Geweldig was ze wel toch?
geweldig vervelend
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow dus jij bent de vervanger? Geen paniek, ik neem je plek niet af.
Ow dus jij bent de vervanger? Geen paniek, ik neem je plek niet af.
god***domme zeg ik zeg ik had wat spullen bij de deur gezet zodat mijn ouders dat mee konden nemen.
Zeg ze nog t reservewiel staat in de garage.
Loop ik net naar buiten zijn m'n fucking bodemplaten van de BMW weg. Are you fucking kidding me?![]()

Hopelijk snel weer wat beterHet betert er niet op, sinds een uur enorm veel krampen aan de zijkant van mijn buik en in mijn onderbuik
Ik wil niet ziek zijn/worden
Bovendien moet ik het tot 18u zien uit te houden op bureau vandaag![]()
Dank je!
Weinig eten begint z'n tol te eisen lijkt het...Maar ben nog niet waar ik wil zijn, wat vet% betreft. Moet het nog zeker 2,5 week volhouden, want dan ga ik all-inclusive met vakantie. En wil daar af en toe de touwtjes kunnen laten vieren. Merk dat motivatie, energie en concentratie op hun laagst in tijden zijn. Zou het liefst vandaag 3500kcals wegtikken.Sinds een uur enorm duizelig...achter m'n PC'tje op kantoorWeinig eten begint z'n tol te eisen lijkt het...Maar ben nog niet waar ik wil zijn, wat vet% betreft. Moet het nog zeker 2,5 week volhouden, want dan ga ik all-inclusive met vakantie. En wil daar af en toe de touwtjes kunnen laten vieren. Merk dat motivatie, energie en concentratie op hun laagst in tijden zijn. Zou het liefst vandaag 3500kcals wegtikken.

Ik zou even een keertje wat meer eten, maak nou niet dezelfde fout als dat ik heb gemaakt destijds...Sinds een uur enorm duizelig...achter m'n PC'tje op kantoorWeinig eten begint z'n tol te eisen lijkt het...Maar ben nog niet waar ik wil zijn, wat vet% betreft. Moet het nog zeker 2,5 week volhouden, want dan ga ik all-inclusive met vakantie. En wil daar af en toe de touwtjes kunnen laten vieren. Merk dat motivatie, energie en concentratie op hun laagst in tijden zijn. Zou het liefst vandaag 3500kcals wegtikken.
Sinds een uur enorm duizelig...achter m'n PC'tje op kantoorWeinig eten begint z'n tol te eisen lijkt het...Maar ben nog niet waar ik wil zijn, wat vet% betreft. Moet het nog zeker 2,5 week volhouden, want dan ga ik all-inclusive met vakantie. En wil daar af en toe de touwtjes kunnen laten vieren. Merk dat motivatie, energie en concentratie op hun laagst in tijden zijn. Zou het liefst vandaag 3500kcals wegtikken.

Ik zou even een keertje wat meer eten, maak nou niet dezelfde fout als dat ik heb gemaakt destijds...
Scares the crap out of me...Is niet zo, geloof me nou maar. Een refeed kan zelf positief uitpakken, gewoon even op onderhoud en daarna weer verder als je je goed voelt.Denk dat je gelijk hebt Rook...maar dat meer eten, plakt voor mijn gevoel onmiddellijk aan m'n pensScares the crap out of me...