AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol: heb juist geen navigatie omdat die er uit gejat wordt.

En airbags voor mn stuur zitten er al weer in :o

Ben wel benieuwd hoe ik de auto terug krijg, vorige keer zat er ook bende schimmel op de vloer en nu kan het dakraam niet dicht. Als weer op mag halen vermoed ik dat het weer een schade kwestie wordt :roflol:

Die schimmel zal wel van wat anders gekomen zijn.

Ouders die nog niet thuis zijn :o

Gelukkig zijn ze in Nederland heb alleen geen zin om daar heen te gaan om mijn pinpas op te halen :duh:

Begin me ook echt te irriteren aan dat de hond weg is :roflol: t*fus leijers ook, nemen ze gewoon mijn hond mee omdat mijn zusjes m wilde zien. Denk zelf moeten ze maar hier een komen dat beest vind t al niet leuk in de auto, neemt mijn ma dr gewoon zonder overleg mee.

Mijn hond werd altijd high in de auto, wss door alle prikkels.

Ja die van mij verdraagt het wel in de auto maar vind het niet bepaald leuk ofzo. Neem dr alleen mee als ergens anders gaan wandelen of naar dierenarts :o

Als ze er morgen niet zijn dump ik gewoon hun tv bij used products en stuur ze bonnetje op dat ze hem daar weer op kunnen halen :roflol: . Snap haar ook echt niet, vraag mijn ma om eten te halen voor dat beest omdat ze weekeind weg zijn.

Neemt ze mijn pinpas, eten voor de hond en de hond mee op ‘vakantie’ waardoor ik dus met 100 euro het weekeinde moest overleven :o wat dus geen doen is met een auto die 1:6-1:8 rijdt.

Ja die van mij verdraagt het wel in de auto maar vind het niet bepaald leuk ofzo. Neem dr alleen mee als ergens anders gaan wandelen of naar dierenarts :o

Als ze er morgen niet zijn dump ik gewoon hun tv bij used products en stuur ze bonnetje op dat ze hem daar weer op kunnen halen :roflol: . Snap haar ook echt niet, vraag mijn ma om eten te halen voor dat beest omdat ze weekeind weg zijn.

Neemt ze mijn pinpas, eten voor de hond en de hond mee op ‘vakantie’ waardoor ik dus met 100 euro het weekeinde moest overleven :o wat dus geen doen is met een auto die 1:6-1:8 rijdt.

Je kan altijd snel wat bijverdienen. dan heb je 105 euro voor het week end te overleven

Honden zijn sowieso altijd chil als je alleen thuis zit, lekker knuffelen als jij je even verveelt.

• Like
Waarderingen: mat
Honden zijn sowieso altijd chil als je alleen thuis zit, lekker knuffelen als jij je even verveelt.

True dat, voelt echt eenzaam alleen thuis :roflol:

Gelukkig is een vriendin hier die ruzie met haar ouders heeft dus niet kerst wilt vieren. Alleen zij is nu met auto weg, zit ik met haar hond opgescheept en die wilt alleen maar rondjes rennen lijkt wel.

True dat, voelt echt eenzaam alleen thuis :roflol:

Gelukkig is een vriendin hier die ruzie met haar ouders heeft dus niet kerst wilt vieren. Alleen zij is nu met auto weg, zit ik met haar hond opgescheept en die wilt alleen maar rondjes rennen lijkt wel.

Verkleed haar anders als hond. Kan je lekker knuffelen.

Vroeger misbruikt door andere kerel :o

En ze is zo bang voor hem dat ze gewoon overal messen heeft liggen.

+ ze wordt thuis mishandeld door dr alcoholisten moeder. Gewoon triest eigenlijk, vandaar dat ze hier is.

Wel ironisch dat ze juist mij wel vertrouwd, ze weet gewoon van alle politie zooi :roflol: ach ze is wel gezellig, lift ook en kan wel tegen een stootje zolang t niet tegen haar voet is :o

Vroeger misbruikt door andere kerel :o

En ze is zo bang voor hem dat ze gewoon overal messen heeft liggen.

+ ze wordt thuis mishandeld door dr alcoholisten moeder. Gewoon triest eigenlijk, vandaar dat ze hier is.

Wel ironisch dat ze juist mij wel vertrouwd, ze weet gewoon van alle politie zooi :roflol: ach ze is wel gezellig, lift ook en kan wel tegen een stootje zolang t niet tegen haar voet is :o

Heb nog plaats in mn kelder.

Terug
Naar boven