Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.921
nou??

sancasideshot.jpg

• #102.922
Voortaan niet de helm afdoen @Sanca !

• #102.926
Ik kan me enorm ergeren aan fietsers zonder verlichting en vind dat de boete gerust een stukje hoger mag.

Update van de hoofdwond, gisteren nog veel last gehad van de nek en stekende hoofdpijn maar dat is nu gelukkig beter.
20181125_155014.jpg

:(

Laatst bewerkt:
  • #102.930
Gezond makkelijk geen parkeerkosten.
Je kan overal snel tussendoor.
Fietsen heeft zich wat mij betreft voldoende bewezen voor dagelijks minimaal 15 tot 30 minuutjes. @natty87 lijkt me meer een figuurtje om langs de zijlijn te gaan staan brullen hoe anderen harder moeten ''fietsen'' ongelofelijk wat een pauper ben je als je anno 2018 nog niet op je fiets gaat! je bent notabenen een Hollander

• #102.931
Fietsen heeft zich wat mij betreft voldoende bewezen voor dagelijks minimaal 15 tot 30 minuutjes. @natty87 lijkt me meer een figuurtje om langs de zijlijn te gaan staan brullen hoe anderen harder moeten ''fietsen'' ongelofelijk wat een pauper ben je als je anno 2018 nog niet op je fiets gaat! je bent notabenen een Hollander
Zielig figuur ben je.

• #102.934

Leave natty alone

• #102.936
Volgend jaar toch onder het mes ivm me gebroken voet van vorig jaar. Stukje bot weghalen.

• #102.937
Kut-krachttraining achter de rug. Was deze ochtend opgestaan met wat een keelontsteking lijkt (m'n dochtertje heeft er net 1 achter de rug). Toch proberen trainen, ging voor geen meter. Ik kwam gewoon niet in de "zone". Elke set was met een "misschien toch beter stoppen???" -gevoel. Heb alles kunnen doen behalve de squat. Misschien nog vanavond, als het vreemde gevoel in de kop weg gaat.
Morgen terug boksen.

• #102.939
Ik ben erg benieuwd naar “de zone” ;)

Terug
Naar boven