Niets spaster
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets spaster
Dat gifje roept bij hem waarschijnlijk een hoop herinneringen op.
Dat gifje roept bij hem waarschijnlijk een hoop herinneringen op.
#jilla #thuglife
Ik had het over jouw bajes avonturen.

Het was mijn dochtertje die het zag. Ze zag me pissed worden en zei onmiddellijk dat het niet erg was.... en dat was waar. Het deukje is zeer licht en ik denk dat ze er het gewoon uit kunnen trekken met een zuiger of zo. En het stukje verf die er af is kan ook makkelijk gemaskeerd worden. Niet leuk, maar niet het einde van de wereld.
Offerte voor raambekleding nieuwe huis.
De kinderen maar even geen nieuwe schoenen deze winter![]()

Het was mijn dochtertje die het zag. Ze zag me pissed worden en zei onmiddellijk dat het niet erg was.... en dat was waar. Het deukje is zeer licht en ik denk dat ze er het gewoon uit kunnen trekken met een zuiger of zo. En het stukje verf die er af is kan ook makkelijk gemaskeerd worden. Niet leuk, maar niet het einde van de wereld.

Ik had alles vast gezet voor 10 jaar zodat ik het niet verneukte aan onzin dingen. Alleen omdat ik genoeg geld apart had gehouden voor een normaal leven moet ik nu een beetje skeer leven de laatste 3 jaar voor t weer vrij komt![]()