- Waardering
- 2.963
Nazi's zijn het!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De pijn in mijn rug bleek een zegen: omdat ik 6 dagen niet kon trainen, rustte mijn pijnlijke linkerschouder en pols en deze lijken nu zo goed als genezen te zijn.5de dag met teveel pijn in de rug door de val. Morgen toch proberen trainen. Misschien zal dat meer effect hebben.
Vandaag weer enorm genoten....Onverwachts een cadeautje gehadecht niet verwacht.
verrassingen zijn gewoon enorm leuk en deze ook wel heel speciaal.
![]()
Man man.. dat is een hele welkome afwisselingeindelijk weer eens wat variatie in de toko
Geen allergische reacties en ook nog eens enorm lekker![]()
maar wel de laatste keer... 

Dat klinkt niet best.Waarschijnlijk buitenste knieband ingescheurd bij een val met de fiets van de week

Behoorlijk kloten! BeterschapWaarschijnlijk buitenste knieband ingescheurd bij een val met de fiets van de week
Ahhhwww. Gelukkig kun je de hele dag door bestellen bij xxlVandaag weer enorm genoten....maar wel de laatste keer...
Zuinig aan gedaan maar helaas kwam er niet meer uit dan net aan voor een half bakje.![]()

Zij zijn wel open... alleen mijn rekening niet..Ahhhwww. Gelukkig kun je de hele dag door bestellen bij xxl![]()

Waarschijnlijk buitenste knieband ingescheurd bij een val met de fiets van de week

Waarschijnlijk buitenste knieband ingescheurd bij een val met de fiets van de week
Vanaf een kilo of 90 bw moet je gewoon het besluit nemen dat fietsen geen optie meer is
je bent vrije tijd, want je hebt weinig arm
Kstapte vannacht mn bed uit om te pissen. Ik had mogelijk mn onderbeen in een verkeerde positie want ik kreeg meteen een zieke pijnscheut in mn knie waardoor ik meteen neerviel.
Mogelijk mn kruisband afgescheurd... terwijl ik uit bed stepte..
Voetbal, skateboarden, krachttraining, allerlei dronken shit gedaan. Nooit ergens last van, en dan scheur ik m'n kruisband terwijl ik m'n bed uit stap.
En ik kop em vast in,
Ik stapte met m'n verkeerde been uit bed.