AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.527
QONVIyz.gif

• #101.528
Het was mijn dochtertje die het zag. Ze zag me pissed worden en zei onmiddellijk dat het niet erg was.... en dat was waar. Het deukje is zeer licht en ik denk dat ze er het gewoon uit kunnen trekken met een zuiger of zo. En het stukje verf die er af is kan ook makkelijk gemaskeerd worden. Niet leuk, maar niet het einde van de wereld.

Zonde van je wagen, vooral helemaal nieuw is zoiets zwaar balen, begrijp volledig hoe je je voelt.

Wel weer leuk van je dochter hoe ze om haar vader geeft en je probeert gerust te stellen. Toppertje!

• #101.531
Ach als je geen geld hebt hoef je ook niet bij saluti in de rij te wachtten

Of als je t nummer van de baas hebt ook niet :trollface:

• #101.532
Het was mijn dochtertje die het zag. Ze zag me pissed worden en zei onmiddellijk dat het niet erg was.... en dat was waar. Het deukje is zeer licht en ik denk dat ze er het gewoon uit kunnen trekken met een zuiger of zo. En het stukje verf die er af is kan ook makkelijk gemaskeerd worden. Niet leuk, maar niet het einde van de wereld.

Herkenbaar..

Had bij mijn polo langs alle 4 de hoeken parkeerschade op de bumpers van mong*len die er langs schaven.

Had net een afspraak om dat te laten maken is er weer iemand langs een hoek geschaaft en zo hard dat ook dat er een deuk in t metaal zat :fuu:

En toen maakte de politie er nog een deuk in en heb ik het maar opgegeven :roflol:

Kan een blackvue dashcam aanraden. Kost 400-500 euro voor de infrarood versie. Als iemand tegen je auto rijdt heb je t op beeld en 500 lijkt veel maar je hebt t zo terug verdiend

• #101.535
Net het zeil van het zwembad gehaald, is de lucht half leeggelopen en een groot deel water eruit. Laat zich nu ook niet oppompen omdat er nog water inzit :fuu:

• #101.536
Hoeveel miljoen heb je eigenlijk over @I Xyzyx I

• #101.538
Ik had alles vast gezet voor 10 jaar zodat ik het niet verneukte aan onzin dingen. Alleen omdat ik genoeg geld apart had gehouden voor een normaal leven moet ik nu een beetje skeer leven de laatste 3 jaar voor t weer vrij komt :roflol:

Wat ga je doen met het geld?

• #101.539
Toch tijd zat als je niet werkt.

Die auto staat al 2 weken half uit elkaar op de oprit. Ben druk zat, heb de auto pas september nodig dus tot die tijd kan ik mooi alles maken waar ik aan toe kom.

Oliefilterbehuizing pakking vervangen kost 300 euro ofzo, de pakking zelf 12 euro.

Makkelijk 288 euro bespaard

Terug
Naar boven