Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik denk dat je het verkeerd ziet. Hiermee kopen we tijd. Allebei een drukke baan, 2 kleine kinderen etc. Dus als de boodschappen bezorgd worden dan heb je meer tijd voor andere dingen. Zoals sporten en :wanker:

Daarom hebben we ook een schoonmaakster :trollface:

Om te masturberen? :eek:

Ik denk dat je het verkeerd ziet. Hiermee kopen we tijd. Allebei een drukke baan, 2 kleine kinderen etc. Dus als de boodschappen bezorgd worden dan heb je meer tijd voor andere dingen. Zoals sporten en :wanker:

Daarom hebben we ook een schoonmaakster :trollface:

Daarom bestel ik ook extra lijnzaadolie bij musclemeat :trollface:

Ach snap het wel hoor, kom daar ook nooit bij de supermarkt. Net alsof ze alle minderjarige met down achter de kassa gezet hebben :roflol: nog erger als de boni.

Ach snap het wel hoor, kom daar ook nooit bij de supermarkt. Net alsof ze alle minderjarige met down achter de kassa gezet hebben :roflol: nog erger als de boni.

En jij komt daar niet? uhu....:D

Ik hoop van harte dat ik jou nooit tegenkom hier in cityhagen :p. Als ik er al kom dan doe ik zelfscan! 1 vd beste uitvindingen van deze eeuw.

Ik hoop van harte dat ik jou nooit tegenkom hier in cityhagen :p. Als ik er al kom dan doe ik zelfscan! 1 vd beste uitvindingen van deze eeuw.

:roflol: ik kom er best vaak. Moest er laatst nog zusje van vriend en haar vriendin op halen, zaten helemaal te schreeuwen dus deed muziek hard aan.

Beginnen ze in mijn oor te schreeuwen :o

100 euro aan boodschappen voor 2 dagen eten.

leuk die kerst.

1 of andere mong**l die hier met een knalpatronen pistool loopt te schieten in de wijk :o beter schiet politie hem dood, als je met zulke dingen in speeltuintjes/woonwijk gaat ouwehoeren ben je gewoon niet goed wijs.

Liggen overal van die 9mm patronen..

Durf mijn handjes in t vuur te steken voor wie er mee loopt te ouwehoeren, zijn altijd dezelfde tokkies die met erfenis van opa en oma het huis hebben kunnen kopen.

1 of andere mong**l die hier met een knalpatronen pistool loopt te schieten in de wijk :o beter schiet politie hem dood, als je met zulke dingen in speeltuintjes/woonwijk gaat ouwehoeren ben je gewoon niet goed wijs.

Durf mijn handjes in t vuur te steken voor wie er mee loopt te ouwehoeren, zijn altijd dezelfde tokkies die met erfenis van opa en oma het huis hebben kunnen kopen.

Volwassenen met zo een alarmpistool zijn fags!!!!!!!!!

Ik was er vandaag nog... niks van meegekregen. Heb nog wel ff uitgekeken naar een zwarte polo

Volwassenen met zo een alarmpistool zijn fags!!!!!!!!!

Ja zn zoontje mag er mee spelen (geestelijk gehandicapt figuur wat met 80 door een 30 zone rijd. Heb hem er op aangesproken, zijn vader en zijn moeder en toen ze er geen gehoor aan gaven heb ik ze gezegd dat als hij het weer doet ik bij een weg van rechts wacht tot hij er aan komt.)

Ik was er vandaag nog... niks van meegekregen. Heb nog wel ff uitgekeken naar een zwarte polo

Polo is door popo in beslag genomen :roflol:

En hij is wit

Ja zn zoontje mag er mee spelen (geestelijk gehandicapt figuur wat met 80 door een 30 zone rijd. Heb hem er op aangesproken, zijn vader en zijn moeder en toen ze er geen gehoor aan gaven heb ik ze gezegd dat als hij het weer doet ik bij een weg van rechts wacht tot hij er aan komt.)

Polo is door popo in beslag genomen :roflol:

En hij is wit

Ah f**k. Zit ik al maanden achter een witte polo aan... :D
Ik rij ook een witte VW :p

Als je mijn navigatie en/of stuur maar laat zitten!

:roflol: heb juist geen navigatie omdat die er uit gejat wordt.

En airbags voor mn stuur zitten er al weer in :o

Ben wel benieuwd hoe ik de auto terug krijg, vorige keer zat er ook bende schimmel op de vloer en nu kan het dakraam niet dicht. Als weer op mag halen vermoed ik dat het weer een schade kwestie wordt :roflol:

Terug
Naar boven