- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Ik heb op dagen zoals vandaag medelijden met mensen die in winkels werken...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb op dagen zoals vandaag medelijden met mensen die in winkels werken...
Sterkte! Hehe
Wacht maar tot morgen.
Zaterdag voor sint en kerst is het bij ons altijd zo druk dat we zelfs met de snelste mensen en alle kassa's open de rij niet weg krijgen.

Je betaald toch wegenbelasting en accijns op auro.
Je kan dan wel anti auto zijn maar er word 3x zo veel geld verdient door en op auto’s dan het kost om het hele wegennet te onderhouden
Ik ben daarstraks geweest. Moest de buurvrouw voeren. Maar krijg altijd wat in de plaats.

BETAALTJe betaald toch wegenbelasting en accijns op auro.
Je kan dan wel anti auto zijn maar er word 3x zo veel geld verdient door en op auto’s dan het kost om het hele wegennet te onderhouden
Auto bij een andere garage ingedaan, ik kan 'em zo meteen gaan halen, gemaakt voor €70 nuMwoah ik vind paar honderd toch vrij veel voor een gordelspanner. Ze maken ook al 50% winst op t onderdeel en dan arbeidskosten...
Meer dan 150 euro zou ik er niet voor betalen ieder geval
(inb4 nieuwe waarschuwingslampjes)Je betaald toch wegenbelasting en accijns op auro.

Even deze quote want kom er weer niet op. Andere linkjes?
Niet meer. VPN is het toverwoord, je ontkomt er niet meer aan.Even deze quote want kom er weer niet op. Andere linkjes?
Is natuurlijk sowieso beter voor je privacy.Niet meer. VPN is het toverwoord, je ontkomt er niet meer aan.
Lang leve de Ah bezorgservice! Zondagmorgen komen ze weer lekker eten brengen![]()