AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.661
De foto zegt genoeg denk ik:rolleyes:

AE7576B2-1610-442C-8C46-9661B28A657B.jpeg
Hoe gaat ie nu?

Foto van bijna een jaar geleden. Drama me poot is nog steeds niet goed. :(

23032584_1116605468476836_4096411068333151350_n.jpg

• #102.663
Hoe gaat ie nu?

Foto van bijna een jaar geleden. Drama me poot is nog steeds niet goed. :(

23032584_1116605468476836_4096411068333151350_n.jpg
Gelukkig wel beter, ik kan er al een week op lopen en in het begin was het nog met wat pijn/irritatie maar inmiddels zonder pijn. De enkel is nog steeds dik en mijn voet is op sommige plekken blauw en bij mijn scheen ook een hele blauwe plek, de fysio zegt dat door de klap dus ook een spier die naar boven loopt een optater heeft gehad. Straks weer fysio en intapen en dan hoop ik toch wel binnen 2 a 3 weken weer te kunnen trainen

• #102.664
Kaakoperatie achter de rug. :D Tenminste, nu begint het pas. Moest gisteren nuchter in het ziekenhuis verschijnen en nu al 1,5 dag niets gegeten. Met moeite 1 glas water gedronken. 2 slokken yoghurt kwamen er direct weer uit. Vannacht ieder uur bloed kotsen. Maar ik blijf positief. :D

• #102.665
Kaakoperatie achter de rug. :D Tenminste, nu begint het pas. Moest gisteren nuchter in het ziekenhuis verschijnen en nu al 1,5 dag niets gegeten. Met moeite 1 glas water gedronken. 2 slokken yoghurt kwamen er direct weer uit. Vannacht ieder uur bloed kotsen. Maar ik blijf positief. :D
sterkte man

• #102.666

Snel beter Bert !

• Like
Waarderingen: BB_
  • #102.667

Ieuw :barf:
Hopelijk snel beter!

• Like
Waarderingen: BB_
  • #102.668
Snel herstel gewenst. Die vriendin waarover ik sprak is uiteindelijk maar 2 kg afgevallen en zij heeft van zichzelf al moeite om op gewicht te blijven dus geloof dat het herstel wel prima is verlopen. Als je een beetje kunt kauwen zo gewoon pannenkoeken met nutella eten :D

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #102.669
Met een beetje geluk schiet je lichaam morgen al in de spaarstand.

:D

• #102.670
Sterkte Bert

• #102.671
Sterkte Bert! Ook met de yoghurtjes en de vla, dat gaat mij namelijk al zo gauw tegenstaan na 1 á 2 keer eten:o

• #102.672
Sterkte! Als je beter bent dan doen we een dbb meet bij VitalGym in Arnhem gevolgd met een AYCE:eyebrow:

• #102.673
Snel herstel gewenst. Die vriendin waarover ik sprak is uiteindelijk maar 2 kg afgevallen en zij heeft van zichzelf al moeite om op gewicht te blijven dus geloof dat het herstel wel prima is verlopen. Als je een beetje kunt kauwen zo gewoon pannenkoeken met nutella eten :D
Bedankt. Kauwen kan pas na 4-6 weken weer. :P
Sterkte Bert! Ook met de yoghurtjes en de vla, dat gaat mij namelijk al zo gauw tegenstaan na 1 á 2 keer eten:o
Bedankt, hier in het ziekenhuis krijg ik niets anders, maar was gisteren al blij dat ik het binnen kon houden. Vandaag voel ik me weer top.
Sterkte! Als je beter bent dan doen we een dbb meet bij VitalGym in Arnhem gevolgd met een AYCE:eyebrow:
Thanks, doen we. :D

Mag vandaag naar huis, dus kan dan zelf m'n eten bepalen. Groente-/fruitsmoothies, soep, whey, komt wel goed!

• #102.675
Vergadering en aansluitend etentje gaan deze dag verpesten.
Was anders vrij geweest.:mad:

• #102.676
Niemand is vrij, we worden allemaal gevolgd door Russische aliens (huh) en chemtrails van de overheid...

• #102.677
BW = 84,6 kg.
Al meer dan 3 kg afgevallen sinds maandag. :mad:
Vandaag proberen meer te eten/drinken. Net een smoothie en kefir op.
Nu is mijn zus pompoensoep voor me aan het maken. :yes::wave2:

• #102.678
BW = 84,6 kg.
Al meer dan 3 kg afgevallen sinds maandag. :mad:
Vandaag proberen meer te eten/drinken. Net een smoothie en kefir op.
Nu is mijn zus pompoensoep voor me aan het maken. :yes::wave2:
Allemaal maaginhoud, vocht en glycogeen tho, no worries. Als ik weer ga bulken ben ik na een week al weer +3kg :p

• #102.679
Allemaal maaginhoud, vocht en glycogeen tho, no worries. Als ik weer ga bulken ben ik na een week al weer +3kg :p
Toch zit ik 2 kg beneden wedstrijdgewicht en toen was ik ook vrij depleted, sowieso qua vocht. Aan het infuus heb ik afgelopen dagen wel genoeg vocht binnengekregen, maar gewoon bijna niets gegeten/gedronken.

Terug
Naar boven