XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.002
  • #103.003
Yasmine, je kunt beter “kan” vervangen door “kunt”, dat staat immers mooier als je jezelf wilt profileren als Neerlandicus. c*nt zou meer van toepassing zijn overigens.

• #103.004
Wel of geen mooie volzinnen kunnen schrijven heeft niet bijster veel met intelligentie te maken, maar dat krijg jij waarschijnlijk nog wel te leren.

• #103.005
Overigens kan lief zijn voor elkaar ook betekenen dat je iemand confronteert met zijn of haar gedrag, om zo het eq van die persoon wat op te vijzelen.

• #103.006
Voor een beetje licht in de duisternis, wens ik iedereen tijdens het feest van de lichtjes een fijne Chanoeka.
R4lMT0zl.jpg

• #103.007
Wel of geen mooie volzinnen kunnen schrijven heeft niet bijster veel met intelligentie te maken, maar dat krijg jij waarschijnlijk nog wel te leren.

Het vermogen om al dan niet te kunnen formuleren heeft juist heel veel te maken met intelligentie.

• #103.008
Nee, het is gewoon een aangeleerde kwaliteit.

• #103.009
Exact! Helemaal eens met Steks.

• #103.010
Diploma's zeggen niet noodzakelijk iets over intelligentie.

Ik dacht dat we het over idioten en randdebielen hadden en nu begin jij over intelligentie? :P

Verder ga ik je niet op stang jagen want je bent ongetwijfeld een goede kerel en ik ben geen pestkop (maar ik durf wel eens 'kietelen' :D).

• #103.011
  • #103.012
Nou, ik denk dat Yasmine ondertussen in bijna iedereen zijn rapen hier heeft gescheten. Van het ' Israël en Joodse Diaspora ' -topic tot het Fitness Seller topic tot het topic ivm carnivoordieet etc...
Hij komt ook altijd zo agressief over, precies of zijn leven hangt af van het al dan niet winnen van een discussie op een random internetforum.

• #103.013
Overcompensatie voor tekortkomingen, zie je vaker.

• #103.014
De raad geldt ook voor u. Geen opmerkingen over intelligentie maken als je zelf geen correcte zin kan schrijven. Een tip: een correcte zin schrijven is meer dan louter zonder fouten schrijven.
Zo, kunnen we nu terug on topic of zijn de pubers nog niet klaar?
We spraken hier louter over statistiek. Dat wil dus zeggen dat wanneer het aantal proleten afneemt het relatief aantal ''übermenschen'' om maar van uit uw oogpunt te spreken toeneemt in de statistieken. Dus wanneer u het forum verlaat stijgt het gemiddeld genomen IQ...
Nu geldt dit natuurlijk voor meerdere mensen. Stel @Steks en @GeenEiwittenVoorJe18Bent samen met @johnyjordaan verlaten dit forum dan neemt het gemiddelde juist met een aantal procent af.
Nu even terugkomend op volzinnen, zo lang je maar kunt uitleggen waarom de Gazastrook eigenlijk Belgisch grondgebied is vind ik het allemaal best en wens ik je daar het allerbeste toe..

• #103.015
...Yasmine wil toch leraar worden? Wat gaat dat betekenen voor het iq in België? Arme jeugd.

• #103.016
...Yasmine wil toch leraar worden? Wat gaat dat betekenen voor het iq in België? Arme jeugd.
Dat gemiddeld genomen het koninkrijk België nog zware tegenslagen te verduren en verwerken zal krijgen. Yasmine is momenteel in opleiding tot medicijnman bij een Afrikaanse stam diep in de wouden van Zimbabwe en leert hier omgaan met verschillende vormen van daar zijn-
Spiegeltjes
Kraaltjes
Mozaïeken haarspeldjes
sambalballen
wappertjes

• #103.017
Ik heb diepgeworteld respect voor Raoul de Knikkeraer en Yasmean Malus de bosjesman AHOEW

• #103.018
Ooooh jee. Als hij daar zijn ongefundeerde pogingen tot het opdringen van zijn mening maar achterwege laat. Een speer is zo gegooid. Een menorah trouwens ook maar dat terzijde. Wist je trouwens dat Afrika van origine Nederland toebehoort? Wij doen echter niet moeilijk.

• #103.019
Yasmine, je kunt beter “kan” vervangen door “kunt”, dat staat immers mooier als je jezelf wilt profileren als Neerlandicus. c*nt zou meer van toepassing zijn overigens.
Beiden zijn mogelijk maar van u hoef ik geen advies.

• #103.020
Ooooh jee. Als hij daar zijn ongefundeerde pogingen tot het opdringen van zijn mening maar achterwege laat. Een speer is zo gegooid. Een menorah trouwens ook maar dat terzijde. Wist je trouwens dat Afrika van origine Nederland toebehoort? Wij doen echter niet moeilijk.
Vroeger wel ja, tegenwoordig is Nederland echter overgekocht door Afrika tijdens Mugabe.

Terug
Naar boven