XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.661
Ik pak altijd die baan helemaal rechts, daar rijdt bijna nooit iemand.

Grootste irritatie is inderdaad iemand die rechts achter een vrachtauto rijdt (met 90+), en de auto vlug naar links gooit zodat hij niet hoeft af te remmen (paar km/u). Degene die links rijdt mag dan 40+ km/u afremmen. Best wel heel egoistisch en aso.

Dit dus en al helemaal als je dan met je lichten sijnt en ze gaan dan remmen.

Dus dan ga ik er gewoon zo dicht mogelijk op rijden zodat als ze weer remmen er geen snelheidsverschil is als ik hun bumper raak

En dan druk je ze zo de snelweg af als ze remmen zonder veel schade als ze toch op de rem trappen.

• #101.662
Geef eens data en locaties.

• #101.663

Dus dan ga ik er gewoon zo dicht mogelijk op rijden zodat als ze weer remmen er geen snelheidsverschil is als ik hun bumper raak

En dan druk je ze zo de snelweg af als ze remmen zonder veel schade als ze toch op de rem trappen.
Totdat je een keer de verkeerde tegen komt, of er raakt iemand gewond...

• #101.665

Wat moet het toch heerlijk zijn om zo in je eigen fantasiewereld te leven.

• #101.666
Beter dan dromen over dat je het hart van Harmke gaat veroveren door je hier zo te gedragen

• #101.670

En wat schiet je daar precies mee op?

• #101.672
En wat schiet je daar precies mee op?

Nou dat als die kerel weer probeert een ongeluk te veroorzaken door op de rem te gaan staan dan duw je hem gewoon de snelweg af

Als je afstand houdt en hij remt dan is het verschil in snelheid veel groter op moment van impact.

Dus als mensen op de rem gaan trappen om je te zieken is zo dicht mogelijk achterop gaan rijden de veiligste optie.

Zelf langzamer gaan rijden is ook gevaarlijk ivm achteropkomend verkeer..

Ze zouden brake checken ook als poging doodslag moeten gaan kwalificeren als je het mij vraagt.

• #101.673
Nou dat als die kerel weer probeert een ongeluk te veroorzaken door op de rem te gaan staan dan duw je hem gewoon de snelweg af

Als je afstand houdt en hij remt dan is het verschil in snelheid veel groter op moment van impact.

Dus als mensen op de rem gaan trappen om je te zieken is zo dicht mogelijk achterop gaan rijden de veiligste optie.

Zelf langzamer gaan rijden is ook gevaarlijk ivm achteropkomend verkeer..

Ze zouden brake checken ook als poging doodslag moeten gaan kwalificeren als je het mij vraagt.

Still don't see what you gain..

• #101.674
  • #101.675
Dieseltijdperk is zijn einde nabij :woot:

• #101.676
Ik rijd gewoon rustig 100-110 per uur op de rechterbaan. Als ik een vrachtwagen in wil halen kijk ik of linkerbaan vrij is en geef ik ruim op tijd richting aan, versnel eventueel iets om niemand tot last te zijn en er vlot langs te zijn. Helaas rijden er af en toe idioten op de linkerbaan (en ook continu links) met een veel te hoge snelheid die de veiligheid van andere weggebruikers en zichzelf in gevaar brengen om drie minuten eerder thuis te zijn.

• #101.678
Terug
Naar boven