MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.121
Say again

Screenshot_2018-06-30-13-38-16-060_com.instagram.android.jpg

• #101.126
wat vegans aan power tekort komen maken ze goed in pshyco zijn
giving credit where credit is due

• #101.127
Is dat tatt trouwens? Want als ik dan kijk naar hoe die er nu uit ziet dan is toch juist argument tegen veganisme?

• #101.131
pakt de popcorn en de cola :)

• #101.133
het getuigt wel van een vrij grote domheid om te zeggen dat koeien niets te eten hebben terwijl ze op grasland lopen,

ik vermoed hier een gevalletje hysterica gecombineerd met 0,0 realiteitszin

• #101.134
het getuigt wel van een vrij grote domheid om te zeggen dat koeien niets te eten hebben terwijl ze op grasland lopen,

ik vermoed hier een gevalletje hysterica gecombineerd met 0,0 realiteitszin
Runderen lopen pas sinds een maand weer buiten. Als ze zo ondervoed zijn komen ze er echt niet met enkel gras, zeker niet als de helft niet eens meer de kracht heeft om zich te verplaatsen.

Hoe lang ben jij naar de Unief geweest genius? De meest domme en ignorant comments die ik hier tegen kom zijn meestal van jou. But OK.

• #101.135
Runderen lopen pas sinds een maand weer buiten. Als ze zo ondervoed zijn komen ze er echt niet met enkel gras, zeker niet als de helft niet eens meer de kracht heeft om zich te verplaatsen.

Hoe lang ben jij naar de Unief geweest genius? De meest domme en ignorant comments die ik hier tegen kom zijn meestal van jou. But OK.

jij hebt dierengeneeskunde gestudeerd of ben je zo'n vegankwezel die denkt alles beter te weten,

wat denk je dat ze op stal niets te eten krijgen ,dombo

Terug
Naar boven