MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.821
Origineel zit in het witness protection program en is ondertussen tapdanser bij een bar voor transsexuele gereformeerden ergens in Utah. Ze noemen hem nu original.

• #100.822
Ik zit in de kelder opgesloten bij Jasper.
Samen met 2 meisjes van 15.

• #100.824
"weegt evenveel als jou"
"kan niet harder als 150"

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #100.825
Wat moeten al die betweters toch met een woordenboek om grammatica te corrigeren?

• #100.826
Wat moeten al die betweters toch met een woordenboek om grammatica te corrigeren?
Ik wist dat die bijdehante opmerking zou komen. Heb je wel eens "als", "dan" en "jou" opgezocht in het woordenboek. Daar staat de betekenis en toepassing gewoon duidelijk uitgelegd.

• #100.828
En door de externe stigmatisering door van de DBB populatie, dienen we de negatieve perceptie te temperen, ergo, ons elitair literaire niveau propageren.

• #100.830
.

Screenshot_20180607-222421.jpg

• #100.831
Eergisteren nog nieuwe zak met eten gehaald en nieuwe anti vlooien pipetjes voor de hond.

Trek ik net alle kasten leeg om alles weg te fl*kkeren wat weg kan en alles neer te zetten waar t hoort te staan omdat mijn ouders gewoon letterlijk alles neerkwakken waar ruimte is...

Vind ik nog 2 volle dozen met anti vlooien pipetjes en 5 zakken voer :fuu:

IMG_20180608_155418.jpg
:fuu:

• Like
Waarderingen: mat
  • #100.832
Eergisteren nog nieuwe zak met eten gehaald en nieuwe anti vlooien pipetjes voor de hond.

Trek ik net alle kasten leeg om alles weg te fl*kkeren wat weg kan en alles neer te zetten waar t hoort te staan omdat mijn ouders gewoon letterlijk alles neerkwakken waar ruimte is...

IMG_20180608_155418.jpg
Ohnee, wat nu, hoe kom je dit te boven? :treuren::treuren:
Het zit je ook nooit eens mee in het leven

• #100.833
Ik zou het van je afschrijven izzy.

• #100.834

IMG_20180608_155418.jpg
Gelukkig heb je zooooveel centen op je bankrekening staan, je merkt het vast niet eens

Terug
Naar boven