AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.003
That's life @Punjab ....

10 februari wil ik gaan verhuizen maar veel 'vrienden' vinden carnaval blijkbaar belangrijker, stelletje fl**kers, ik moet maar eens op zoek naar nieuwe vrienden :rolleyes:

Ik heb 2 vrienden uit Aalst, vragen om met carnival iets te doen is heiligschennis daar...

Een reden om te zuipen is een reden om te zuipen.

• #100.004
Een paar maand geleden een kies laten vullen. De tandarts zei dat het een nieuw soort materiaal was, keihard en bla bla bla. Gisteren voelde ik pijn bij het drinken van een koude drank; Ik dacht: "vreemd want die tand is nog maar heel recent aangepakt, daar kan toch geen gaatje zitten". Blijkt dat de hele vulling er gewoon uit is; Echt, het is al 20 jaar geleden dat ik eens een deftige tandarts heb gezien. Prutsers.

• #100.005
Een paar maand geleden een kies laten vullen. De tandarts zei dat het een nieuw soort materiaal was, keihard en bla bla bla. Gisteren voelde ik pijn bij het drinken van een koude drank; Ik dacht: "vreemd want die tand is nog maar heel recent aangepakt, daar kan toch geen gaatje zitten". Blijkt dat de hele vulling er gewoon uit is; Echt, het is al 20 jaar geleden dat ik eens een deftige tandarts heb gezien. Prutsers.

Mijn tandarts is eigenlijk al lang pensioengerechtigd maar ik blijf gewoon bij hem gaan, om de reden die jij aangeeft :o

• #100.006
  • #100.007
  • #100.009
Je bent boos op vrienden die niet willen helpen verhiuzen tijdens carnaval, maar je wil zelf niet een week later verhuizen vanwege carnaval? :scratch:
:roflol:

Neen, dan zijn de grote optochten hier en raak ik niet van de ene locatie naar de andere omdat ze de hoofdwegen dan afsluiten...Ik doe zelf niet mee aan die onzin.

• #100.012
@Sanca gaat het hele jaar al als moderne piraat over straat :trollface:

muse.jpg

• #100.013
Advocaat generaal die opeens besluit dat die 2 hoger beroepszaken bij elkaar wilt voegen.. :roflol:

En hij wilt een multidisplicair persoonlijkheidsonderzoek :o

Als ze nou gewoon eens tegen de politie zeggen dat ze niet zo achterlijk moeten doen, aangiftes van mijn kant serieus nemen en stoppen met woorden verdraaien/suggestieve shit in een dossier te rammen dan slaat het uiteindelijk gewoon helemaal nergens op.

Durf te wedden dat als je die advocaat generaal aan een stoel bind en druppeltjes water op zijn hoofd laat vallen dat die vanzelf ook raar gaat doen. Alsof die dan ook een psychopaat is :roflol:

• #100.016
Achterlijk mens wat sleutel van auto kwijt raakt terwijl mijn pinpas en rijbewijs er nog in liggen.

Over 15 minuten sla ik gewoon het raam in :fuu:

• #100.020
Terug
Naar boven