MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.621
Gister zwaar schouders getraind. Moet ik nu 60kg ham dun snijden.... fuuuuaaaaaaccckk

20181012_122048.jpg

• #102.626
Griepvaccin gekregen deze namiddag en al behoorlijk pijn in mijn arm. Hopelijk zal dat geen te grote invloed hebben op de komende trainingen...

• #102.627
  • #102.632
Wel goed voor je armen :o

• #102.634
Ik had dit weekend zin om lekker te trainen (en nog een aantal andere zaken gepland waar ik naar uitkeek) maar sinds deze ochtend last van lage rugpijn met uitstraling naar mijn links been.

Al de hele dag heb ik scherpe pijn als ik te lang in dezelfde positie blijf zitten, staan of liggen. Echt kut :(

Ondertussen is mijn rug nog steeds niet helemaal in orde. Ik zit met een (lichte) hernia maar de afgelopen +-10 dagen dus veel last. Trainen zit er voorlopig amper in, vaarwel gainzzzz ...

Rugaids zuigt!

• #102.635
Ondertussen is mijn rug nog steeds niet helemaal in orde. Ik zit met een (lichte) hernia maar de afgelopen +-10 dagen dus veel last. Trainen zit er voorlopig amper in, vaarwel gainzzzz ...

Rugaids zuigt!
idd ruggemerg t*ring zuigt , sterkte man

• #102.636
Uur in de file gestaan dus kostbare gym tijd verloren :( Dan maar geen cardio vandaag...

• #102.638
Zo te zien weer een ongeval met bijhorende file op mijn route naar huis, fml :(
Kunnen ze dat niet op maandag en donderdag doen, mijn niet gym dagen :fire:

• #102.640
Jarenlang filmpjes kijken over staal kauwen en ijzer vreten... Dan stelt youtube dit voor;

:treuren:

Terug
Naar boven