Geen kat die in België uitdraaien, afdrukken of printen zegt. Gewoon uitprinten :')afdrukken, printen of uitdraaien.
uitprinten is een contaminatie van printen en uitdraaien.
net als uittesten van uitproberen en testen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen kat die in België uitdraaien, afdrukken of printen zegt. Gewoon uitprinten :')afdrukken, printen of uitdraaien.
uitprinten is een contaminatie van printen en uitdraaien.
net als uittesten van uitproberen en testen.
Geen kat die in België uitdraaien, afdrukken of printen zegt. Gewoon uitprinten :')
Stap je de gym in terwijl je maten naakt hun squats, deadlifts, barbell hip thrusts uitvoeren...![]()
Tijdens de vakantie heeft een of andere reuzenvogel het potier van mijn auto ondergescheten. Echt het halve portier onder de shit (nog nooit zoiets gezien). Met deze temperaturen is de lak beschadigd.
Blanke lak gewoon gebarsten zeg....
De lucht van zweterige zakken en het uitzicht op harige sterren bij barbell rows trekt me niet echt aan...

ik zat weer met dat ex minderjarige meisje te praten over dat ze zwanger was en hoe ze dat van plan was op te lossen 
parel uit de maatschappij. 18 zwanger en geen vader zeker?ik zat weer met dat ex minderjarige meisje te praten over dat ze zwanger was en hoe ze dat van plan was op te lossen
Zaten vrienden al grappen te maken over dat ze zwanger was van een meisje
Blijf het wel wonderbaarlijk vinden, ze wist niet dat ze zwanger was maar ze vroeg toen rond die periode opeens niet meer om sigaretten. Dacht dat kwam omdat ze 18 was en gewoon werkte maar blijkbaar heeft ze gewoon uit het niets besloten te stoppen met roken toen ze zwanger werd zonder dat ze wist dat ze zwanger was.
Moest nog 230 euro van dr krijgen, ik was zo geïrriteerd dat ik bijna zei steek t maar in je reet.
Maar nu kon ik zeggen dat ze d'r maar luiers voor moest kopen en niet meer terug hoeft te betalen. Steekt ze t dus toch wel in iemands kont. Totally worth it
En waaruit leidde je af dat @Baby Olifant naar dit verhaal vroeg?ik zat weer met dat ex minderjarige meisje te praten over dat ze zwanger was en hoe ze dat van plan was op te lossen
Zaten vrienden al grappen te maken over dat ze zwanger was van een meisje
Blijf het wel wonderbaarlijk vinden, ze wist niet dat ze zwanger was maar ze vroeg toen rond die periode opeens niet meer om sigaretten. Dacht dat kwam omdat ze 18 was en gewoon werkte maar blijkbaar heeft ze gewoon uit het niets besloten te stoppen met roken toen ze zwanger werd zonder dat ze wist dat ze zwanger was.
Moest nog 230 euro van dr krijgen, ik was zo geïrriteerd dat ik bijna zei steek t maar in je reet.
Maar nu kon ik zeggen dat ze d'r maar luiers voor moest kopen en niet meer terug hoeft te betalen. Steekt ze t dus toch wel in iemands kont. Totally worth it

parel uit de maatschappij. 18 zwanger en geen vader zeker?
was bijna continue met haar (en haar broer).. vervolgens contact verloren kreeg mevrouw t voor elkaar om fucking veel af te vallen. Vervolgens weer contact met elkaar gekregen, heb ik d'r nog naar school gebracht en toen werd mijn auto in beslag genomen. Dus toen was ik genoodzaakt een auto te lenen van iemand die een pest hekel aan haar heeft dus die mocht niet in auto.. dus beetje contact verloren.
Ik was altijd soort van haar papawas bijna continue met haar (en haar broer).. vervolgens contact verloren kreeg mevrouw t voor elkaar om fucking veel af te vallen. Vervolgens weer contact met elkaar gekregen, heb ik d'r nog naar school gebracht en toen werd mijn auto in beslag genomen. Dus toen was ik genoodzaakt een auto te lenen van iemand die een pest hekel aan haar heeft dus die mocht niet in auto.. dus beetje contact verloren.
En nu is ze zwanger
Wel makkelijk om over te oordelen, ze is gewoon aan de pil en heeft 1 vriend gehad die haar gewoon gebruikte en toen ze zei dat ze zwanger was snel de benen nam.
Ze heeft zo haar issues maar haar hart zit wel op de goede plek.
Ik was altijd soort van haar papawas bijna continue met haar (en haar broer).. vervolgens contact verloren kreeg mevrouw t voor elkaar om fucking veel af te vallen. Vervolgens weer contact met elkaar gekregen, heb ik d'r nog naar school gebracht en toen werd mijn auto in beslag genomen. Dus toen was ik genoodzaakt een auto te lenen van iemand die een pest hekel aan haar heeft dus die mocht niet in auto.. dus beetje contact verloren.
En nu is ze zwanger
Wel makkelijk om over te oordelen, ze is gewoon aan de pil en heeft 1 vriend gehad die haar gewoon gebruikte en toen ze zei dat ze zwanger was snel de benen nam.
Ze heeft zo haar issues maar haar hart zit wel op de goede plek.