Ik ga wel op kip kauwen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wut.Een vis spoel je toch ook door de wc? Ik kan me nou niet echt meer binding voorstellen met kippen.

Wut.
Mensen die kippen hebben, weten hoe oneindig cool die beesten zijn![]()
Ik heb een tijdje een blinde kip gehad. Was super aanhankelijk. Is eens een keer per ongeluk verloren gelopen in het bos achter m'n tuin en kwam kei hard richting mij stem rennen toen ik haar aan het zoeken was en haar naam riep. Dus je kan eigenlijk echt wel een band hebben met een kip, hoe stom dat ook lijkt voor mensen die die dieren als voedsel zien.Een vis spoel je toch ook door de wc? Ik kan me nou niet echt meer binding voorstellen met kippen.
@Kathlinoo ?
Dit dus!Wut.
Mensen die kippen hebben, weten hoe oneindig cool die beesten zijn![]()

Ik heb een tijdje een blinde kip gehad. Was super aanhankelijk. Is eens een keer per ongeluk verloren gelopen in het bos achter m'n tuin en kwam kei hard richting mij stem rennen toen ik haar aan het zoeken was en haar naam riep. Dus je kan eigenlijk echt wel een band hebben met een kip, hoe stom dat ook lijkt voor mensen die die dieren als voedsel zien.
Heb je het nu over jezelf?Ik heb een keer een kip zonder kop zien lopen.
Sorry maar ik vind kippen gewoon achterlijke beesten. Staat gewoon los van of ik ze wel of niet eet.
Zou het toeval zijn dat die kip die naar je toe kwam lopen blind was?Ik heb een tijdje een blinde kip gehad. Was super aanhankelijk. Is eens een keer per ongeluk verloren gelopen in het bos achter m'n tuin en kwam kei hard richting mij stem rennen toen ik haar aan het zoeken was en haar naam riep. Dus je kan eigenlijk echt wel een band hebben met een kip, hoe stom dat ook lijkt voor mensen die die dieren als voedsel zien.
Zou het toeval zijn dat die kip die naar je toe kwam lopen blind was?
Herinner me nu dat je Belg bent, ik neem het je niet kwalijk.
Thanks. Nederlanders hun moppen is een niveau (of 3) te laag voor mij, kan er niet aan doenHerinner me nu dat je Belg bent, ik neem het je niet kwalijk.

Thanks. Nederlanders hun moppen is een niveau (of 3) te laag voor mij, kan er niet aan doen![]()

Echt zooooooooooo mee eens
Ik reed laatst achter een busje die werkelijk de kroon spande, het slingerde van rechts naar links, wielen in de berm... Toen er ruimte was en ik hem veilig kon inhalen zat ie alleen maar op z'n mobiel te kijken. Het liefste trek ik dat ding dan uit z'n poten en trap ik die telefoon aan gort...
Probleem is alleen dat ze 9/10 keer groter zijn dan mij ik daarna vermoedelijk zelf aan gort getrapt wordt dus ik hou het maar bij een afkeurende blik opzij![]()

Waarom gaat een Belg op vrijdag door het raam naar buiten?
Het weekend staat voor de deur.
![]()