AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.501
Gisteren... ik heb de nieuwe wagen twee dagen in m'n bezit.... parkeer me ver van alle wagens op grote parkings. Ik kom terug van de GB... ik zie een deuk en een stuk verf er af, aan de achterklep! Geweldig. Niemand iets gezien, ... de camera's blijken niet te reiken tot waar ik stond... Offerte gevraagd.... 350 euro. Kut met peren!

• #101.502
Gisteren... ik heb de nieuwe wagen twee dagen in m'n bezit.... parkeer me ver van alle wagens op grote parkings. Ik kom terug van de GB... ik zie een deuk en een stuk verf er af, aan de achterklep! Geweldig. Niemand iets gezien, ... de camera's blijken niet te reiken tot waar ik stond... Offerte gevraagd.... 350 euro. Kut met peren!

Welke wagen?

• #101.503
c90b4e054c6b8e6b6ceca05ac6117464.jpg
Kia Sorento.

https://i.pinimg.com/originals/c9/0b/4e/c90b4e054c6b8e6b6ceca05ac6117464.jpg

• #101.504
Da's inderdaad k**!

• #101.505
Het was mijn dochtertje die het zag. Ze zag me pissed worden en zei onmiddellijk dat het niet erg was.... en dat was waar. Het deukje is zeer licht en ik denk dat ze er het gewoon uit kunnen trekken met een zuiger of zo. En het stukje verf die er af is kan ook makkelijk gemaskeerd worden. Niet leuk, maar niet het einde van de wereld.

• #101.508
Popo heeft hem in de jilla gegooid.

• #101.509

Ah joh, ff aanstippen met een permanent marker.
Die deuk valt toch niet op bij dat design:roflol:

• #101.510
Het was mijn dochtertje die het zag. Ze zag me pissed worden en zei onmiddellijk dat het niet erg was.... en dat was waar. Het deukje is zeer licht en ik denk dat ze er het gewoon uit kunnen trekken met een zuiger of zo. En het stukje verf die er af is kan ook makkelijk gemaskeerd worden. Niet leuk, maar niet het einde van de wereld.
Als je een dochtertje hebt is alles relatief :heart:
Het is maar een auto...

Maar ik kan me je reactie goed voorstellen!

• #101.514
Offerte voor raambekleding nieuwe huis :treuren::treuren::treuren:.
De kinderen maar even geen nieuwe schoenen deze winter :lol:

• #101.515
Ik snap wel dat je een Kia wilt slopen, zoiets moet je gewoon niet op de weg toelaten.

• #101.516
Killed in action.

• #101.517
Potverdibbe curry op m'n witte retro Pepsi-shirt gemorst:yell:

Terug
Naar boven