- Waardering
- 231
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 14%
@Galen, Wist je dat nog niet? Het kan nog erger trouwens, mijn nichtje heeft die petitie ondertekend zag ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Galen, Wist je dat nog niet? Het kan nog erger trouwens, mijn nichtje heeft die petitie ondertekend zag ik.
Jordan Peterson vind ik juist realistisch voor een psycholoog , een stem van redenering in een zee geregeerd door links geschreeuw . damnnnhttps://www.folia.nl/opinie/124762/room-for-discussion-zet-een-extra-gast-naast-jordan-peterson
Wat is mijn Alma Mater toch een grote linkse droeftoeterbende.
Kun je haar wat gezond verstand aanbrengen of heb je haar al opgegeven? Het linksedroeftoetersyndroom, sommigen zijn terminaal, niets aan te doen. Ik betwijfel het dat er ook maar één iemand op die hele lijst van droeftoeters vaker geciteerd is in de literatuur dan Peterson. Met wat geluk ben ik zelfs al vaker geciteerd dan de meerderheid van die lijst@Galen, Wist je dat nog niet? Het kan nog erger trouwens, mijn nichtje heeft die petitie ondertekend zag ik.

Dat klinkt inderdaad als een terminaal geval.Laat ik het beschrijven: studie aan de UVA, promotie aan de UVA, werkzaam geweest voor NGO in Verweggistan, nu post-doc aan de UVA. Nee het realisme is daar wel uit...
Kun je haar wat gezond verstand aanbrengen of heb je haar al opgegeven? Het linksedroeftoetersyndroom, sommigen zijn terminaal, niets aan te doen. Ik betwijfel het dat er ook maar één iemand op die hele lijst van droeftoeters vaker geciteerd is in de literatuur dan Peterson. Met wat geluk ben ik zelfs al vaker geciteerd dan de meerderheid van die lijst
Edit: ben een paar van die lijst aan het uitzoeken (ik sla de profs over, want die hebben uiteraard wel aardig wat publicaties), en komt weinig goeds uit.
Dr. Timothy Yaczo - 1x geciteerd
PhD Lisanne Wichgers - Heeft GEEN PhD, 0x geciteerd
Dr. Julienne Weegels - 0x geciteerd
DIT zijn de pseudowetenschappers. Vanavond maar eens dat hele lijstje afwerken. Kijken wie er minder vaak is geciteerd dan ik (59x).

Ik denk dat men met PhD bedoelt dat deze persoon daar nog aan bezig is? In België krijgt men naar mijn weten de titel Dr. van zodra het doctoraat succesvol is verdedigd. Iemand die nog maar net aan zijn doctoraat bezig is kan natuurlijk nog maar weinig geciteerd zijn.Kun je haar wat gezond verstand aanbrengen of heb je haar al opgegeven? Het linksedroeftoetersyndroom, sommigen zijn terminaal, niets aan te doen. Ik betwijfel het dat er ook maar één iemand op die hele lijst van droeftoeters vaker geciteerd is in de literatuur dan Peterson. Met wat geluk ben ik zelfs al vaker geciteerd dan de meerderheid van die lijst
Edit: ben een paar van die lijst aan het uitzoeken (ik sla de profs over, want die hebben uiteraard wel aardig wat publicaties), en komt weinig goeds uit.
Dr. Timothy Yaczo - 1x geciteerd
PhD Lisanne Wichgers - Heeft GEEN PhD, 0x geciteerd
Dr. Julienne Weegels - 0x geciteerd
DIT zijn de pseudowetenschappers. Vanavond maar eens dat hele lijstje afwerken. Kijken wie er minder vaak is geciteerd dan ik (59x).
Als ze dat bedoelen, moeten ze er geen PhD bijzetten, want dat betekent het niet. Dan zou het PhD(c) moeten zijn. Hier krijg je ook je doctorstitel zodra je je promotietraject hebt afgerond, maar je kunt er ook voor kiezen om de titel PhD te voeren. Beide zijn academisch hetzelfde.Ik denk dat men met PhD bedoelt dat deze persoon daar nog aan bezig is? In België krijgt men naar mijn weten de titel Dr. van zodra het doctoraat succesvol is verdedigd. Iemand die nog maar net aan zijn doctoraat bezig is kan natuurlijk nog maar weinig geciteerd zijn.
Reden waarom ik het in deze uitlicht is omdat ze Peterson als pseudowetenschapper bestempelen en daarbij ook aanhalen dat hij zijn academische status zou ontlenen aan zijn internetpopulariteit. Ik vind het ironisch, want zo te zien staan er genoeg op dat lijstje die academisch echt nul komma nul voorstellen. Wat toch wel beschamend te noemen is als je al je doctoraat hebt.Ik ben 127x geciteerd, maar daar gaat het niet om. Het zijn sneue sukkels die iemand het vrije woord trachten te ontnemen, of je het er nou mee eens bent of niet. Ik had nog nooit van Peterson gehoord voor deze discussie, maar ben nu al (ongezien) fan van hem.
omdat ze Peterson als pseudowetenschapper bestempelen
Idd je hebt gelijk. Raar dan dat ze geen citaties hebben ja.Als ze dat bedoelen, moeten ze er geen PhD bijzetten, want dat betekent het niet. Dan zou het PhD(c) moeten zijn. Hier krijg je ook je doctorstitel zodra je je promotietraject hebt afgerond, maar je kunt er ook voor kiezen om de titel PhD te voeren. Beide zijn academisch hetzelfde.
.
WAT?