Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar haal je deze onzin vandaan? Is er een of andere borderline groep die je telkens quote ?Ach ik werd eergisteren weer aangehouden voor stalking
Omdat zon wijf me bedreigd had, vrienden van haar mij lastig vielen en ik over een periode van 9 maanden 20x gevraagd had of ze op kon fl*kkeren.
Ja Maar ik moest het Maar negeren dat ik bij mijn strot gepakt wordt en meermaals in persoon lastig gevallen ben, dat zij mij ook had kunnen blokkeren was dan weer totaal onredelijk
Rechter zat dik te haasten en vervolgens kapte hij mijn advocaat af en zei dat het nergens op sloeg mij een jaar later er voor aan te houden en dat ik mocht gaanZelfs toen ik zei van ja geef maar een contact verbod wilde die dat niet
Kan ik weer nieuwe MacBook en iPhone kopen![]()
Waar haal je deze onzin vandaan? Is er een of andere borderline groep die je telkens quote ?

Je hebt geen gereedschap?Ik zou je 500 euro geven als je zonder gereedschap lampje uit nieuwe polo kan vervangen![]()
A NOX NOXVandaag een half uurtje voor de training de pre workout gedronken die ik eergisteren had klaargemaakt (was niet naar de training geraakt en dronk die vandaag op).
My god, 10 minuten aan het trainen en ik dacht dat ik flauw ging vallen na de eerste squatset. That was a NO NO.
Waar haal je deze onzin vandaan? Is er een of andere borderline groep die je telkens quote ?
WTF is dit nu weer... 

Bel je huisarts aub...Zit je rustig... binnen 15 minuten. oog volledig rood doorbloed, dik, halfdicht, giga koppijn erbij en wazig tot geen zicht..WTF is dit nu weer...
gesprongen adertje... of toch onstoken? iig mega irritant en pijnlijk... toch maar even ene PCM erin rammen en oogjes dicht....
hopen dat het morgen beter gaat... met 1 oog open is je zicht niet bepaald het je van het...![]()
Al gedaan.... zit nu zalfje in.. morgen even terug voor controle.. huisartsen post bellen als het erger wordt vanaaf...
Oog wordt beter... helaas blijft de koppijn en staartje van de griep is na 3 weken nog niet weg... Stomme hardnekkige griepToch maar weer even naar de huisarts met dat oogje....niet fijn dit... rood... dik... pijnlijk.... koppijn helaas...

Zelfs een gevoel van omvallen als ik zit. 
Lekker is dat. Rechtsbijstand inschakelen?Oud werkgever die tegen het UWV heeft gelogen over het ontslag. Brief staat vol met onwaarheden betreft ontslag vanuit het UWV. Heeft er iemand ervaring mee?
Oog wordt beter... helaas blijft de koppijn en staartje van de griep is na 3 weken nog niet weg... Stomme hardnekkige griep
Daar komt bovenop dat ik elke keer duizelig ben en omvalZelfs een gevoel van omvallen als ik zit.
![]()

Eerste stap was het UWV terugbellen. Dat lijkt me iets voor later toch dan.
Eerste stap was het UWV terugbellen. Dat lijkt me iets voor later toch dan.
Ben je nou nog bezig, houd niet over he met jou , ga is wat leuks doen met leuke mensenAch ik werd eergisteren weer aangehouden voor stalking
Omdat zon wijf me bedreigd had, vrienden van haar mij lastig vielen en ik over een periode van 9 maanden 20x gevraagd had of ze op kon fl*kkeren.
Ja Maar ik moest het Maar negeren dat ik bij mijn strot gepakt wordt en meermaals in persoon lastig gevallen ben, dat zij mij ook had kunnen blokkeren was dan weer totaal onredelijk
Rechter zat dik te haasten en vervolgens kapte hij mijn advocaat af en zei dat het nergens op sloeg mij een jaar later er voor aan te houden en dat ik mocht gaanZelfs toen ik zei van ja geef maar een contact verbod wilde die dat niet
Kan ik weer nieuwe MacBook en iPhone kopen![]()