AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.221
Ja Wilde bijna die agent een contact verbod geven en bij de strot pakken want mag toch niks terug doen jeweettoch

Nee deze agent mocht ik wel :roflol:

• #100.222
Ach ik werd eergisteren weer aangehouden voor stalking

Omdat zon wijf me bedreigd had, vrienden van haar mij lastig vielen en ik over een periode van 9 maanden 20x gevraagd had of ze op kon fl*kkeren.

Ja Maar ik moest het Maar negeren dat ik bij mijn strot gepakt wordt en meermaals in persoon lastig gevallen ben, dat zij mij ook had kunnen blokkeren was dan weer totaal onredelijk :roflol:

Rechter zat dik te haasten en vervolgens kapte hij mijn advocaat af en zei dat het nergens op sloeg mij een jaar later er voor aan te houden en dat ik mocht gaan :roflol: Zelfs toen ik zei van ja geef maar een contact verbod wilde die dat niet :roflol:

Kan ik weer nieuwe MacBook en iPhone kopen :o
Waar haal je deze onzin vandaan? Is er een of andere borderline groep die je telkens quote ?

• #100.225
Vandaag een half uurtje voor de training de pre workout gedronken die ik eergisteren had klaargemaakt (was niet naar de training geraakt en dronk die vandaag op).
My god, 10 minuten aan het trainen en ik dacht dat ik flauw ging vallen na de eerste squatset. That was a NO NO.
A NOX NOX

• Like
Waarderingen: mat
  • #100.227
Zit je rustig... binnen 15 minuten. oog volledig rood doorbloed, dik, halfdicht, giga koppijn erbij en wazig tot geen zicht.. :eek: WTF is dit nu weer... :(
gesprongen adertje... of toch onstoken? iig mega irritant en pijnlijk... toch maar even ene PCM erin rammen en oogjes dicht....
hopen dat het morgen beter gaat... met 1 oog open is je zicht niet bepaald het je van het... :o

• #100.228
Zit je rustig... binnen 15 minuten. oog volledig rood doorbloed, dik, halfdicht, giga koppijn erbij en wazig tot geen zicht.. :eek: WTF is dit nu weer... :(
gesprongen adertje... of toch onstoken? iig mega irritant en pijnlijk... toch maar even ene PCM erin rammen en oogjes dicht....
hopen dat het morgen beter gaat... met 1 oog open is je zicht niet bepaald het je van het... :o
Bel je huisarts aub...

• #100.229
Al gedaan.... zit nu zalfje in.. morgen even terug voor controle.. huisartsen post bellen als het erger wordt vanaaf...
Ben een x aantal jaren terug gelaserd van -10 naar 0 op dat oog.... dus ben ook best huiverig.. zicht is echt alles..

• #100.230
Regen op weg naar de gym, helemaal nat.

• #100.231
Toch maar weer even naar de huisarts met dat oogje.... :( niet fijn dit... rood... dik... pijnlijk.... koppijn helaas...

• #100.232
Tentamens voorbij, volgende periode nog niet begonnen maar meteen volle bak met opdrachten.

Paasweekend verneukt:thumbs:.

• #100.233
Toch maar weer even naar de huisarts met dat oogje.... :( niet fijn dit... rood... dik... pijnlijk.... koppijn helaas...
Oog wordt beter... helaas blijft de koppijn en staartje van de griep is na 3 weken nog niet weg... Stomme hardnekkige griep :mad:
Daar komt bovenop dat ik elke keer duizelig ben en omval :o Zelfs een gevoel van omvallen als ik zit. :dunno:

• #100.234
Oud werkgever die tegen het UWV heeft gelogen over het ontslag. Brief staat vol met onwaarheden betreft ontslag vanuit het UWV. Heeft er iemand ervaring mee?

• #100.235
  • #100.236
Oog wordt beter... helaas blijft de koppijn en staartje van de griep is na 3 weken nog niet weg... Stomme hardnekkige griep :mad:
Daar komt bovenop dat ik elke keer duizelig ben en omval :o Zelfs een gevoel van omvallen als ik zit. :dunno:

Bij jou duurt natuurlijk ook alles veel langer. Weinig reserves. Hopenlijk knap je gauw weer een beetje op. :kiss:

• #100.238
Eerste stap was het UWV terugbellen. Dat lijkt me iets voor later toch dan.

Ja dat kun je doen. Maar neem aan dat je dan langs je oude werkgever zou moeten gaan voor uitleg? Niets opgesteld en ondertekend betreffende het ontslag? Vaak is er toch wel een gesprek en wordt het dienstverband beëndigd om x reden die je tekent. Maybe werkt het anders wanneer via uwv ..dunno

• #100.239
Me ouwe trouwe shake besteld van b&f zoals ik altijd nam paar jaar terug en goed op ging, weet niet wat ze er nu in heb gepleurt maar maag, slokdarm in de fik en anus brande bij het schijten , zelfs pissen brande.
Wat een t*fus zooi, trainen ging al zwaar en maag doet nog zeer na 3 dagen,

• #100.240
Ach ik werd eergisteren weer aangehouden voor stalking

Omdat zon wijf me bedreigd had, vrienden van haar mij lastig vielen en ik over een periode van 9 maanden 20x gevraagd had of ze op kon fl*kkeren.

Ja Maar ik moest het Maar negeren dat ik bij mijn strot gepakt wordt en meermaals in persoon lastig gevallen ben, dat zij mij ook had kunnen blokkeren was dan weer totaal onredelijk :roflol:

Rechter zat dik te haasten en vervolgens kapte hij mijn advocaat af en zei dat het nergens op sloeg mij een jaar later er voor aan te houden en dat ik mocht gaan :roflol: Zelfs toen ik zei van ja geef maar een contact verbod wilde die dat niet :roflol:

Kan ik weer nieuwe MacBook en iPhone kopen :o
Ben je nou nog bezig, houd niet over he met jou , ga is wat leuks doen met leuke mensen

Terug
Naar boven