XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.261

:roflol: Ja dat hele gebeuren was zo achterlijk dat hele vordering van voorgeleiding afgewezen was, dus zelfs geen contactverbod gekregen (lol)

Was ook weer fascinerend om te zien dat politie na 1.5 jaar nog even bij ex langs gaat om te vragen of ze niet van iets randoms aangifte wilt doen nadat OvJ zijn zin weer niet kreeg :o

Gewoon politie lopen zelf de boel op te naaien en precies als al die opnames van 09008844 verwijderd zijn komen ze nog ff aankloppen :roflol:

• #100.262
:roflol: Ja dat hele gebeuren was zo achterlijk dat hele vordering van voorgeleiding afgewezen was, dus zelfs geen contactverbod gekregen (lol)

Was ook weer fascinerend om te zien dat politie na 1.5 jaar nog even bij ex langs gaat om te vragen of ze niet van iets randoms aangifte wilt doen nadat OvJ zijn zin weer niet kreeg :o

Gewoon politie lopen zelf de boel op te naaien en precies als al die opnames van 09008844 verwijderd zijn komen ze nog ff aankloppen :roflol:
nog steeds mee bezig dus, lastig hoor

• #100.263
Tekenen zou ik sowieso niet doen. Weet de reden van ontslag ook niet. Staande voet of? Was het ontslag geldig? Heb je al getekend??
@lloydatoni

Qft, bij zulke dingen altijd een jurist raadplegen. Vaak heb je binnen zulke gebieden wel juristen die pro-deo kijken of er wat uit te halen valt en dan een percentage willen/kosten verhalen op tegenpartij met winst

• #100.265
2e seizoen Casa de Papel sinds vandaag op Netflix maar niet beschikbaar voor download en heb op t werk geen wifi

• #100.266
Wegens problemen bij een klein bankje deze week niet getraind. Een keertje 36u aan een stuk gewerkt, 10u geslapen en dan terug 36u ... never become an IT'er , het loon en de dikke firmawagen zijn het niet waard

• #100.267
  • #100.268
Vanmiddag met 19 jarige chick 'date' zegt ze ineens dat ze beveiliging doet en wout wilt worden

Einde date :roflol:

• #100.272
Vandaag zon twintig keer overgegeven en in totaal drie biscuitjes gegeten.... die allang weer in de wc pot liggen

• #100.278
nou een chick ( geen vette zeug) in een politie uniform vind ik reuze aantrekkelijk :hornyna:

• #100.279
Vanmiddag met 19 jarige chick 'date' zegt ze ineens dat ze beveiliging doet en wout wilt worden

Einde date :roflol:
Je kan het maar beter voor zijn. Stel je voor dat het daten serieuzer wordt, ze ondertussen bij de politie zit en op enig moment jouw naam door het systeem haalt. De "date" kan ook onderdeel zijn geweest van een stageopdracht.

• #100.280
nou een chick ( geen vette zeug) in een politie uniform vind ik reuze aantrekkelijk :hornyna:

Hier werkt ook een onwijs mooie vrouwelijke agente :trollface:

Ging t nog over bij t verhoor, omdat die hier langs geweest was. Dus zeg zo: ja was gewoon aardig en beleefd en zag er bijzonder knap uit. Die mannelijke agent zo'n kop trekken van hij heeft gelijk maar kan niet maken te zeggen dat t zo is :roflol:

Stiekem ben ik gewoon zo schuldig als de pest maar plottwist: ik deed het in de hoop dat zij mij kwam aanhouden :roflol:

Disclaimer voor OvJ en/of politie: dat was een slechte grap

Terug
Naar boven