XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.701
Net opnieuw verdoving gekregen om 2 schroefjes te verwijderen, want mijn onderkaak kantelde niet goed. Ook is een kies bijgeslepen. Nieuwe elastiekjes moeten nu mijn kaak weer even 'de goede richting' op trekken. Hopen dat ik hier geen last van heb, want het ging net weer even lekker.
Preventieve pijnstilling? :P

• #102.704
Nee hoor, ik neem het pas als ik stuk ga; ik probeer het te beperken tot alleen 's nachts, want anders kom ik niet in slaap. En ik ga zeker niet trainen nu. Helaas mag ik waarschijnlijk nog 4 weken niet trainen en ben ik ook nog wel even aan huis gebonden. :(:(
Ben blij als ik weer gewoon naar mijn werk en de sportschool kan. Gelukkig kan ik vanuit huis wel werken, maar wel eenzaam zo.

Laatst bewerkt:
  • #102.705
Nee hoor, ik neem het pas als ik stuk ga; ik probeer het te beperken tot alleen 's nachts, want anders kom ik niet in slaap. En ik ga zeker niet trainen nu. Helaas mag ik waarschijnlijk nog 4 weken niet trainen en ben ik ook nog wel even aan huis gebonden. :(:(
Ben blij als ik weer gewoon naar mijn werk en de sportschool kan. Gelukkig kan ik vanuit huis wel werken, maar wel eenzaam zo.

Fixed

• #102.707
Teveel om op te sommen :sad:

• #102.710
Mijn log bestaat vandaag 8 jaar.
Conclusie: geen enkele progressie geboekt
1zzgc34.jpg
1zzgc34.jpg
1zzgc34.jpg

• #102.711
En wéér niet kunnen trainen zoals ik wil....

Afgelopen anderhalf jaar 5wk onderarmgips, 6wk bovenarmgips, 2wk polsbrace en nu wéér in polsbrace :treuren::sad::treuren:
Ben alleen maar aan het revalideren...

• #102.712
En wat is daar telkens de oorzaak van?

• #102.713
En wéér niet kunnen trainen zoals ik wil....

Afgelopen anderhalf jaar 5wk onderarmgips, 6wk bovenarmgips, 2wk polsbrace en nu wéér in polsbrace :treuren::sad::treuren:
Ben alleen maar aan het revalideren...

Tip van de dag: geef je arm een paar maanden rust...Maar serieus, je hebt een chronische afwijking aan je arm of zo? Niet leuk...

• #102.714
En wat is daar telkens de oorzaak van?
Anderhalf jaar geleden uit obstacle gevallen (glad door de regen), pols gebroken, 5wk gips, na half jaar TFCC-letsel (scheur in weefsel in de pols) gediagnosticeerd (als gevolg van polsbreuk, eerst niet zoveel last van maar door steeds grotere belasting naarmate ik sportbelasting opvoerde steeds meer pijn tot ik niets meer kon), hiervoor operatie, 6wk bovenarmgips gevolgd door 2wk polsbrace (gehuild toen ik m'n arm zag na 8wk inactiviteit...), nu zeer waarschijnlijk overbelasting van pezen doordat botten niet recht gegroeid zijn (er is getwijfeld over operatie na het zetten van pols, uiteindelijk hebben ze daar niet voor gekozen).
=korte samenvatting

Hoe "kleine dingetjes" je leven kunnen beïnvloeden...

Hoop dat ik met rust en langzaam opbouwen er weer boven op kom. Rust en langzaam opbouwen ben ik niet zo sterk in :headbang: vandaar de brace.
#ennuheelgoedluisterennaardehandtherapeut

• #102.715
  • #102.716
  • #102.717
  • #102.719
Olieleiding van mijn heftruck over gesprongen, nu moet ik zelf heftruck spelen.

• #102.720
upload_2018-11-4_7-22-2.png

Zelfs de professoren uit dat lijstje hebben nauwelijks wat gepubliceerd (ter vergelijking: ik heb een h-index van 3 met op een blauwe maandag wat publiceren).

Gaat hij er spreken over klinische en sociale psychologie dan?

Terug
Naar boven