Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.221
Pauper topic at it's finest.
Oh well, we zitten in het 'vandaag verpest' topic. Waarom verbaast het me niet dat het overal over de stommiteiten van izzy gaat?

OT: Benen voelen echt als lood de laatste paar dagen, dus de cardio wordt steeds zwaarder... Cutten begint er nu wel in te hakken.

• #101.222
M'n chips, frikandellen en chocomel zijn op :mad:

• #101.223
Oh well, we zitten in het 'vandaag verpest' topic. Waarom verbaast het me niet dat het overal over de stommiteiten van izzy gaat?

OT: Benen voelen echt als lood de laatste paar dagen, dus de cardio wordt steeds zwaarder... Cutten begint er nu wel in te hakken.
Cutten blijft kut , ben zelf gestagneerd op 95 kg op het moment

• #101.225
Ik zit nu op 90,8 en het begint echt een strijd te worden. Op zich met 3000kcal heb ik niet zoveel honger, maar gewoon continu moe en dat is enorm vervelend.
Heb een cheatdag vandaag morgen weer op schema ontspannen met schema wil welleens de sleur breken

• #101.226
Heb een cheatdag vandaag morgen weer op schema ontspannen met schema wil welleens de sleur breken
True, alleen heb ik 2 weken terug op een vrijdag nog onbeperkt sushi zitten bunkeren dus ik stel die cheat nog even uit :roflol:. Binnenkort maar even een refeed voor de mentale strijd.

• #101.227
Ik heb geen keuze , kreeg al te horen dat het morgen weer salade en water voor lunch word

• #101.228
De enige echte Chicago Bulls Michael Jordan jersey is terug! Als basketbalfan (en omdat ik basketbaljerseys fijner vind zitten dan van die tepelshirts of gewone t-shirts tijdens het trainen) dacht ik: "die moet ik hebben". Durven ze er gewoon € 400 voor te vragen. Wat een (Chicago) Bullshit :roflol:.
https://www.nike.com/nl/t/michael-j...ddc77&et_u=55007500&et_jb=1470&et_mid=1068141
michael-jordan-icon-edition-authentic-jersey-nba-connected-jersey-heren-cDKvfj.jpg

• #101.229
Gewoon via ali bestellen. Waar halen ze het lef vandaan gvd.

• #101.230
Zo'n kerel hier met hooivork neergestoken, blijkbaar ben ik niet de enige mafketel hier :o

Terug
Naar boven