MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.462
  • #100.464
Poging doodslag :roflol:

Ik snap ook niet hoe mensen het voor elkaar krijgen klappen te krijgen met uitgaan behalve wanneer ze zich zelf achterlijk gedragen.

Daarnaast hij geeft 1 klap en loopt niet door te slaan. Hij suckerpunched hem ook niet eens. Lijkt alleen wel een beetje of hij iemand anders probeerde te slaan.

Ik heb genoeg debieltjes gezien die zonder reden beginnen te slaan hoor, vaak doorgedraaid van de coke, alcohol en AAS. Geloof me, wrong place, wrong time is vaker van toepassing dan jij denkt. Ik zie er zelf gelukkig tegenwoordig niet zo slaanbaar meer uit, maar dat was vroeger toen ik nog zo'n ekto was als jij wel anders.. Maar anders kun je vrij gemakkelijk in zo'n kansloze situatie terecht komen.

• #100.465
  • #100.466
Ik heb genoeg debieltjes gezien die zonder reden beginnen te slaan hoor, vaak doorgedraaid van de coke, alcohol en AAS. Geloof me, wrong place, wrong time is vaker van toepassing dan jij denkt. Ik zie er zelf gelukkig tegenwoordig niet zo slaanbaar meer uit, maar dat was vroeger toen ik nog zo'n ekto was als jij wel anders.. Maar anders kun je vrij gemakkelijk in zo'n kansloze situatie terecht komen.

Oh ik heb nog nooit klappen gehad met uitgaan en dat is niet omdat ik zo populair ben :o

• #100.468
Zag het voorbij komen van de week. Sick. Die jongen zonder hemd had dit ook niet verwacht, zal zich moeten melden hoe langer dat duurt hoe minder goed voor zijn zaak. Trouwens, is ook niet gaan kijken toen het slachtoffer bewusteloos raakte. Dubbel kansloos.

Hij is er tenminste niet op door blijven rammen. 2 dronken lui die ruzie lopen te maken en 1 die een klap geeft en weg loopt nadat de ander ligt.

Zal wel aan mij liggen dat ik gewoon weggelopen was toen mensen begonnen met duwen. Ik kijk liever naar hoe anderen klappen krijgen dan zelf te krijgen. :roflol:

• #100.473
  • #100.474
:roflol:

• #100.475
Ik vind het ook onsportief iemand in een rolstoel uit te dagen voor een 60m sprint.

Ik vond geen meisjes slaan toch een beter argument. Maar aangezien ik buiten uitgaan wel paar keer klap gehad heb (omdat ik opgezocht werd) slaan ze eigenlijk beide nergens op :o

• #100.476
Maar aangezien ik buiten uitgaan wel paar keer klap gehad heb (omdat ik opgezocht werd)
Dat krijg je van meisjes met daddy issues, minderjarige meisjes met broers, vaders die nog niet aan anger management hebben gedaan of mannen die onvoldoende vertrouwen hebben in de politie.

• Like
Waarderingen: 040B
  • #100.477
Poging doodslag :roflol:

Ik snap ook niet hoe mensen het voor elkaar krijgen klappen te krijgen met uitgaan behalve wanneer ze zich zelf achterlijk gedragen.

Daarnaast hij geeft 1 klap en loopt niet door te slaan. Hij suckerpunched hem ook niet eens. Lijkt alleen wel een beetje of hij iemand anders probeerde te slaan.
Poging doodslag lijkt mij hier gewoon terecht, die knaap heeft niet voor niets een week in coma gelegen.

De meeste ruzies tijdens stappen komen door alcohol.

• #100.478
Dat krijg je van meisjes met daddy issues, minderjarige meisjes met broers, vaders die nog niet aan anger management hebben gedaan of mannen die onvoldoende vertrouwen hebben in de politie.

Ben nog nooit door broers en vaders van minderjarige meisjes geslagen. Wel 1 keer door het vriendje van die borderline ex die opeens na 6 jaar besluit dat het een goed idee is al die shit weer op te rakelen.

Moet overigens wel bekennen dat de hardste klap die ik ooit gehad had was van mijn ex toen ik haar make-up uitveegde. Die hoekte me goed op mijn kaak :roflol:

• #100.479
Poging doodslag lijkt mij hier gewoon terecht, die knaap heeft niet voor niets een week in coma gelegen.

De meeste ruzies tijdens stappen komen door alcohol.

Poging doodslag is als je iets doet waarmee je redelijkerwijs kan aannemen dat iemand dood kan gaan. Dit is gewoon zware mishandeling anders moet je iedereen die een klap geeft gaan vervolgen voor poging doodslag.

Als ik jou een duwtje geef kun je ook struikelen en met je nek op de rand van de stoep vallen, wil je duwen dan ook als poging doodslag gaan kwalificeren?

Het enige wat ze nu doen is het woord doodslag verzwakken.

Terug
Naar boven