XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.981
Gewoon doen. Altijd een ervaring rijker.

• #101.982
20180726_182317.jpg

Straks nog een Duvel, Chimay en La chouffe :bierbang:
Dat doen wij Nederlanders jullie Belgen niet na, ondanks dat een La Trappe ook prima is en Brouwerij 't IJ en De Molen ook (internationaal) zeer goede zaken doen. Het enige dat niet klopt is dat het bier niet in bijbehorend glas zit, maar dat is slechts een detail.

Dankjewel.

Mijn vriendin kwam ook al met dat idee en omschreef het op exact dezelfde wijze als jij... Toch maar eens een keer proberen dan? ;)
Ik zou het zeker doen. Ook al vind je het niets, het is het proberen waard, zolang je er maar voor open staat. Yoga is er in heel veel vormen, dus je kunt het best wel even oriënteren om te kijken wat voor yoga exact gegeven wordt. Ik ben een keer met een groepsreis mee geweest in het teken van 'relaxen', waarbij iedere dag yogalessen waren. Ondanks dat ik absoluut niet zweverig ben en heel rationeel, heb ik absoluut geen spijt van de ervaring.

• #101.986
Nieuwe programmering met 3/5RM + AMRAP test in dit weer :barf:

• #101.988
Wat was de WOD waarmee je de nwe. programmering deed? :D
ohp, weighted chin, rdl, bayesian fly, kuiten, cable shrug, rope extension en leg extension. Vanavond squat, db press, side raise, leg curl, lat prayer, bayesian curl en kuiten. Nu al geen zin in die amrap squats..

• #101.991
20180726_182317.jpg

Straks nog een Duvel, Chimay en La chouffe :bierbang:
belgen en hun bier glazen < ik vroeg in brussel een keer een jupke in een vaasje de beste man in een nette witte jas aan de bar zette mij een zwaar abdij bier voor in bijbehorend glas lekker was het ! met de boodschap Jupiler is pis , drinkt u liever een echt biertje uit echt glas . ze zeggen dat duitsers serieus zijn mbt bier ,de belgen kunnen er ook wat van :P

• #101.993
belgen en hun bier glazen < ik vroeg in brussel een keer een jupke in een vaasje de beste man in een nette witte jas aan de bar zette mij een zwaar abdij bier voor in bijbehorend glas lekker was het ! met de boodschap Jupiler is pis , drinkt u liever een echt biertje uit echt glas . ze zeggen dat duitsers serieus zijn mbt bier ,de belgen kunnen er ook wat van :P
Duitsers?? Met hun Reinheitsgebot zeker? :roflol:

• #101.997
Gisterochtend thuis al een beetje doorgedraaid en tijdens het trainen gister in janken uitgebarsten... Ben meteen naar huis gegaan en mijn vriendin heeft me ziek gemeld, diagnose bij de huisarts was "burnout/overspannen"... Lekker dan, maar er vallen wel in eens veel puzzelstukjes op de plek. Voorlopig rustig aan doen maar ga wel blijven sporten omdat ik daar erg veel plezier, voldoening en toch ook ontspanning uit haal (ondanks de juist heftige inspanning :p)

Hopelijk keert op termijn de rust in mn kop weer een beetje terug want daar smacht ik wel een beetje naar als ik heel eerlijk ben...
ik ga geen uitspraken doen over jouw diagnose en situatie maar het lijkt soms wel of iedereen die een paar dagen stress heeft of het even niet meer ziet zitten meteen een ''burnout'' heeft.

Terug
Naar boven