XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.481
Flkker sossen en rode honden die weer staken. Meest asociale partij dat er is.

• #100.482
Poging doodslag is als je iets doet waarmee je redelijkerwijs kan aannemen dat iemand dood kan gaan. Dit is gewoon zware mishandeling anders moet je iedereen die een klap geeft gaan vervolgen voor poging doodslag.

Als ik jou een duwtje geef kun je ook struikelen en met je nek op de rand van de stoep vallen, wil je duwen dan ook als poging doodslag gaan kwalificeren?

Het enige wat ze nu doen is het woord doodslag verzwakken.
Als verdachte jaren aan vechtsport heeft gedaan is het geen uitgemaakte zaak wat betreft poging tot doodslag. Er is sprake van poging tot doodslag wanneer door iemand zijn of haar gedrag er een aanmerkelijke kans bestaat dat de ander dodelijk letsel zou kunnen oplopen. Komt voor dat hard tegen het hoofd van iemand schoppen als poging tot doodslag wordt gekenmerkt, dus slaan kan ook. De OvJ kan ook kiezen tijdens voorlopige hechtenis voor poging tot doodslag om zo de verdachte langer in voorarrest te houden, vanwege de 12 jaarsgrond. Toegegeven, ik denk dat poging tot doodslag niet opgenomen wordt in de veroordeling want verdachte heeft "slechts" 1 klap verkocht- tenzij je Mike tyson heet.

Laatst bewerkt:
  • #100.483
Als verdachte jaren aan vechtsport heeft gedaan is het geen uitgemaakte zaak wat betreft poging tot doodslag. Er is sprake van poging tot doodslag wanneer door iemand zijn of haar gedrag er een aanmerkelijke kans bestaat dat de ander dodelijk letsel zou kunnen oplopen. Komt voor dat hard tegen het hoofd van iemand schoppen als poging tot doodslag wordt gekenmerkt, dus slaan kan ook. De OvJ kan ook kiezen tijdens voorlopige hechtenis voor poging tot doodslag om zo de verdachte langer in voorarrest te houden, vanwege de 12 jaarsgrond. Toegegeven, ik denk dat poging tot doodslag niet opgenomen wordt in de veroordeling want verdachte heeft "slechts" 1 klap verkocht- tenzij je Mike tyson heet.

Hard tegen het hoofd schoppen gebeurd vaak als het slachtoffer hulpeloos op de grond ligt, vandaar poging doodslag.

Maar dit waren volgens mij gewoon een paar dronken kemphanen waarvan 1 uithaalt en dan net de klap even verkeerd land. Shit happens, je kan op geen enkele manier uit zijn gedrag opmaken dat hij met zijn 'vechtpartij' dodelijk of überhaupt zwaar letsel wilde toebrengen.

Gewoon hij gaf ook echt maar 1 klap, straks hebben straks 2 meisjes ruzie en lopen elkaar te slaan. Is de eerste klap poging doodslag, de 2e klap poging doodslag met voorbedachte rade en de 3e klap poging moord? :roflol:

Ik wil het niet baggataliseren maar in mijn ogen is dit gewoon echt een zwaar overdreven incident ondanks de vervelende bijkomstigheden. Als de klap iets anders terecht was gekomen of iets minder hard was geweest had niemand hier van op of om gekeken.

• #100.484
Niet alleen stakingen maar ook nog eens fucking internationale dag tegen holebifobie. Hahahahahah, kutdag.

• #100.487
En?? beterschap? Wat zei de arts?
Pijnstillers en maagbeschermers....
Hij kan nu iig zelfstandig het bed uit... Dus wel iets beter.
Maar vandaag alweer teveel helaas. Dus hij ligt weer plat.

Als T volgende week nog zo is terugbellen. Dus afwachten....

Thanks trouwens :)

• #100.488
Pijnstillers en maagbeschermers....
Hij kan nu iig zelfstandig het bed uit... Dus wel iets beter.
Maar vandaag alweer teveel helaas. Dus hij ligt weer plat.

Als T volgende week nog zo is terugbellen. Dus afwachten....

Thanks trouwens :)
f**k, dat is niet goed; Niet te lang wachten en aandringen op x-ray en of mri. Better safe then sorry. En je geen cortisonespuit aan laten smeren . InEuropa gebruikt men dit als therapeutisch middel terwijl het louter een middel voor diagnose is:" als de spuit gezet wordt in de tussenwervelschijf l 5 l 4 en de pijn gaat weg dan weten we dat daar de oorzaak zit".

• #100.489
In mijn broek gescheten tijdens het benchen. Heel mn billetjes en mijn zak vol bruinzure saus, die onderbroek uitwassen bracht niks op, zit dus daar in het vuil.

Good luck clean-up.

• #100.490
  • Like
Waarderingen: mat
  • #100.495
f**k, dat is niet goed; Niet te lang wachten en aandringen op x-ray en of mri. Better safe then sorry. En je geen cortisonespuit aan laten smeren . InEuropa gebruikt men dit als therapeutisch middel terwijl het louter een middel voor diagnose is:" als de spuit gezet wordt in de tussenwervelschijf l 5 l 4 en de pijn gaat weg dan weten we dat daar de oorzaak zit".

U bent medicus?Of u heeft tenminste een dergelijke opleiding gevolgd?

• Like
Waarderingen: Obee
  • #100.497
Dit is de tweede keer. Vorige keer was een jaar terug... Voor nu is het afwachten.. hij kan al wat lopen al lijkt het net een opatje :o
We kijken het voor nu nog aan. Maar als het blijft van de week weer even bellen. Thanks voor de tip in ieder geval.

Ik heb zelf een nekhernia met een beschadigde zenuw en continu zenuwpijn.. ook dat konden ze wegspuiten maar heb er zelf voor gekozen dat niet et doen. Want dan ga je helemaal snel over je eigen grenzen heen.. Want je herkent het niet meer. Ik moet zeggen dat je je pijngrens ook wel leert verleggen....

• #100.498
Was auto aan schoonmaken komt dat eigenwijze 15 jarige kind me lastig vallen, dus ik met die schuin spuit haar kant op spuiten, rent ze snel weg dus ik denk probleem opgelost.

Heeft dat kind gwn een kattepult bij zich en schiet bolletje nat wc papier vol tegen mijn slaap aan :fuu:

En toen realiseerde wat ze gedaan had had ze zich al in auto opgesloten :fuu::fuu:

• #100.500
Ga ik net naar een maat toe is hij niet thuis. Zit zijn minderjarig zusje ping pong ballen uit haar doos te schieten. Toen pakte ik mijn katapult erbij en begon ik terug te schieten. Echt een gek wijf maar mag haar wel. Toen heb ik haar met de auto naar wat vrienden gebracht. Wat denk je onderweg politie. Moeten altijd mij hebben ik reed gewoon netjes 80 waar je 30 mag. Ik moet echt stoppen met drinken.

Terug
Naar boven