Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.681
Een maat van mij had zo’n Touareg V10 diesel. Dat gaat echt wel vooruit! :D

Denk niet dat mijn CEO daarmee instemt :p

Nee ik wil (nog) niet elektrisch, dat had al gemogen, maar ik heb de Golf GTE ook links laten liggen en ben voor een Leon FR diesel gegaan vanwege het gemak.

Maar als de volgende weer een benzine mag worden heb ik meer keuze mogelijkheden omdat de aanschaf = Lease ex brandstof een stuk goedkoper is dan een diesel.

• #101.682
Denk niet dat mijn CEO daarmee instemt :p

Nee ik wil (nog) niet elektrisch, dat had al gemogen, maar ik heb de Golf GTE ook links laten liggen en ben voor een Leon FR diesel gegaan vanwege het gemak.

Maar als de volgende weer een benzine mag worden heb ik meer keuze mogelijkheden omdat de aanschaf = Lease ex brandstof een stuk goedkoper is dan een diesel.

yeah, I know. Ik had hiervoor een benzine met 20% bijtelling. Ik heb nu wel een diesel omdat toen ik een nieuwe auto mocht uitzoeken er bijna geen bezine in 20% was. Dus toen was een diesel met 20% weer goedkoper....

Altijd weer een uitzoekfeest als er een nieuwe auto uitgezocht mag worden....

• #101.683
Ben nu best tevreden met mijn dieseltje. Is overigens ook enorm zuinig voor zo’n relatief zware auto. En lekker weinig tanken, dat vind ik zo’n tijdverspilling. 21% bijtelling :D

• #101.684
Ja (company policy :(), rijdt best goed.
Je mag het niet vergelijken met de S2000 of een Type R natuurlijk :p
Maar voor een diesel is het ok :) Hoewel ik in het algemeen geen fan ben van de Honda diesels...

Bwah. Ik heb die 2.2 nog met 150PK ;) Gechipt rijdt dat best goed hoor. En volledig vermogen op 1500rpm.

Maar die 1.6 wat ze hebben heeft maar 120PK dus ja... dat valt wel tegen.

• #101.685
Wat vinden we van vrachtwagens die vrachtwagens inhalen.......? :) :) :) :)

• #101.687
Reed vorige week in een Audi A7 50, diesel..... die kwam wel effe van z'n plek kan ik je melden.
Maar normaal rij ik meestal 10km boven de maximum snelheid. Hoe ouder je wordt... hoe trager je gaat rijden.
Ik wordt gewoon een oude lul.

• #101.688
Bwah. Ik heb die 2.2 nog met 150PK ;) Gechipt rijdt dat best goed hoor. En volledig vermogen op 1500rpm.

Maar die 1.6 wat ze hebben heeft maar 120PK dus ja... dat valt wel tegen.

Als dagelijkse auto maakt mij dat niet zoveel uit.
Optrekken gaat echt wel vlot, en gek doen hou ik voor de S ;)

• #101.693
Rijles? Rijbewijs?

• #101.694
Wij hebben beiden en ik ben te spreken over beiden.

• #101.695
Rij al bijna 10 jaar schuldschadevrij.
Hoeveel jaar daarvan lag het rijbewijs op het politiebureau? Die er wel vanaf trekken. Ohnee, jj rijdt ook zonder rijbewijs en wordt dan boos op politie omdat ze in eerste instantie jouw rijbewijs niet hadden mogen vorderen :roflol:

• #101.696
Hoeveel jaar daarvan lag het rijbewijs op het politiebureau? Die er wel vanaf trekken. Ohnee, jj rijdt ook zonder rijbewijs en wordt dan boos op politie omdat ze in eerste instantie jouw rijbewijs niet hadden mogen vorderen :roflol:

Ze mogen ook geen rijbewijs invorderen als iemand niet meer dan 50 te hard rijdt.

• #101.697
  • #101.699
xyzyxi doe alsjeblieft een keertje dat soort dingen bij mij, ik rij best wel vaak in de omgeving Zwolle :)

• #101.700
EMG kan ook opgelegd worden als jij je als een mong**l gedraagt, hoeft niet persé >50km snelheidsoverschreiding te zijn!

Die had een vriend van mij wel te pakken. Rijbewijs terug met 2 weken (terwijl 130 in 50 gebied ofzo) en emg cursus die pappie betaalde.

Ik bemoei niet, ik rij niet gevaarlijk, soms een beetje hard maar ook dan niet gevaarlijk.

Terug
Naar boven