- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Jij snoept van beide walletjes?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij snoept van beide walletjes?
.@Bert Denk dat je verhaal veel mensen hun dag goed maakt
Als vrouw alleen naar de sauna gaan is niet veel beter trouwens hoor![]()
Als een vrouw toenadering zoekt, neem ik het gewoon als een compliment en ga ik door met m'n levenNEE!
Dan kom ik niet aan vriendin en trek ik blijkbaar homo's aan.![]()

If you look in the mirror... and you say his name five times...
he'll appear behind you, breathing down your neck. You ... wanna try it?
Xyzizo, xyzyzozi, xyieloki, bryzito, ... f**k this shit. Je kan die naam niet deftig uitspreken![]()

dat" hyper "masculine physique's in de smaak vallen bij onze homofiele medemens is een gegeven![]()

En niet omdat je bang bent dat hij echt terugkomt als je het vijf keer zegt?![]()

Het is vrijdag de 13de... laten we het onheil niet zoeken![]()

mijn broers en ik hebben een maatje waar we al mee omgaan sinds de zandbak , de beste jongen is homo als in lichtelijk rel nichtLol, na deze opmerking paradeert straks de halve BB community vanaf 28 juli in amsterdam in de hoop dat ze in de smaak vallen![]()
laatst vroeg ik hem waarom ga je met een stel gymbro's om antwoord : heerlijk toch van die grote mannen waar je veilig bij bent hehehehe .sidenote : wij zijn in een wijk opgegroeit waar je gepest werd als je anders was .desalniettemin word hij gewoon als een broertje gepest en vernederd en uitgescholden voor beta cuck