XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.723
Hydrauliekolie heeft veel onverzadigde vetten, Sanca, je hebt er toch niet de pattatten (*1) in gebakken?

*1: patatten = Belgisch, frieten = Belgisch, Friet = zuid NL, patat = noord NL, kleffe stengels = DBF

• #102.724
Ik was papierwerk aan het doen en wat verstrooid, ik was vergeten dat ik net koffie had uitgeschonken en dacht, ik ga wat koffie uitschenken...
20181106_095601.jpg

• #102.725
Slurp je toch zo op? :)

• #102.729
Bovenrug links deed plop tijdens warmup frontsquats

• #102.730

Tuurlijk wel, de beschuldiging gaat over pseudowetenschap en demarcatie. Zowel om hem als subject, als zijn type psychologie als object.
h-waarde heeft niks met demarcatie te maken, er zijn pseudowetenschappers met degelijke h-waarden, en goede wetenschappers met slechte h-waarden.

Daarentegen zit Peterson vanuit zijn hoedanigheid van wetenschapper non-wetenschap en pseudowetenschap(vaak van gebieden waar hij 0 expertise in heeft) te verkondigen. Dat is al genoeg om verdacht te worden als pseudowetenschapper.
Over Jungiaanse psychologie heb ik niet eens zin om over te schrijven. Het zit bomvol (verdoken) psycho-analyse.

Laatst bewerkt:
  • #102.731
Vanochtend 6 uurtjes gewerkt van 8 tot 2 en vannacht een nachtdienst van 22:00 tot 06:30. Nou ik kan maar 5 uurtjes slapen lekker dan.

• #102.733
Begin ziek te worden gvd.

• #102.738
Laat jezelf eens pakken in een sauna bedoel je eigenlijk.

• #102.740
Doe eens lief allemaal.

@Bert volgens mij moet je tegenwoordig wit maken zeggen :dunno:

Terug
Naar boven