AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bijna 1000 eu kwijt aan auto reparatie

Kut waggies
Onderhoud van auto's is zo schreeuwend duur he als je het zelf niet kunt of je niemand kent die het voor je kan doen. Zonder auto is ook geen optie dus je moet wel.

Daarnaast word je bij veel garages natuurlijk linksom of rechtsom altijd (een beetje) genaaid.

Onderhoud van auto's is zo schreeuwend duur he als je het zelf niet kunt of je niemand kent die het voor je kan doen. Zonder auto is ook geen optie dus je moet wel.

Daarnaast word je bij veel garages natuurlijk linksom of rechtsom altijd (een beetje) genaaid.

Ik heb er wel ‘een mannetje’ voor maar het blijft ellende inderdaad. Ik heb er zelf geen verstand van en ook geen tijd voor helaas.

M'n lieve mama komt thuis met een mc flurry, zijn die hersenlozen de saus vergeten. Zit ik softijs met tiramisu korrels naar binnen te slurpen.

Velly special flully sauce fol mistel Eupholea....

DigID

gvd wat een kutconcept is dat nog steeds.

Mijn vader die dinsdag 2 nieuwe hartkleppen heeft gekregen en bij zich zelf denkt dat hij wel alleen op het randje van het ziekenhuis bed kan gaan zitten. Terwijl hij een dag eerder nog bijna voorover uit het zelfde bed was gevallen toen er wel begeleiding bij was.
Lijkt net me zoontje van 2. Ik zeg niet doen. hij zegt oke en dan omdraaien en toch doen.

Tot overmaat van ramp heeft hij uren achter elkaar de hik. Resultaat dat hij gisteren een klaplong heeft gekregen.

Mijn dag kan niet meer stuk.

Mijn vader die dinsdag 2 nieuwe hartkleppen heeft gekregen en bij zich zelf denkt dat hij wel alleen op het randje van het ziekenhuis bed kan gaan zitten. Terwijl hij een dag eerder nog bijna voorover uit het zelfde bed was gevallen toen er wel begeleiding bij was.
Lijkt net me zoontje van 2. Ik zeg niet doen. hij zegt oke en dan omdraaien en toch doen.

Tot overmaat van ramp heeft hij uren achter elkaar de hik. Resultaat dat hij gisteren een klaplong heeft gekregen.

Mijn dag kan niet meer stuk.
pff... sterkte :(

That's life @Punjab ....

10 februari wil ik gaan verhuizen maar veel 'vrienden' vinden carnaval blijkbaar belangrijker, stelletje fl**kers, ik moet maar eens op zoek naar nieuwe vrienden :rolleyes:

• #100.000
Terug
Naar boven