- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sucks man , tijd om een dbb jihaD UIT TE ROEPEN
Fiets jij ook zonder licht?Mooi plekje geworden. Fijn dat het weer iets beter gaat wel.
Doe niet aan fietsenFiets jij ook zonder licht?
Ik ram ze serieus allemaal voor de ko-le-re-lij-er als ik ze zonder licht zie fietsen serieus ik zweer
je
Ik kan me enorm ergeren aan fietsers zonder verlichting en vind dat de boete gerust een stukje hoger mag.
Update van de hoofdwond, gisteren nog veel last gehad van de nek en stekende hoofdpijn maar dat is nu gelukkig beter.
![]()

Waarom wel?
Fietsen heeft zich wat mij betreft voldoende bewezen voor dagelijks minimaal 15 tot 30 minuutjes. @natty87 lijkt me meer een figuurtje om langs de zijlijn te gaan staan brullen hoe anderen harder moeten ''fietsen'' ongelofelijk wat een pauper ben je als je anno 2018 nog niet op je fiets gaat! je bent notabenen een HollanderGezond makkelijk geen parkeerkosten.
Je kan overal snel tussendoor.
Zielig figuur ben je.Fietsen heeft zich wat mij betreft voldoende bewezen voor dagelijks minimaal 15 tot 30 minuutjes. @natty87 lijkt me meer een figuurtje om langs de zijlijn te gaan staan brullen hoe anderen harder moeten ''fietsen'' ongelofelijk wat een pauper ben je als je anno 2018 nog niet op je fiets gaat! je bent notabenen een Hollander
Zeker fiets ik wel eens maar niet fanatiek ofzoGezond makkelijk geen parkeerkosten.
Je kan overal snel tussendoor.

Fietsen heeft zich wat mij betreft voldoende bewezen voor dagelijks minimaal 15 tot 30 minuutjes. @natty87 lijkt me meer een figuurtje om langs de zijlijn te gaan staan brullen hoe anderen harder moeten ''fietsen'' ongelofelijk wat een pauper ben je als je anno 2018 nog niet op je fiets gaat! je bent notabenen een Hollander
Ja dat kan dus echt niet he...
" -gevoel. Heb alles kunnen doen behalve de squat. Misschien nog vanavond, als het vreemde gevoel in de kop weg gaat.Balen man, sterkte er mee en hopen dat je goed en snel herstelt.Volgend jaar toch onder het mes ivm me gebroken voet van vorig jaar. Stukje bot weghalen.