

Weer last van kriebelhoest. Lekker zo vlak voor de kerst.

Hij heeft serieus gelijk dat te hard rijden niet per se gevaarlijk is. Had hier een tijd geleden een item over gezien. Kzal is kijken of ik die nog kan vinden.

Item waar je op doelt is dat verhaal over dat mensen zich gaan vervelen als ze maar 100 mogen rijden en daardoor niet meer opletten? :p

Geloof dat dat niet doelt op excessieve snelheden

Item waar je op doelt is dat verhaal over dat mensen zich gaan vervelen als ze maar 100 mogen rijden en daardoor niet meer opletten? :p

Geloof dat dat niet doelt op excessieve snelheden

Excessief is relatief..

Ik rij veel beter op hogere snelheid dan op een slakkengang van tussen de 90-110. Het is gewoon een feit dat je veel alerter bent en veel verder vooruit anticipeert op hogere snelheid. Waar het omslagpunt ligt is afhankelijk van de drukte op de weg, de capaciteit van het brein en de motoriek van de bestuurder, de capaciteiten van het voertuig en alle randdebielen die er verder op de weg rond tuffen enz. enz.. Veel te veel variabelen dus om tot een zinnig antwoord te komen.

Terug
Naar boven