AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.706
Op basis van Artikel 5 kan zo'n beetje alles waar ze zin in hebben op dat moment.

Alleen dat moeten ze onderbouwen..

En kijkend naar wat voor hekel de politie aan mij heeft denk ik dat we wel kunnen concluderen dat mijn rijstijl niet gevaarlijk is. Anders had ik allang een artikel 5 gekregen :roflol:

Sowieso wat lopen mensen op mij te haten? Als ik buiten de bebouwde kom op het fietspad rij, rij ik gewoon keurig 40.

• #101.707
Alleen dat moeten ze onderbouwen..

En kijkend naar wat voor hekel de politie aan mij heeft denk ik dat we wel kunnen concluderen dat mijn rijstijl niet gevaarlijk is. Anders had ik allang een artikel 5 gekregen :roflol:

Sowieso wat lopen mensen op mij te haten? Als ik buiten de bebouwde kom op het fietspad rij, rij ik gewoon keurig 40.

Ik antwoord op jouw stelling, niet op jouw situatie :p En jouw stelling is pertinent onjuist. ;)

• #101.708
Ik antwoord op jouw stelling, niet op jouw situatie :p En jouw stelling is pertinent onjuist. ;)

Wilde je zeggen dat ik gevaarlijk rij dan?

Er is niks gevaarlijk aan 200+ rijden zolang je er maar van uit gaat dat de andere weggebruikers je niet aan zien komen. Dus vooruit kijken, onderlinge afstand tussen auto's in de gaten houden zodat je kan zien of iemand naar links wilt gaan enz.

Ik heb ook al jaren geen bijna ongelukken gehad te wijten aan mijn snelheid. :dunno:

• #101.709
Wilde je zeggen dat ik gevaarlijk rij dan?

Er is niks gevaarlijk aan 200+ rijden zolang je er maar van uit gaat dat de andere weggebruikers je niet aan zien komen. Dus vooruit kijken, onderlinge afstand tussen auto's in de gaten houden zodat je kan zien of iemand naar links wilt gaan enz.

Ik heb ook al jaren geen bijna ongelukken gehad te wijten aan mijn snelheid. :dunno:
Zolang je jezelf gelooft :aai:

• #101.713
ik zou graag zien dat telefoneren onder het rijden word beloond met een artikel 5 procedure,levensgevaarlijk en asociaal

Echt zooooooooooo mee eens :thumbs:

Ik reed laatst achter een busje die werkelijk de kroon spande, het slingerde van rechts naar links, wielen in de berm... Toen er ruimte was en ik hem veilig kon inhalen zat ie alleen maar op z'n mobiel te kijken. Het liefste trek ik dat ding dan uit z'n poten en trap ik die telefoon aan gort...

Probleem is alleen dat ze 9/10 keer groter zijn dan mij ik daarna vermoedelijk zelf aan gort getrapt wordt dus ik hou het maar bij een afkeurende blik opzij :p

• #101.714
Één van de jonge kipjes is al een week ziek en zie niet echt vooruitgang. Denk zelfs dat het de ziekte van Marek is; dan wordt het beter uit z'n lijden verlost en volgen er waarschijnlijk nog meer zieke pokkies :(

• #101.717
  • #101.718
Mja, had 'm vorige week gebeld met de symptomen en hij dacht aan een verstuiking van z'n bekken. Ik liet zelf Marek vallen: "Ah ja, daar passen meer symptomen in" :eyes:

Dierenartsen weten echt weinig over pluimvee.
Daarom naar een veearts gaan.

• #101.719
Mja, had 'm vorige week gebeld met de symptomen en hij dacht aan een verstuiking van z'n bekken. Ik liet zelf Marek vallen: "Ah ja, daar passen meer symptomen in" :eyes:

Dierenartsen weten echt weinig over pluimvee.
Ik ga altijd naar een dierenarts die enkel pluimvee doet, ben altijd goed geholpen en is meestal niet duur voor kippen. Laat foto's en scans nemen enal van m'n kippen :')

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven