- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als verdachte jaren aan vechtsport heeft gedaan is het geen uitgemaakte zaak wat betreft poging tot doodslag. Er is sprake van poging tot doodslag wanneer door iemand zijn of haar gedrag er een aanmerkelijke kans bestaat dat de ander dodelijk letsel zou kunnen oplopen. Komt voor dat hard tegen het hoofd van iemand schoppen als poging tot doodslag wordt gekenmerkt, dus slaan kan ook. De OvJ kan ook kiezen tijdens voorlopige hechtenis voor poging tot doodslag om zo de verdachte langer in voorarrest te houden, vanwege de 12 jaarsgrond. Toegegeven, ik denk dat poging tot doodslag niet opgenomen wordt in de veroordeling want verdachte heeft "slechts" 1 klap verkocht- tenzij je Mike tyson heet.Poging doodslag is als je iets doet waarmee je redelijkerwijs kan aannemen dat iemand dood kan gaan. Dit is gewoon zware mishandeling anders moet je iedereen die een klap geeft gaan vervolgen voor poging doodslag.
Als ik jou een duwtje geef kun je ook struikelen en met je nek op de rand van de stoep vallen, wil je duwen dan ook als poging doodslag gaan kwalificeren?
Het enige wat ze nu doen is het woord doodslag verzwakken.
Als verdachte jaren aan vechtsport heeft gedaan is het geen uitgemaakte zaak wat betreft poging tot doodslag. Er is sprake van poging tot doodslag wanneer door iemand zijn of haar gedrag er een aanmerkelijke kans bestaat dat de ander dodelijk letsel zou kunnen oplopen. Komt voor dat hard tegen het hoofd van iemand schoppen als poging tot doodslag wordt gekenmerkt, dus slaan kan ook. De OvJ kan ook kiezen tijdens voorlopige hechtenis voor poging tot doodslag om zo de verdachte langer in voorarrest te houden, vanwege de 12 jaarsgrond. Toegegeven, ik denk dat poging tot doodslag niet opgenomen wordt in de veroordeling want verdachte heeft "slechts" 1 klap verkocht- tenzij je Mike tyson heet.
Dat krijg je van meisjes met daddy issues, minderjarige meisjes met broers, vaders die nog niet aan anger management hebben gedaan of mannen die onvoldoende vertrouwen hebben in de politie.

En?? beterschap? Wat zei de arts?Mijn vent die vannacht door zijn rug is gegaan en nu niet meer het bed uit kan komen.... laat staan zitten of lopen..![]()
Pijnstillers en maagbeschermers....

f**k, dat is niet goed; Niet te lang wachten en aandringen op x-ray en of mri. Better safe then sorry. En je geen cortisonespuit aan laten smeren . InEuropa gebruikt men dit als therapeutisch middel terwijl het louter een middel voor diagnose is:" als de spuit gezet wordt in de tussenwervelschijf l 5 l 4 en de pijn gaat weg dan weten we dat daar de oorzaak zit".Pijnstillers en maagbeschermers....
Hij kan nu iig zelfstandig het bed uit... Dus wel iets beter.
Maar vandaag alweer teveel helaas. Dus hij ligt weer plat.
Als T volgende week nog zo is terugbellen. Dus afwachten....
Thanks trouwens![]()
Was het wel een PR tenminste?In mijn broek gescheten tijdens het benchen. Heel mn billetjes en mijn zak vol bruinzure saus, die onderbroek uitwassen bracht niks op, zit dus daar in het vuil.
Good luck clean-up.
Misschien te pittig getafeld?Nee, er was die keer dat ik tot op mijn sokken onder de schijt zat, dat is toch nog wat beter.
Volgende keer maar weer gewoon stamppot .....Nu je het zegt, ik heb gisteren wat harrisa met tomaat gegeten.
f**k, dat is niet goed; Niet te lang wachten en aandringen op x-ray en of mri. Better safe then sorry. En je geen cortisonespuit aan laten smeren . InEuropa gebruikt men dit als therapeutisch middel terwijl het louter een middel voor diagnose is:" als de spuit gezet wordt in de tussenwervelschijf l 5 l 4 en de pijn gaat weg dan weten we dat daar de oorzaak zit".
Dit is de tweede keer. Vorige keer was een jaar terug... Voor nu is het afwachten.. hij kan al wat lopen al lijkt het net een opatjef**k, dat is niet goed; Niet te lang wachten en aandringen op x-ray en of mri. Better safe then sorry. En je geen cortisonespuit aan laten smeren . InEuropa gebruikt men dit als therapeutisch middel terwijl het louter een middel voor diagnose is:" als de spuit gezet wordt in de tussenwervelschijf l 5 l 4 en de pijn gaat weg dan weten we dat daar de oorzaak zit".