- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Poging doodslag
Ik snap ook niet hoe mensen het voor elkaar krijgen klappen te krijgen met uitgaan behalve wanneer ze zich zelf achterlijk gedragen.
Daarnaast hij geeft 1 klap en loopt niet door te slaan. Hij suckerpunched hem ook niet eens. Lijkt alleen wel een beetje of hij iemand anders probeerde te slaan.
Zag het voorbij komen van de week. Sick. Die jongen zonder hemd had dit ook niet verwacht, zal zich moeten melden hoe langer dat duurt hoe minder goed voor zijn zaak. Trouwens, is ook niet gaan kijken toen het slachtoffer bewusteloos raakte. Dubbel kansloos.
Ik heb genoeg debieltjes gezien die zonder reden beginnen te slaan hoor, vaak doorgedraaid van de coke, alcohol en AAS. Geloof me, wrong place, wrong time is vaker van toepassing dan jij denkt. Ik zie er zelf gelukkig tegenwoordig niet zo slaanbaar meer uit, maar dat was vroeger toen ik nog zo'n ekto was als jij wel anders.. Maar anders kun je vrij gemakkelijk in zo'n kansloze situatie terecht komen.

Daar hoeft je ons nu niet van te overtuigen hoor.Oh ik heb nog nooit klappen gehad met uitgaan en dat is niet omdat ik zo populair ben![]()
Zag het voorbij komen van de week. Sick. Die jongen zonder hemd had dit ook niet verwacht, zal zich moeten melden hoe langer dat duurt hoe minder goed voor zijn zaak. Trouwens, is ook niet gaan kijken toen het slachtoffer bewusteloos raakte. Dubbel kansloos.

Oh ik heb nog nooit klappen gehad met uitgaan en dat is niet omdat ik zo populair ben![]()

Oh ik heb nog nooit klappen gehad met uitgaan en dat is niet omdat ik zo populair ben![]()

feelsbadman.
Ik vind het ook onsportief iemand in een rolstoel uit te dagen voor een 60m sprint.Oh ik heb nog nooit klappen gehad met uitgaan en dat is niet omdat ik zo populair ben![]()

Jij bent dan ook altijd de grootste en oudste in de kinderdisco.![]()

Ik vind het ook onsportief iemand in een rolstoel uit te dagen voor een 60m sprint.

Dat krijg je van meisjes met daddy issues, minderjarige meisjes met broers, vaders die nog niet aan anger management hebben gedaan of mannen die onvoldoende vertrouwen hebben in de politie.Maar aangezien ik buiten uitgaan wel paar keer klap gehad heb (omdat ik opgezocht werd)
Poging doodslag lijkt mij hier gewoon terecht, die knaap heeft niet voor niets een week in coma gelegen.Poging doodslag
Ik snap ook niet hoe mensen het voor elkaar krijgen klappen te krijgen met uitgaan behalve wanneer ze zich zelf achterlijk gedragen.
Daarnaast hij geeft 1 klap en loopt niet door te slaan. Hij suckerpunched hem ook niet eens. Lijkt alleen wel een beetje of hij iemand anders probeerde te slaan.
Dat krijg je van meisjes met daddy issues, minderjarige meisjes met broers, vaders die nog niet aan anger management hebben gedaan of mannen die onvoldoende vertrouwen hebben in de politie.

Poging doodslag lijkt mij hier gewoon terecht, die knaap heeft niet voor niets een week in coma gelegen.
De meeste ruzies tijdens stappen komen door alcohol.
Maar aangezien ik buiten uitgaan wel paar keer klap gehad