Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dit past beter bij jou @I Xyzyx I

hqdefault.jpg

Jawel, voelt beetje alsof je lang zit en dan snel gaat staan alleen dan erger. Meestal ga gewoon even liggen en dan gaat het wel weg :o

Denk dat ze daarom longen getest hebben om uit te sluiten dat het niet door zuurstof tekort komt.

Diabetes is het sowieso niet, gebeurt soms als maag helemaal vol heb. Waarschijnlijk gewoon stress icm ‘adhd’ waardoor hersenen overbelast raken en zichzelf maar uitschakelen :roflol:

Ach ze hebben ontzettend veel bloed er uit lopen halen en alles was in orde. Tijd voor volgende kuur dus :trollface:
Wat is de diagnose? Flauwvallen zonder bekende oorzaak?

In een wolkenkrabber van boven naar beneden op iedere verdieping een keer laten vallen?

2 x

Maandag een herkansing waar ik nog praktisch niets aan heb gedaan :headbang:

Had laatst met vriend over dat een meisje die kende in over mijn lijk zit nu. Omdat hij ook gezondheidsklachten had zei ik toen tegen hem dat maar goed was dat die geen kanker had. Stond er vanmiddag opeens ambulance voor zijn deur dat hij direct mee moest omdat er hoogst waarschijnlijk lymfeklierkanker geconstateerd is bij hem.

Stort ook je hele wereld in als 21 jarige.. damn-

Daarjuist van de leninginstantie te horen gekregen dat de lening (gelukkig) mag doorgaan zonder verzekering. Ik ga wel sowieso eens bij een andere maatschappij nog een aanvraag indienen maar ik denk dat dat wishfull thinking is. Levensverzekering moet ik ook niet te hard op rekenen hoor ik hier en daar.

De notaris liet by the way een tijd terug horen dat het tekenen tegen werd gehouden door een papier dat nog ontbreekt in het dossier, ik ging ervan uit dat het om die schuldsaldo draaide maar blijkbaar zijn de verkopers in gebreke met iets, ze hebben nu nog tijd tot 7 februari om hun zaakjes in orde te krijgen en anders volgt er een boete en uithuiszetting voor hun :eek:
Update, de maatschappij wilt mijn dossier herzien als ze een recent cardiologisch verslag krijgen, laatste dateert van februari 2017, ik had dit verteld aan mijn cardioloog en nu kan ik vervroegd morgen al op controle gaan, fingers crossed op alsnog een goede afloop.

Update, de maatschappij wilt mijn dossier herzien als ze een recent cardiologisch verslag krijgen, laatste dateert van februari 2017, ik had dit verteld aan mijn cardioloog en nu kan ik vervroegd morgen al op controle gaan, fingers crossed op alsnog een goede afloop.
Succes!

Fijn dat ze willen herzien. Hopenlijk wordt het alsnog geaccepteerd!

Fijn dat ze willen herzien. Hopenlijk wordt het alsnog geaccepteerd!
Dat zal nu van de fietstest afhangen en wat heb ik nou de laatste tijd weer wat verwaarloosd... Ik was maar weer net terug begonnen met fietsen met in het achterhoofd dat ik nog 1.5 maand had voor de test, oeps :roflol:
Ik ben iig sterker dan ooit tevoren nu en volgens mij is de conditie ook weer wat beter dan een jaar geleden, we gaan het zien.

Dat zal nu van de fietstest afhangen en wat heb ik nou de laatste tijd weer wat verwaarloosd... Ik was maar weer net terug begonnen met fietsen met in het achterhoofd dat ik nog 1.5 maand had voor de test, oeps :roflol:
Ik ben iig sterker dan ooit tevoren nu en volgens mij is de conditie ook weer wat beter dan een jaar geleden, we gaan het zien.
Gewoon keihard door fietsen. Is voor een goed doel. Daarna stop je dr maar weer mee:roflol:

Gewoon keihard door fietsen. Is voor een goed doel. Daarna stop je dr maar weer mee:roflol:
Vorig jaar ben ik vroeger moeten stoppen met fietsen omdat ik me een dag vergist had voor de afspraak en zodoende de dag ervoor 6'jes had gedeadlift en zware singles paused frontsquat had gedaan, mijn benen liepen toen meteen vol op de fiets terwijl ik conditioneel nog niet eens geprikkeld was :roflol:

Het jaar daar nog eens voor wist ik niet dat ik moest fietsen en dus zat ik toen met een te strakke jeans erop, nu het 3de jaar, goede jaar zeker...

Vandaag dan toch maar beter een dagje rust nemen uit het krachthonk en enkel een beetje (licht) fietsen.

Ik ga hard duimen voor je!

Terug
Naar boven