XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.901
Altijd weer dat gevecht met het ijzer...het houd nooit op !!!

• #102.903
Oei, heb je geen hersenschudding nu, Sanca?
madeye_moody.gif

• #102.905
hahaha beterschap man....bad luck!!! werkt alles nog daarbinnen?

• #102.908
Auw! Maar hoezo valt een laadklep ineens maar beneden?
Wij noemen het laadklep maar het is eigenlijk een schot dat we openmaken om te laden.
Bij terug dichtdoen zat blijkbaar een pin niet tegoei en kwam het keihard omlaag, ik heb het niet zien aankomen en was net niet out gegaan :o

• #102.909
Wij noemen het laadklep maar het is eigenlijk een schot dat we openmaken om te laden.
Bij terug dichtdoen zat blijkbaar een pin niet tegoei en kwam het keihard omlaag, ik heb het niet zien aankomen en was net niet out gegaan :o
Dan heb je nog geluk gehad.... had nog rotter aan kunnen komen.
Maar maakt t niet minder kloterig :(
Sterkte. :kiss:

• #102.910
Dan heb je nog geluk gehad.... had nog rotter aan kunnen komen.
Maar maakt t niet minder kloterig :(
Sterkte. :kiss:
Ik hem 'em plat op het hoofd gehad, als ik de kant erop had gekregen was dit veel erger afgelopen denk ik.
Het was een uitzonderlijk vervoer dus erg hoge en zware schotten (geen idee hoe ze dit bij jullie noemen).

• #102.912
Vandaag uitgenodigd voor een gezellige booze up. Met pijn in mijn hart geweigerd. Het zijn allebei alcoholisten en soms dan dronk ik wel eens met hen. Ik mis die gezelligheid met die 2 gozers, maar ik kan er moeilijk met een colaatje gaan zitten. Was altijd lachen, tassen vol met halve liters bier en kanonnen halen bij de AH en dan down the hatch. lol. Een van hen drinkt 10-20 blikjes bier [halve liters] per dag. Je merkt er niks van. Heeft ook levercirrose daardoor. You can't outdrink him. Kan me nog herinneren een tijd terug dat we dronken en theo lag op de grond te ijlen over zijn slechte jeugd en ik moest afbreken vanwege de misselijkheid en hij stond daar gewoon van wtf, we zijn net begonnen. Ik mis dat weet je.

• #102.914
Heel de dag niks anders doen dan slapen en beetje dom uit de ogen weg kijken. Zo heb ik mijzelf echt nog nooit gezien

• #102.915
Uit het werk een lekkere boete gekregen van 65 euro voor het fietsen zonder licht:headbang:.

• #102.916
Uit het werk een lekkere boete gekregen van 65 euro voor het fietsen zonder licht:headbang:.
Ik kan me enorm ergeren aan fietsers zonder verlichting en vind dat de boete gerust een stukje hoger mag.

Update van de hoofdwond, gisteren nog veel last gehad van de nek en stekende hoofdpijn maar dat is nu gelukkig beter.
20181125_155014.jpg

• #102.917
Ik kan me enorm ergeren aan fietsers zonder verlichting en vind dat de boete gerust een stukje hoger mag.

Update van de hoofdwond, gisteren nog veel last gehad van de nek en stekende hoofdpijn maar dat is nu gelukkig beter.
20181125_155014.jpg
Mooi plekje geworden. Fijn dat het weer iets beter gaat wel.

• #102.918

20181125_155014.jpg
stoppen met stoeprandjes kuppen

Terug
Naar boven