- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2x15=30 geen probleem dus.Ik zit in de kelder opgesloten bij Jasper.
Samen met 2 meisjes van 15.
Ik wist dat die bijdehante opmerking zou komen. Heb je wel eens "als", "dan" en "jou" opgezocht in het woordenboek. Daar staat de betekenis en toepassing gewoon duidelijk uitgelegd.Wat moeten al die betweters toch met een woordenboek om grammatica te corrigeren?
Een dergelijke reactie was ook weer te verwachten.Ik wist dat die bijdehante opmerking zou komen. Heb je wel eens "als", "dan" en "jou" opgezocht in het woordenboek. Daar staat de betekenis en toepassing gewoon duidelijk uitgelegd.

En door de externe stigmatisering door van de DBB populatie, dienen we de negatieve perceptie te temperen, ergo, ons elitair literaire niveau propageren.

Ohnee, wat nu, hoe kom je dit te boven?Eergisteren nog nieuwe zak met eten gehaald en nieuwe anti vlooien pipetjes voor de hond.
Trek ik net alle kasten leeg om alles weg te fl*kkeren wat weg kan en alles neer te zetten waar t hoort te staan omdat mijn ouders gewoon letterlijk alles neerkwakken waar ruimte is...
Vind ik nog 2 volle dozen met anti vlooien pipetjes en 5 zakken voer
![]()

Gelukkig heb je zooooveel centen op je bankrekening staan, je merkt het vast niet eensEergisteren nog nieuwe zak met eten gehaald en nieuwe anti vlooien pipetjes voor de hond.
Trek ik net alle kasten leeg om alles weg te fl*kkeren wat weg kan en alles neer te zetten waar t hoort te staan omdat mijn ouders gewoon letterlijk alles neerkwakken waar ruimte is...
Vind ik nog 2 volle dozen met anti vlooien pipetjes en 5 zakken voer
![]()
Gelukkig heb je zooooveel centen op je bankrekening staan, je merkt het vast niet eens

Gelukkig heb je zooooveel centen op je bankrekening staan, je merkt het vast niet eens

Geef het aan een asiel als je er zo mee inzit. Doe je nog eens een nuttige autoritT gaat niet om t geld?
Die zooi is gewoon houdbaar en die hond gaat voorlopig hopelijk toch niet dood.

Zo. Jij kan ook wel bitchy uit de hoek komenGeef het aan een asiel als je er zo mee inzit. Doe je nog eens een nuttige autorit![]()