AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.142
Speelde met een hele goede maat vroeger altijd Guild Wars 2. Heeft in 2015 helaas zelfmoord gepleegd.
Sinds dien het spel niet meer gespeeld, gister opnieuw opgestart, ben 5 minuten online, komt ineens het poppetje van die maat online.
Schrik me kapot, stuur een berichtje, is het z'n moeder die ter nagedachtenis af en toe een rondje loopt op z'n poppetje.
Nooit echt mee gesproken sinds dien, blijkt dat hij voor z'n zelfmoord alle contacten uit z'n telefoon heeft gegooid op 3 nummers na, waaronder mijn nummer er dus nog in stond.
Sadface.
Niet echt de geschikte plek om dit te posten, toch ergens even van me afschrijven.

• #100.143
Pfff heftig man. Was echt schrikken!

• #100.144
5de dag met teveel pijn in de rug door de val. Morgen toch proberen trainen. Misschien zal dat meer effect hebben.
De pijn in mijn rug bleek een zegen: omdat ik 6 dagen niet kon trainen, rustte mijn pijnlijke linkerschouder en pols en deze lijken nu zo goed als genezen te zijn.

• #100.145
Hier ook zoiets. Dankzij een mega verkoudheid bijna een hele week uitgeschakeld. Blijk zo goed uitgerust dat ik me veel beter voel nu, qua kracht en op het werk. Zelfs terwijl ik nog met een geblesseerde bicep rondloop.

• #100.146
Onverwachts een cadeautje gehad :eek: echt niet verwacht. :o verrassingen zijn gewoon enorm leuk en deze ook wel heel speciaal. :)
Knipsel.JPG

Man man.. dat is een hele welkome afwisseling :yes: eindelijk weer eens wat variatie in de toko :lick:
Geen allergische reacties en ook nog eens enorm lekker drool:
Vandaag weer enorm genoten.... :D maar wel de laatste keer... :(
Zuinig aan gedaan maar helaas kwam er niet meer uit dan net aan voor een half bakje. :treuren:

• #100.147
Waarschijnlijk buitenste knieband ingescheurd bij een val met de fiets van de week

• #100.154
  • #100.158
Kstapte vannacht mn bed uit om te pissen. Ik had mogelijk mn onderbeen in een verkeerde positie want ik kreeg meteen een zieke pijnscheut in mn knie waardoor ik meteen neerviel.

Mogelijk mn kruisband afgescheurd... terwijl ik uit bed stepte..

Voetbal, skateboarden, krachttraining, allerlei dronken shit gedaan. Nooit ergens last van, en dan scheur ik m'n kruisband terwijl ik m'n bed uit stap.

En ik kop em vast in,
Ik stapte met m'n verkeerde been uit bed.

• #100.159
Kstapte vannacht mn bed uit om te pissen. Ik had mogelijk mn onderbeen in een verkeerde positie want ik kreeg meteen een zieke pijnscheut in mn knie waardoor ik meteen neerviel.

Mogelijk mn kruisband afgescheurd... terwijl ik uit bed stepte..

Voetbal, skateboarden, krachttraining, allerlei dronken shit gedaan. Nooit ergens last van, en dan scheur ik m'n kruisband terwijl ik m'n bed uit stap.

En ik kop em vast in,
Ik stapte met m'n verkeerde been uit bed.

Laat je kop niet hangen en zet je beste beentje voor. Succes met herstellen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven