- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kans zit er wel, volgens mij ook een whiplash

Nope, maar ik heb wel verzorging nodig
Ik wilde testen wie harder was, ik of de vrachtwagen, de vrachtwagen heeft gewonnen al heeft ie ook wel een kleine bluts nu.
(Een laadklep viel van een 3-tal meter hoog op m'n hoofd)
Ik vermoed van welhahaha beterschap man....bad luck!!! werkt alles nog daarbinnen?

Auw! Maar hoezo valt een laadklep ineens maar beneden?Op het werk een zware klap op het hoofd gehad, nu een mooie wonde op het voorhoofd en hoofd- en nekpijn.
![]()
Wij noemen het laadklep maar het is eigenlijk een schot dat we openmaken om te laden.Auw! Maar hoezo valt een laadklep ineens maar beneden?

Dan heb je nog geluk gehad.... had nog rotter aan kunnen komen.Wij noemen het laadklep maar het is eigenlijk een schot dat we openmaken om te laden.
Bij terug dichtdoen zat blijkbaar een pin niet tegoei en kwam het keihard omlaag, ik heb het niet zien aankomen en was net niet out gegaan![]()

Ik hem 'em plat op het hoofd gehad, als ik de kant erop had gekregen was dit veel erger afgelopen denk ik.Dan heb je nog geluk gehad.... had nog rotter aan kunnen komen.
Maar maakt t niet minder kloterig
Sterkte.![]()
Ik hem 'em plat op het hoofd gehad, als ik de kant erop had gekregen was dit veel erger afgelopen denk ik.
Het was een uitzonderlijk vervoer dus erg hoge en zware schotten (geen idee hoe ze dit bij jullie noemen).
Ik kan me enorm ergeren aan fietsers zonder verlichting en vind dat de boete gerust een stukje hoger mag.Uit het werk een lekkere boete gekregen van 65 euro voor het fietsen zonder licht.
Mooi plekje geworden. Fijn dat het weer iets beter gaat wel.Ik kan me enorm ergeren aan fietsers zonder verlichting en vind dat de boete gerust een stukje hoger mag.
Update van de hoofdwond, gisteren nog veel last gehad van de nek en stekende hoofdpijn maar dat is nu gelukkig beter.
![]()
stoppen met stoeprandjes kuppenIk kan me enorm ergeren aan fietsers zonder verlichting en vind dat de boete gerust een stukje hoger mag.
Update van de hoofdwond, gisteren nog veel last gehad van de nek en stekende hoofdpijn maar dat is nu gelukkig beter.
![]()
Slachtoffer van zinloos geweld

gij lijkt wel van het mateeeriaal klei gemaakt te zijn.