Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.786
De bodemplaten liggen er weer

En het reservewiel staat er nog steeds.

god***domme :roflol:

• #101.787
Hoe noem je een kip op het gras.

Kipford

• #101.788
Hoody pls :roflol:

• #101.789
Niet zo best geslapen, om 5u15 al wakker terwijl mijn wekker op donderdag pas om 7u staat :(

• #101.791
Hoody is keiharde fan van Pickford, maar moet nu het WK voorbij is creatief zijn om z'n naam nog eens te laten vallen :)

• #101.792
Het betert er niet op, sinds een uur enorm veel krampen aan de zijkant van mijn buik en in mijn onderbuik :(
Ik wil niet ziek zijn/worden :treuren:
Bovendien moet ik het tot 18u zien uit te houden op bureau vandaag :bang:

• #101.795
Sinds een uur enorm duizelig...achter m'n PC'tje op kantoor :( Weinig eten begint z'n tol te eisen lijkt het...Maar ben nog niet waar ik wil zijn, wat vet% betreft. Moet het nog zeker 2,5 week volhouden, want dan ga ik all-inclusive met vakantie. En wil daar af en toe de touwtjes kunnen laten vieren. Merk dat motivatie, energie en concentratie op hun laagst in tijden zijn. Zou het liefst vandaag 3500kcals wegtikken.

• #101.796
Sinds een uur enorm duizelig...achter m'n PC'tje op kantoor :( Weinig eten begint z'n tol te eisen lijkt het...Maar ben nog niet waar ik wil zijn, wat vet% betreft. Moet het nog zeker 2,5 week volhouden, want dan ga ik all-inclusive met vakantie. En wil daar af en toe de touwtjes kunnen laten vieren. Merk dat motivatie, energie en concentratie op hun laagst in tijden zijn. Zou het liefst vandaag 3500kcals wegtikken.

Welkom in de "I feel like shit today" club :eyes:

• #101.797
Ik zou even een keertje wat meer eten, maak nou niet dezelfde fout als dat ik heb gemaakt destijds...

• #101.798

Het moet wel veilig en vertrouwd blijven hé, anders heb je dadelijk het omgekeerde bereikt als wat je graag wil ;)

• #101.799
  • #101.800
Denk dat je gelijk hebt Rook...maar dat meer eten, plakt voor mijn gevoel onmiddellijk aan m'n pens :janken: Scares the crap out of me...
Is niet zo, geloof me nou maar. Een refeed kan zelf positief uitpakken, gewoon even op onderhoud en daarna weer verder als je je goed voelt.

Terug
Naar boven