ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Lekker kattig kat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom gaat een Belg op vrijdag door het raam naar buiten?
Het weekend staat voor de deur.
![]()
Tuurlijk niet.
Ik wist niet dat een vegandieet hoog in zout was maar Kathlinoo is toch wel salty every day of the week.
Gewoon standaard een b*chIk wist niet dat een vegandieet hoog in zout was maar Kathlinoo is toch wel salty every day of the week.
Haha niet zoals die domme kut die toen foto's met een lepel op dbb ging zetten om te bewijzen dat ze echt een chick was.
wie was dat ook alweer?Wie denk je
This tenminste bewezenHaha niet zoals die domme kut die toen foto's met een lepel op dbb ging zetten om te bewijzen dat ze echt een chick was.

Sorry maar ik vind kippen gewoon achterlijke beesten.
Thanks. Nederlanders hun moppen is een niveau (of 3) te laag voor mij, kan er niet aan doen![]()
Als er "Nederlander" i.p.v. "Belg" had gestaan, had ie 'm waarschijnlijk wel grappig gevonden.Ik sluit niet uit dat je uit hoog-belgie komt hoor, maar had de generalisatie niet gericht moeten zijn op mannen ipv Nederlanders?
Als er "Nederlander" i.p.v. "Belg" had gestaan, had ie 'm waarschijnlijk wel grappig gevonden.
Als er "Nederlander" i.p.v. "Belg" had gestaan, had ie 'm waarschijnlijk wel grappig gevonden.
Kan jij van meespreken.Blowen tast je hersenen aan toch
Zal wel voor te veel van alles wat groen is gelden
Ben jij de vervanger van Hell93?
Heb Hell93 nooit gekend, dus geen idee. Als ze slim, knap en geweldig was dan ja
.Hahahahahahahaha......Heb Hell93 nooit gekend, dus geen idee. Als ze slim, knap en geweldig was dan ja.