MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.027
Gvd wat een mafketel neemt vriend van me zijn 15 jarige zusje mee :roflol: moest die ook in de auto rijden, trapt ze m naar 170 op 60 weg, dikke downie ook, dacht dat dood ging :o

Zit ze mn halve whatsapp vol te spammen en vervolgens tegen dr broer verbaasd doen dat ik er niet op reageer. Wat denkt ze zelf ben geen oppas :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
  • #100.028
Gvd wat een mafketel neemt vriend van me zijn 15 jarige zusje mee :roflol: moest die ook in de auto rijden, trapt ze m naar 170 op 60 weg, dikke downie ook, dacht dat dood ging :o

Zit ze mn halve whatsapp vol te spammen en vervolgens tegen dr broer verbaasd doen dat ik er niet op reageer. Wat denkt ze zelf ben geen oppas :roflol:

k-den.jpg

• #100.031

Al eens overwogen om een dagboek te kopen?

• #100.033
Poezie album is toepasselijker met al die jonge meisjes.

• #100.037
:roflol: Ze zat te vertellen dat ze zelf met scooter voor politie gevlucht was. Dus wel 1 met potentie :trollface:
Je weet toch wel het verschil tussen potentie en potentieel? In dit geval niet duidelijk door je geschiedenis met minderjarigen :rolleyes:

Edit: Ik lees net dat potentie en potentieel door elkaar worden gebruikt in Nederland. Waar ik woon niet.

• #100.038
Je weet toch wel het verschil tussen potentie en potentieel? In dit geval niet duidelijk door je geschiedenis met minderjarigen :rolleyes:

Edit: Ik lees net dat potentie en potentieel door elkaar worden gebruikt in Nederland. Waar ik woon niet.

Potentie als in goede verhalen :roflol:

Geen idee hoe oud dat mokkeltje was zal me niet verbazen als ze 14/15 was. Veel ouder leek ze ieder geval niet.

• #100.039
Moeder en dochter die elkaar constant in de haren zitten. Ik word er knettergek van. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.

• #100.040
Terug
Naar boven