Rijbewijs snap ik wel maar pinpas neem je toch mee.
We hebben thuis toch geen pinautomaat?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rijbewijs snap ik wel maar pinpas neem je toch mee.

Mag ik een stekje??

moest die ook in de auto rijden, trapt ze m naar 170 op 60 weg, dikke downie ook, dacht dat dood ging 

Gvd wat een mafketel neemt vriend van me zijn 15 jarige zusje meemoest die ook in de auto rijden, trapt ze m naar 170 op 60 weg, dikke downie ook, dacht dat dood ging
Zit ze mn halve whatsapp vol te spammen en vervolgens tegen dr broer verbaasd doen dat ik er niet op reageer. Wat denkt ze zelf ben geen oppas![]()
Inb4 kelder vol wietplanten.
Al eens overwogen om een dagboek te kopen?Gvd wat een mafketel neemt vriend van me zijn 15 jarige zusje meemoest die ook in de auto rijden, trapt ze m naar 170 op 60 weg, dikke downie ook, dacht dat dood ging
Zit ze mn halve whatsapp vol te spammen en vervolgens tegen dr broer verbaasd doen dat ik er niet op reageer. Wat denkt ze zelf ben geen oppas![]()

Poezie album is toepasselijker met al die jonge meisjes.

Dit was het eerste minderjarige meisje wat bij mij in auto zat sinds november![]()
Ze zat te vertellen dat ze zelf met scooter voor politie gevlucht was. Dus wel 1 met potentie 
Je weet toch wel het verschil tussen potentie en potentieel? In dit geval niet duidelijk door je geschiedenis met minderjarigenZe zat te vertellen dat ze zelf met scooter voor politie gevlucht was. Dus wel 1 met potentie
![]()

Je weet toch wel het verschil tussen potentie en potentieel? In dit geval niet duidelijk door je geschiedenis met minderjarigen
Edit: Ik lees net dat potentie en potentieel door elkaar worden gebruikt in Nederland. Waar ik woon niet.
Moeder en dochter die elkaar constant in de haren zitten. Ik word er knettergek van. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.