- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Diploma's zeggen niet noodzakelijk iets over intelligentie.Nou, mijn diploma's zeggen nochtans dat ik geen idioot ben![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diploma's zeggen niet noodzakelijk iets over intelligentie.Nou, mijn diploma's zeggen nochtans dat ik geen idioot ben![]()
Correcte zinnen schrijven ook niet.Diploma's zeggen niet noodzakelijk iets over intelligentie.

Wel of geen mooie volzinnen kunnen schrijven heeft niet bijster veel met intelligentie te maken, maar dat krijg jij waarschijnlijk nog wel te leren.
Diploma's zeggen niet noodzakelijk iets over intelligentie.

).Een vorm van verbaal-linguistische intelligentie, volgens H. Gardner. Toegegeven, zijn "opvattingen" wijken nogal af van de traditionele en meer gangbare opvatting(en).
We spraken hier louter over statistiek. Dat wil dus zeggen dat wanneer het aantal proleten afneemt het relatief aantal ''übermenschen'' om maar van uit uw oogpunt te spreken toeneemt in de statistieken. Dus wanneer u het forum verlaat stijgt het gemiddeld genomen IQ...De raad geldt ook voor u. Geen opmerkingen over intelligentie maken als je zelf geen correcte zin kan schrijven. Een tip: een correcte zin schrijven is meer dan louter zonder fouten schrijven.
Zo, kunnen we nu terug on topic of zijn de pubers nog niet klaar?
Dat gemiddeld genomen het koninkrijk België nog zware tegenslagen te verduren en verwerken zal krijgen. Yasmine is momenteel in opleiding tot medicijnman bij een Afrikaanse stam diep in de wouden van Zimbabwe en leert hier omgaan met verschillende vormen van daar zijn-...Yasmine wil toch leraar worden? Wat gaat dat betekenen voor het iq in België? Arme jeugd.
Beiden zijn mogelijk maar van u hoef ik geen advies.Yasmine, je kunt beter “kan” vervangen door “kunt”, dat staat immers mooier als je jezelf wilt profileren als Neerlandicus. c*nt zou meer van toepassing zijn overigens.
Vroeger wel ja, tegenwoordig is Nederland echter overgekocht door Afrika tijdens Mugabe.Ooooh jee. Als hij daar zijn ongefundeerde pogingen tot het opdringen van zijn mening maar achterwege laat. Een speer is zo gegooid. Een menorah trouwens ook maar dat terzijde. Wist je trouwens dat Afrika van origine Nederland toebehoort? Wij doen echter niet moeilijk.