Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.241
Me ouwe trouwe shake besteld van b&f zoals ik altijd nam paar jaar terug en goed op ging, weet niet wat ze er nu in heb gepleurt maar maag, slokdarm in de fik en anus brande bij het schijten , zelfs pissen brande.
Wat een t*fus zooi, trainen ging al zwaar en maag doet nog zeer na 3 dagen,

misschien heb je een glycine allergie

• #100.242
Me ouwe trouwe shake besteld van b&f zoals ik altijd nam paar jaar terug en goed op ging, weet niet wat ze er nu in heb gepleurt maar maag, slokdarm in de fik en anus brande bij het schijten , zelfs pissen brande.
Karma.

• #100.244
misschien heb je een glycine allergie
Ja zou kunnen, heb dit wel eerder gehad met bepaalde producten maar deze keer was tot de max, ging nog ff poolen savonds met vrienden, tikte nog ff me shake er in voor ik weg ging en toen ik aankwam, wow, een spa blauw kreeg ik al niet meer binnen.

• #100.245
Onder welke steen heb jij gelegen dan? Wie bestelt er dan ook nog supps bij bodyenshitshop :roflol: Doneer je geld dan gewoon aan een goed doel ofzo.

• #100.246
Onder welke steen heb jij gelegen dan? Wie bestelt er dan ook nog supps bij bodyenshitshop :roflol: Doneer je geld dan gewoon aan een goed doel ofzo.
Lag indd ff onder een steen, of zo iets als stuck between a rock and a hard place, ja is het echt zulke rotzooi tegen woordig?
wat ik genomen heb is echt niet goed hoor

• #100.248
Living on the edge...

• #100.249
  • #100.251
  • #100.252
Laatst bewerkt:
  • #100.253
Had ff rekenigen niet betaald en flinke belasting schuld, boven de 100 K , ff ook geen dikke klokken meer, maar komt wel weer, had er wel echte beuker van 43K pas maar niet voor publicatie ivm situatie
Oh damn rip. In mijn inbox is ruimte genoeg :) Patek?

• #100.260
Ja dat kun je doen. Maar neem aan dat je dan langs je oude werkgever zou moeten gaan voor uitleg? Niets opgesteld en ondertekend betreffende het ontslag? Vaak is er toch wel een gesprek en wordt het dienstverband beëndigd om x reden die je tekent. Maybe werkt het anders wanneer via uwv ..dunno
Tekenen zou ik sowieso niet doen. Weet de reden van ontslag ook niet. Staande voet of? Was het ontslag geldig? Heb je al getekend??
@lloydatoni

Terug
Naar boven