XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.801
Moet het nog zeker 2,5 week volhouden, want dan ga ik all-inclusive met vakantie. En wil daar af en toe de touwtjes kunnen laten vieren.
Dit is precies waarom ik niet meer all-inclusive doe. Vreet veel te veel omdat ik alles toch al betaald heb. Deze vakantie gewoon restaurantjes (lekker zelf kiezen en op is op) en geen buffet (af en toe toch ook niet fantastisch) en geen ontbijt want dat eet ik normaal ook niet. Kijken of ik me beter kan inhouden als er geen all-inclusive is. Ik denk van wel.

Laatst bewerkt:
  • #101.802
Daarom ben ik blij dat wij altijd in een appartement of bungalow zitten. Lekker je eigen eten maken en tussendoor uit eten. Heb je alles zelf in de hand, dat all inclusive heb ik toch altijd een beetje een vreetschuur idee bij...

• #101.803
Daarom ben ik blij dat wij altijd in een appartement of bungalow zitten. Lekker je eigen eten maken en tussendoor uit eten. Heb je alles zelf in de hand, dat all inclusive heb ik toch altijd een beetje een vreetschuur idee bij...
Precies. Heb het ook wel een beetje gehad met de vreetschuur (en al dat gebak en chocolade cake bij het ontbijt :o).

• #101.804
Is niet zo, geloof me nou maar. Een refeed kan zelf positief uitpakken, gewoon even op onderhoud en daarna weer verder als je je goed voelt.

Ik weet dat je gelijk hebt Rook...maar dat refeeden voelt als ongecontroleerd volvreten. Ex-fatty gedachten...die ik niet los kan laten.

Dit is precies waarom ik niet meer all-inclusive doe. Vreet veel te veel omdat ik alles toch al betaald heb. Deze vakantie gewoon restaurantjes (lekker zelf kiezen en op is op) en geen buffet (af en toe toch ook niet fantastisch) en geen ontbijt wat dat eet ik normaal ook niet. Kijken of ik me beter kan inhouden als er geen all-inclusive is. Ik denk van wel.

Ik ben, net als jij, enorm gedisciplineerd. Daar maak ik me op zich niet zo'n zorgen over...Maar ik doe dit, zodat ik niet elke minuut van de dag hoef op te letten. En het is qua all-inclusive ook gewoon gemak met m'n dochter, die dan lekker kan doen en laten wat ze wil. Ik kom wat dat betreft op de 2e (sterker nog, 4e plek ;)) Heb bewust een hotel gekozen, wat qua eten (buffet en ontbijt) onwijs goede recensies heeft. Daarbij ook een mooie boulevard van 8km, dus kan ik mooi beetje hardlopen om mijn gedachten te legen en wat extra kcals te verbranden :D Ik moet het ook allemaal niet te serieus nemen. Heb geen wedstrijdambities en ben de 40 gepasseerd. Moet ook gewoon leren leven... :thumb:

• #101.805
Het betert er niet op, sinds een uur enorm veel krampen aan de zijkant van mijn buik en in mijn onderbuik :(
Ik wil niet ziek zijn/worden :treuren:
Bovendien moet ik het tot 18u zien uit te houden op bureau vandaag :bang:
Begin maar vast met nadenken over een leuke naam voor de kleine.

• #101.806

Dat heeft dit hotel gelukkig niet...en bijna geen Russen. Mooie bijkomstigheid :thumb:

Precies. Heb het ook wel een beetje gehad met de vreetschuur (en al dat gebak en chocolade cake bij het ontbijt :o).

Ik eet sowieso al geen gebak...chocolade kan ik niet beloven hahaha :roflol:

• #101.811
  • #101.812
Sinds een uur enorm duizelig...achter m'n PC'tje op kantoor :( Weinig eten begint z'n tol te eisen lijkt het...Maar ben nog niet waar ik wil zijn, wat vet% betreft. Moet het nog zeker 2,5 week volhouden, want dan ga ik all-inclusive met vakantie. En wil daar af en toe de touwtjes kunnen laten vieren. Merk dat motivatie, energie en concentratie op hun laagst in tijden zijn. Zou het liefst vandaag 3500kcals wegtikken.

Ken dat gevoel, paar week terug zat ik ook met mijn loodzware laatste stuk naar 6%..., wat ik nooit eerder deed (photoshoot van nichtje anders was ik gestopt bij 8 a 9). Maar duizelig zijn is hopelijk iets anders?

Even buitenlopen tussen de middag doet wonderen met kantoorwerk trouwens. Zeker met dit weer.

Doorzetten, straks genieten!

• #101.814
Ken dat gevoel, paar week terug zat ik ook met mijn loodzware laatste stuk naar 6%..., wat ik nooit eerder deed (photoshoot van nichtje anders was ik gestopt bij 8 a 9). Maar duizelig zijn is hopelijk iets anders?

Even buitenlopen tussen de middag doet wonderen met kantoorwerk trouwens. Zeker met dit weer.

Doorzetten, straks genieten!

6%?? Ik weet niet eens hoe dat eruit ziet...Ik ben blij als ik, als oud-dikkertje, op 16% uitkom. Zou het eerlijk gezegd niet weten. Heb voor mijn gevoel nog een buik van hier tot Tokyo en een vetlaag van een walrus...Dat gevoel zal nooit weggaan...

Buiten lopen is inderdaad lekker. Doe dat eigenlijk nooit, werk altijd door in m'n pauze. Ik 'mag' om 16:00 uur weer naar buiten ;)

• #101.815
6%?? Ik weet niet eens hoe dat eruit ziet...Ik ben blij als ik, als oud-dikkertje, op 16% uitkom. Zou het eerlijk gezegd niet weten. Heb voor mijn gevoel nog een buik van hier tot Tokyo en een vetlaag van een walrus...Dat gevoel zal nooit weggaan...

Buiten lopen is inderdaad lekker. Doe dat eigenlijk nooit, werk altijd door in m'n pauze. Ik 'mag' om 16:00 uur weer naar buiten ;)
Fastest way to burn fat!
Naamloos-1.jpg

Dat gevoel zal nooit weggaan...
Newsflash! Dat gevoel gaat nooit weg. Zo voel ik me nog steeds... Het is maar een gevoel...

• #101.817

Probeer het eens, voelt heel anders, vooral als je ook nog zitwerk hebt. Geeft ook wat afleiding.

Zover cutten was meer een experiment/leermoment met als extra motivatie een project van mijn nichtje. Wat betreft hoe het eruit ziet, staat mij totaal niet, voel me niet thuis in dit lijf. Zit nu te dirty bulken en nog steeds te herstellen voor mijn vakantie straks, nooit weer... (disclaimer: zijn eigen metingen, dus relatief t.o.v. mijn eerdere eigen metingen).

• #101.819
Kheb het opgegeven en ben richting huis vertrokken. Net terug van de huisarts: Dunne darm ontsteking. Iets tegen de krampen gekregen, morgen waarschijnlijk wel terug gaan werken :)

Damn, das dan weer ff niet zo grappig, verstandig dat je naar huis en de huisarts bent gegaan. Beterschap en maar hopen dat het snel weer over gaat.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #101.820
Kheb het opgegeven en ben richting huis vertrokken. Net terug van de huisarts: Dunne darm ontsteking. Iets tegen de krampen gekregen, morgen waarschijnlijk wel terug gaan werken :)

Balen zeg, maar fijn dat je morgen alweer aan de slag kunt. Beterschap.

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven