- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, net zoals je niet denkt dat er imbecielen die denken yolo gas erop wanneer ze op de openbare weg rijden
Daar maak je steeds dezelfde fout in je leven, je kan ook je gedrag veranderen?
rondje rijden dan, gewoon beetje ouwehoeren en soms paar keer gas in trappen.
Was een lange weg zonder zijwegen dus ik kijk of t hele kruispunt leeg is, ik zie niks en denk yolo gas er op.
Gewoon je gaat er niet van uit dat er imbecielen zijn die zonder licht rijden.
Kunnen we Xyz niet aanmelden voor een EMG? Die jongen rijdt echt nog eens iemand dood. Fietsertje ofzo.
Koos kan de t*fus krijgen ,dat gezegd er heeft ooit een jong gastje zich in mijn busje geboord heeft de schade betaald maar was absoluut niet rijbewijs waardig .......hij dacht dat het wel kon om te gassen

Kunnen we Xyz niet aanmelden voor een EMG? Die jongen rijdt echt nog eens iemand dood. Fietsertje ofzo.

Ja je weet wel, dat je het kruispunt over bent en dan een weg hebt zonder zijwegen.
Dus dan kijk je of het kruispunt vrij is en daarna heb je 2 km vrij baan![]()
Ik heb nog nooit van de politie die mij voor snelheid een boete gehad waarvan de politie zei dat ik gevaarlijk bezig was![]()
Behalve als iemand iets onverwachts doet. Bijvoorbeeld fietsen zonder licht.
Fietsers zonder licht zijn niet onverwacht, die heb je gewoon gegarandeerd.
Maar die mogen daar toch niet op de weg rijden en er is geen fietspad naast.
Ik heb je anders in een video zien rijden welke niet de schoonheidsprijs verdiende. Voorsorteren en normaal rijgedrag etc. Gegiechel van tieners op de achtergrond.Ik heb nog nooit van de politie die mij voor snelheid een boete gehad waarvan de politie zei dat ik gevaarlijk bezig was![]()
Ik heb je anders in een video zien rijden welke niet de schoonheidsprijs verdiende. Voorsorteren en normaal rijgedrag etc.
Ik heb je anders in een video zien rijden welke niet de schoonheidsprijs verdiende. Voorsorteren en normaal rijgedrag etc. Gegiechel van tieners op de achtergrond.