Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.501
Another surprising day in the life of xizixixyxxy.

:roflol: deze had ik niet aan zien komen.

Kan echt niet tegen dat kind, normaal ben ik anderen altijd 1 stap voor maar zij weet me er altijd uit te lullen.

Ach we hebben dr mooi de hele afwatergoot leeg laten scheppen, godse fijn is dat kijken naar 15 jarige koters die jouw werk doen :roflol: :trollface:

• #100.502
Ga ik net naar een maat toe is hij niet thuis. Zit zijn minderjarig zusje ping pong ballen uit haar doos te schieten. Toen pakte ik mijn katapult erbij en begon ik terug te schieten. Echt een gek wijf maar mag haar wel. Toen heb ik haar met de auto naar wat vrienden gebracht. Wat denk je onderweg politie. Moeten altijd mij hebben ik reed gewoon netjes 80 waar je 30 mag. Ik moet echt stoppen met drinken.

Ik drink niet

dat is juist het ergste :trollface:

• #100.504
funny-memes-OhSoHumorous-041546.jpg

• #100.509
kattepult

• #100.510

Ja in België zal dat wel poeskanon heten :dunno:

Hele middag bezig geweest fornuis en afzuigkap schoon te maken. Gewoon hoe moeilijk is het om goed schoon te maken? :fuu:

Gewoon 4x per maand komt schoonmaakster
Doe dan per maand 1x de keuken goed, 1x de woonkamer, 1x de badkamer en wc en 1x de gang en slaapkamer. Maar volgens mij heeft ze sommige hoeken van het huis nog nooit gezien :roflol:

IMG_20180519_123555.jpg

4 uur later..

IMG_20180520_150924.jpg

Inb4 politie inval omdat lampje afgebroken is. :roflol: zo ff vast lijmen en nieuw handvat aan la doen :o

• #100.511

Hele middag bezig geweest fornuis en afzuigkap schoon te maken. Gewoon hoe moeilijk is het om goed schoon te maken? :fuu:

Doe dan per maand 1x de keuken goed, 1x de woonkamer, 1x de badkamer en wc en 1x de gang en slaapkamer. Maar volgens mij heeft ze sommige hoeken van het huis nog nooit gezien :roflol:

IMG_20180519_123555.jpg

4 uur later..

IMG_20180520_150924.jpg

Inb4 politie inval omdat lampje afgebroken is. :roflol: zo ff vast lijmen en nieuw handvat aan la doen :o
Wow marginale leefomgeving seg getverdamme. :trollface:

• #100.512
Woon je zo groot dat je een schoonmaakster nodig bent? Lekker mokkel?

• #100.515

IMG_20180519_123555.jpg

4 uur later..

IMG_20180520_150924.jpg

Dit is niet eens een rijtjeshuis volgens mij...

• #100.516
Woon je zo groot dat je een schoonmaakster nodig bent? Lekker mokkel?

Mijn ouders zijn gewoon lui en nee is oude vrouw, wel aardig maar ik ken minderjarige die beter schoon maken :trollface:

Dit is niet eens een rijtjeshuis volgens mij...

Joh :o

Wow marginale leefomgeving seg getverdamme. :trollface:

True dat, ik stuurde zo'n foto naar mijn ma met er bij dat die shit volgens mij ouder is dan mijn zusje.

Zei ze dat wel kon kloppen :roflol:

Ach durf te wedden dat bij meeste dbbers het er het zelfde uit ziet als ze de wazemkap openschroeven.

• #100.517
Mijn ouders zijn gewoon lui en nee is oude vrouw, wel aardig maar ik ken minderjarige die beter schoon maken :trollface:

Joh :o

True dat, ik stuurde zo'n foto naar mijn ma met er bij dat die shit volgens mij ouder is dan mijn zusje.

Zei ze dat wel kon kloppen :roflol:

Ach durf te wedden dat bij meeste dbbers het er het zelfde uit ziet als ze de wazemkap openschroeven.

Wedden?

Terug
Naar boven