apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister zwaar schouders getraind. Moet ik nu 60kg ham dun snijden.... fuuuuaaaaaaccckk
![]()

Shoppen met je bf die een grote portemonnee heeft is pas de shit![]()
Heb je daar geen hulpje of stagair ofzo voor? Jij bent toch topkok?

Ajoh een prikje went wel, de meeste doen het hier ew of zelfs edGriepvaccin gekregen deze namiddag en al behoorlijk pijn in mijn arm. Hopelijk zal dat geen te grote invloed hebben op de komende trainingen...
SC of IM is wel een verschilletje though.Ajoh een prikje went wel, de meeste doen het hier ew of zelfs ed

Test suspensie ed, hnnngg
en nu ook m’n rechter knipperlicht

Ik had dit weekend zin om lekker te trainen (en nog een aantal andere zaken gepland waar ik naar uitkeek) maar sinds deze ochtend last van lage rugpijn met uitstraling naar mijn links been.
Al de hele dag heb ik scherpe pijn als ik te lang in dezelfde positie blijf zitten, staan of liggen. Echt kut![]()
idd ruggemerg t*ring zuigt , sterkte manOndertussen is mijn rug nog steeds niet helemaal in orde. Ik zit met een (lichte) hernia maar de afgelopen +-10 dagen dus veel last. Trainen zit er voorlopig amper in, vaarwel gainzzzz ...
Rugaids zuigt!
Uur in de file gestaan dus kostbare gym tijd verlorenDan maar geen cardio vandaag...

Zo te zien weer een ongeval met bijhorende file op mijn route naar huis, fml
Kunnen ze dat niet op maandag en donderdag doen, mijn niet gym dagen![]()