MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.204
Ik geloof dat die Audi vanuit de bijrijdersstoel gefilmd is en dat in Zwolle is met een dashcam gefilmd dus is ook alleen maar een aanname dat ik gereden heb.

Sowieso dat filmpje in Zwolle is echt van toen ik 21 was ofzo :o
Jij bent dat zeker in het eerste filmpje. Niet zo lullen. Wat was dat nou met die Golf cabrio, schreeuwde die uit zijn raam dat je normaal moest rijden? Die minderjarige naast je ging nogal tekeer. Moet ze wel onder de duim houden eh. Wat wilde ze eigenlijk doen, ze vroeg of ze iets of het mocht doen.

• #101.205
Ik geloof dat die Audi vanuit de bijrijdersstoel gefilmd is en dat in Zwolle is met een dashcam gefilmd dus is ook alleen maar een aanname dat ik gereden heb.

Ow al 2 maanden geleden dus.

• #101.206

Dat marginaal kind zegt letterlijk "Jasper" genius :eyes:

• #101.207
Het lijkt als het begin van een grap: "zei de ene marginaal tegen de andere"

• #101.208

Gvd Chinees hoort gewoon soort van Russische roulette te zijn waarvan je niet weet of je morgen uit je kontgat aan het plassen bent. :mad:

• #101.210
Jij bent dat zeker in het eerste filmpje. Niet zo lullen. Wat was dat nou met die Golf cabrio, schreeuwde die uit zijn raam dat je normaal moest rijden? Die minderjarige naast je ging nogal tekeer. Moet ze wel onder de duim houden eh. Wat wilde ze eigenlijk doen, ze vroeg of ze iets of het mocht doen.

Nou ze wilden met iets uit het raam gaan hangen wat als gevolg zou hebben dat we met getrokken pistolen die auto uit gehaald zouden worden

Kon ze gelukkig nog in toom houden

• #101.211
en dat in Zwolle is met een dashcam gefilmd dus is ook alleen maar een aanname dat ik gereden heb.
Dat marginaal kind zegt letterlijk "Jasper" genius :eyes:
Nou ze wilden met iets uit het raam gaan hangen wat als gevolg zou hebben dat we met getrokken pistolen die auto uit gehaald zouden worden

Kon ze gelukkig nog in toom houden
Haha. Dat weet je goed. :roflol:
Wat was het?

• #101.212

giphy.gif

• #101.215
Ik raak steeds meer benieuwd naar die verhoren door de politie. Cabaret op zijn minst.

• #101.216
Pauper topic at it's finest.

• #101.218
Je mag het dossier opvragen bij de wouten in Ommen.

Maar veel anders dan hier zal er niet in staan
Dat gaat niet. Moet fysiek en daarbij is jouw wettelijke toestemming nodig dus makkelijker is als je het zelf haalt en opstuurt, dan zorg ik wel dat het digitaal komt. :D

• #101.220
Het is dat ik in de cut zit, maar anders ...

:popcorn2:

Terug
Naar boven