Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.742
Edit: internet hier is niet al te best.

• #101.745
Een vis spoel je toch ook door de wc? Ik kan me nou niet echt meer binding voorstellen met kippen.

@Kathlinoo ?
Ik heb een tijdje een blinde kip gehad. Was super aanhankelijk. Is eens een keer per ongeluk verloren gelopen in het bos achter m'n tuin en kwam kei hard richting mij stem rennen toen ik haar aan het zoeken was en haar naam riep. Dus je kan eigenlijk echt wel een band hebben met een kip, hoe stom dat ook lijkt voor mensen die die dieren als voedsel zien.

• #101.749
Ik heb een tijdje een blinde kip gehad. Was super aanhankelijk. Is eens een keer per ongeluk verloren gelopen in het bos achter m'n tuin en kwam kei hard richting mij stem rennen toen ik haar aan het zoeken was en haar naam riep. Dus je kan eigenlijk echt wel een band hebben met een kip, hoe stom dat ook lijkt voor mensen die die dieren als voedsel zien.

Ik heb een keer een kip zonder kop zien lopen.

Sorry maar ik vind kippen gewoon achterlijke beesten. Staat gewoon los van of ik ze wel of niet eet.

• #101.751
Kippen zijn leuk @I Xyzyx I. Vooral die van musclemeat die in mijn vriezer liggen. Zijn aardig tam, je hoort ze niet!

• #101.752
Zou het toeval zijn dat die kip die naar je toe kwam lopen blind was?

• #101.753
Zou het toeval zijn dat die kip die naar je toe kwam lopen blind was?

kw17v.jpg

• #101.757
Echt zooooooooooo mee eens :thumbs:

Ik reed laatst achter een busje die werkelijk de kroon spande, het slingerde van rechts naar links, wielen in de berm... Toen er ruimte was en ik hem veilig kon inhalen zat ie alleen maar op z'n mobiel te kijken. Het liefste trek ik dat ding dan uit z'n poten en trap ik die telefoon aan gort...

Probleem is alleen dat ze 9/10 keer groter zijn dan mij ik daarna vermoedelijk zelf aan gort getrapt wordt dus ik hou het maar bij een afkeurende blik opzij :p

9/10? Zeker weten? :D

Terug
Naar boven