XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.483
Mijn vriendin vond het grappig om een blokje te gaan wandelen. Zelfs nadat ik spontaan met bloemen en een cadeautje thuis kwam.

• Like
Waarderingen: mat
  • #101.484
@Bert Denk dat je verhaal veel mensen hun dag goed maakt :roflol:

Als vrouw alleen naar de sauna gaan is niet veel beter trouwens hoor :eyes:

• #101.485
....ik hoop dat het je grote teen is....:roflol::roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
  • #101.487
Toen ik nog jong en knap was kreeg ik regelmatig sjans van homo's ,

kon ik wel waarderen ondanks dat ik 0,0 interesse heb in mannen,nu krijg ik alleen

nog aandacht van vrouwen rond de 40 -50 jaar :treuren:

Laatst bewerkt:
  • #101.491
Paar pagina's niet die sinterklaas ava. :clap:

If you look in the mirror... and you say his name five times...
he'll appear behind you, breathing down your neck. You ... wanna try it?

Xyzizo, xyzyzozi, xyieloki, bryzito, ... f**k this shit. Je kan die naam niet deftig uitspreken :D

• #101.492
dat" hyper "masculine physique's in de smaak vallen bij onze homofiele medemens is een gegeven :P

• #101.493
If you look in the mirror... and you say his name five times...
he'll appear behind you, breathing down your neck. You ... wanna try it?

Xyzizo, xyzyzozi, xyieloki, bryzito, ... f**k this shit. Je kan die naam niet deftig uitspreken :D

En niet omdat je bang bent dat hij echt terugkomt als je het vijf keer zegt? :sukkeltje:

• #101.494
  • #101.496
Friday the 13th part 3: the legacy of xyzyx.....(denk aan een spannend muziekje als je dit leest).

• #101.498
Lol, na deze opmerking paradeert straks de halve BB community vanaf 28 juli in amsterdam in de hoop dat ze in de smaak vallen :p
mijn broers en ik hebben een maatje waar we al mee omgaan sinds de zandbak , de beste jongen is homo als in lichtelijk rel nicht :P laatst vroeg ik hem waarom ga je met een stel gymbro's om antwoord : heerlijk toch van die grote mannen waar je veilig bij bent hehehehe .sidenote : wij zijn in een wijk opgegroeit waar je gepest werd als je anders was .desalniettemin word hij gewoon als een broertje gepest en vernederd en uitgescholden voor beta cuck

• #101.500
Nu hij getagd is is het om zeep eh :shrug:

Terug
Naar boven